Dotten Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva er egentlig å se normal ut? Og er det et mål i seg selv? Synd om kulturelle verk som film blir preget av politisk korrekthet. Da foretrekker jeg mer at man setter bilde på det unormale og at skuespillere tør ikle seg slike roller. Så lenge det gir en god virkelighetsflukt, spesielt for fiksjonsfilmer. Luc Besson, Del Toro og Burton er flinke regissører til å illustrere unormale moter som gir en god virkelighetsflukt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva i all verden er greia med å prise Lost In Translation opp i skyene? Så den i går kveld, og makan til kjedelig tidtrøyte har jeg ikke vært borti! Noe essensielt jeg gikk glipp av? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Burton ja. Det er en mann som har vokst seg stor hos meg. Gleder meg til Alice in Wonderland. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva i all verden er greia med å prise Lost In Translation opp i skyene? Så den i går kveld, og makan til kjedelig tidtrøyte har jeg ikke vært borti! Noe essensielt jeg gikk glipp av? Åh, det er så mange lure småting i den filmen. Tror ikke denne er noen særlig spoiler så tar den i det fri. Når de sitter på restauranten og skal bestille mat, men ikke er på talefot. De fatter ingenting av den japanske menyen og ender opp med en gigantisk porsjon. Jeg tolker det dit at de da må sitte i lag lenge å spise når de egentlig ikke ville det. Fikk meg en underforstått latter der. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hva i all verden er greia med å prise Lost In Translation opp i skyene? Så den i går kveld, og makan til kjedelig tidtrøyte har jeg ikke vært borti! Noe essensielt jeg gikk glipp av? Første gang jeg så den tenkte jeg akkuratt det samme. Syntes den rett og slett var kjedelig, men etter å ha sett den en gang til likte jeg den bedre. Koselig film med, som hyperio sier, mange små detaljer. Scarlett og Murray er fantastisk sammen. Endret 29. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva i all verden er greia med å prise Lost In Translation opp i skyene? Så den i går kveld, og makan til kjedelig tidtrøyte har jeg ikke vært borti! Noe essensielt jeg gikk glipp av? It's all in the details. Vet ikke helt hvordan det best kan forklares? For meg var den nesten som en moderne Bergman-film. Veldig relevant for livet man lever, berører så mye. Jeg tror filmen kommer til å gå fra veldig god til genial for min egen del, bare jeg får noen flere år på baken først. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hmm, får se den igjen om en god stund da.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 ...noen flere år på baken først. Alltid en god ide i filmsammenheng. :!: Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Burton ja. Det er en mann som har vokst seg stor hos meg. Gleder meg til Alice in Wonderland. Jeg også. Burton og Depp har hatt noen fine samarbeid tidligere. Og det er få, om ingen som spiller sære og rare rollefigurer så godt som Depp. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 ...noen flere år på baken først. Alltid en god ide i filmsammenheng. :!: Ja, egentlig så burde man vente med å se på film til man er over 40... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Aah, nå er det snart jul og jeg skal bestille flere filmer til jul. Jeg håpet at noen kunne hjelpe meg her, hva jeg er på jakt etter er filmer ala Over The Top og Missing in Action, med andre ord Over The Top filmer som ikke misser action(get it?). Vi snakker 80/tidlig 90 talls filmer. Jeg tenkte litt på Commando eller Robocop, er de noe gode? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gode på det de skal være gode på. Kurtwood Smith er badass! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 True Lies er jo veldig overdreven på en morsom måte. Nesten litt halv-parodisk den actionfilmen der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gode på det de skal være gode på. Kurtwood Smith er badass! Bitches leave! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Aah, nå er det snart jul og jeg skal bestille flere filmer til jul. Jeg håpet at noen kunne hjelpe meg her, hva jeg er på jakt etter er filmer ala Over The Top og Missing in Action, med andre ord Over The Top filmer som ikke misser action(get it?). Vi snakker 80/tidlig 90 talls filmer. Jeg tenkte litt på Commando eller Robocop, er de noe gode? Commando er uten tvil en av mine action favoritter, anbefales på det sterkeste, du vil ikke kjede deg 1 sekund Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Takk for forslagene, har enda igjen noen kroner og bruke. Ikke noe sier jul som hardbarka action fra 80/90 tallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Åh, du ville ha flere forslag ja. *Action Jackson- Kan ikke slå feil med en BLOND Craig T Nelson som badguy. *Deaht Wish serien *Alt med Steven Seagal(80-tallet altså) *Road House- Kjøp det som en hyllest til Patrick. *Universal Soilder. Can't beat the sweed. The Last Boy Scout. Bare digger den filmen. Hopp gjerne over Robocop II og III btw. Bare skvip. Kjøp heller Robocop- the series. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Saw VI var en GIDIGEN skuffelse iforhold til de forrige filmene, som jeg har likt. Egentlig ikke verdt å se med mindre du elsket de forrige, selv om det er ganske liten grunn da og.. Endret 29. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Saw VI var en GIDIGEN skuffelse iforhold til de forrige filmene, som jeg har likt. Egentlig ikke verdt å se med mindre du elsket de forrige, selv om det er ganske liten grunn da og.. Den eneste som faktisk er verdt med å få med seg er Saw (2004). Resten er bare møkk. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Takk for forslagene, har enda igjen noen kroner og bruke. Ikke noe sier jul som hardbarka action fra 80/90 tallet. Edit: Den trailern ødela litt mye, ja. Se filmen hos Youtube Endret 29. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå