MadsFN Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Den der G.I filmen (Rise of the cobra?) Er det en film som er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Den der G.I filmen (Rise of the cobra?) Er det en film som er verdt å få med seg? Nei. Eg somna i kinosalen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Hva med Surrogates eller Zombieland? eller har dere forslag til andre actionfilmer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Den der G.I filmen (Rise of the cobra?) Er det en film som er verdt å få med seg? Jeg synes den var ganske så fornøyelig. Hva med Surrogates eller Zombieland? eller har dere forslag til andre actionfilmer? Zombieland, uten tvil! Surrogates var en kjedelig og utvanna versjon av I, Robot. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Etter hvilket år du sikter til? Nye filmer som Taken og Knowing passer sikkert, om du ikke har sett de. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Den der G.I filmen (Rise of the cobra?) Er det en film som er verdt å få med seg? Lettere å svare på med litt info om din filmsmak Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Liker veldig godt filmer som Transporter, Crank (den første, den andre var forferdelig) Batman filmene Gran Torino Butterfly effect 1 Boondock Saints Green Street Hooligans Ja, kan fortsette og ramse men føler ikke det er mye vits i det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Etter hvilket år du sikter til? Nye filmer som Taken og Knowing passer sikkert, om du ikke har sett de. Jeg har ikke sett Taken ennå, men Knowing er dårlig. Den starter greit nok, men utover filmen blir det bare en blanding av skrekk, science fiction og drama. Og til slutt gikk alt til helvete da Jorda gikk under. Jeg forsto ikke, var det romvesener eller engler som tok med seg barna? Gikk Jorda under? Var barna i himmelen eller på en ny planet? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Enig med deg Zarac. Knowing starter bra, men blir bare dårligere utover i filmen. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Ang. Knowing var den ikke så fovirrende. Enig med at det ikke var en god film da. Jorden gikk under fordi den ble ruffet av en solstorm. Barna ble hentet av romvesener og tatt til en annen planet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Sett bort fra noen svært gode spesialeffekter og intense scener var ikke Knowing noen god film, som det ser ut til å være en viss enighet om her. Jeg syns heller ikke at den var spesielt forvirrende, det Write skriver kom ganske tydelig fram via dialog. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Hadde de latt være å ta med aliens etc. og laget en litt annen story, så er jeg sikker på at filmen hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jorden gikk under fordi den ble ruffet av en solstorm. Barna ble hentet av romvesener og tatt til en annen planet. Stemmer det. Noen hevder at de var engler da, så hvis det er saken kan det jo være en at jorda ble gjenskapt som edens hage eller noe i den duren. Liker veldig godt filmer som Transporter, Crank (den første, den andre var forferdelig) Digger begge Crank filmene jeg. Ca. like gode. På en annen side så suger Transporter filmene, spesielt 2ern som er en av de dårligste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hvis jeg husker rett (lenge siden jeg så den), så var det et romskip der også? Mulig jeg som husker feil, men jeg er da rimelig sikker på at det var aliens. Endret 1. desember 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Hva med Surrogates eller Zombieland? eller har dere forslag til andre actionfilmer? G.I Joe suger, men Zombieland er ekstremt bra! Har ikke sett Surrogates ennå. Jeg antar at du sikter til action fra i år? Det finnes en kåring av action filmer her, så det er bare å se igjennom den. Da ser du jo både de som vant og de som ble nominert. Jeg vil forøvrig anbefale The Warriors (1979), en av de kuleste filmene noensinne! Hvis jeg husker rett (lenge siden jeg så den), så var det et romskip der også? Mulig jeg som husker feil, men jeg er da rimelig sikker på at det var aliens. Noe som kunne minne om det ja. Regner med at det var romvesner selv, men det skal visst være mulig å argumentere for det andre alternativet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Liker veldig godt filmer som Transporter, Crank (den første, den andre var forferdelig) Batman filmene Gran Torino Butterfly effect 1 Boondock Saints Green Street Hooligans Ja, kan fortsette og ramse men føler ikke det er mye vits i det. Vil tro G.I. Joe kan falle i smak for deg. I hvert fall om du lekte med actionfigurene som liten og er ung til sinns, da vil du nok ha bedre forutsetning enn andre til å kose deg. Denne her er en slik form for virkelighetsflukt, ikke hva man ser i eksempelvis Nolans Batman-filmer. Mer lik Burtons første, bare med litt mer lett-pop. Det er mer filmatisering av lek, fremfor det fantasidrepende realismejaget. Selv hadde jeg det gøy med filmen, Sommers oppnådde stort sett det han forsøkte. Siste akt ble mer fjollete enn premissene tilsier vil jeg si, men det var vel ikke uventet heller. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Likte ikke G.I Joe særlig, kjedelige prestasjoner og cheesy til de grader. Men det er noe man helt klart kan overleve om man bare vil ha noe å sette på med kompiser på en lørdagskveld eller noe. Støtter Taken, beste actionfilmen jeg har sett på lenge. Zombieland var også kul, mest takket være Harrelson. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Sikkert old news, men hører rykter om en ny Pirates-film.. imdb Noen som aner hvordan handlingen skal utspille seg videre? Endret 1. desember 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 http://www.filmofilia.com/2009/09/12/pirat...-tides-in-2011/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Ang. Knowing var den ikke så fovirrende. Enig med at det ikke var en god film da. Jorden gikk under fordi den ble ruffet av en solstorm. Barna ble hentet av romvesener og tatt til en annen planet. Jordas undergang var veldig sentrert rundt Bibelen i filmen, så hva var det da godt for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå