Montag Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Da vet dere hva dere skal ha som julegaveønske Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Da vet dere hva dere skal ha som julegaveønske Takk for tipset. Kanskje du skulle starte en julegave-tråd? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jonah Hex: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter å ha sett Mononoke-Hime og Sen to Chihiro no kamikakushi har jeg fått lyst til å se flere animer. Hvilke filmer kan anbefales? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter å ha sett Mononoke-Hime og Sen to Chihiro no kamikakushi har jeg fått lyst til å se flere animer. Hvilke filmer kan anbefales? Omtrent alle filmene til Miyazaki er verdt å se. Utenom de du har sett så er dette noen av mine favoritter: Hauru no ugoku shiro Kurenai no buta Tonari no Totoro Tenkû no shiro Rapyuta Heisei tanuki gassen pompoko Majo no takkyûbin Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Av Studio Ghibli? eller generelt? Dette kan jo kanskje være noe, http://timmaughanbooks.com/2009/04/25/ten-...before-you-die/ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Generelt sett. Kan nevnes at det jeg likte med de to var de overnaturlige elementene der dyr, overnaturlige skapninger og mennesker lever sammen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter å ha sett Mononoke-Hime og Sen to Chihiro no kamikakushi har jeg fått lyst til å se flere animer. Hvilke filmer kan anbefales? Sjekk også ut serien "Death Note". Umulig å ikke like. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter å ha sett Mononoke-Hime og Sen to Chihiro no kamikakushi har jeg fått lyst til å se flere animer. Hvilke filmer kan anbefales? Sjekk også ut serien "Death Note". Umulig å ikke like. Greit nok at Death Note er anime, men det kan ikke sammenlignes i stil. Studio Ghibli er happy happy, mens DN er mørk og dyp. Men ja, den er god :] Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Etter å ha sett Mononoke-Hime og Sen to Chihiro no kamikakushi har jeg fått lyst til å se flere animer. Hvilke filmer kan anbefales? Da anbefaler jeg Akira og Ninja Scroll!!! Forøvrig burde du også se alle filmene til Miyazaki, de fleste er ganske gode og alle er godt likt av de fleste. Endret 27. november 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kan nevnes at det jeg likte med de to var de overnaturlige elementene der dyr, overnaturlige skapninger og mennesker lever sammen. Tonari No Totoro er midt i blinken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så Luftslottet som ble sprengt istad. Herlig film, spennende som bare det - selv om jeg har lest boka. Alle som har lest og ikke lest boka burde se den (og de forrige). Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tenkter jeg skal se Sniper fra 1993... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kan nevnes at det jeg likte med de to var de overnaturlige elementene der dyr, overnaturlige skapninger og mennesker lever sammen. Tonari No Totoro er midt i blinken. Endte faktisk opp med den, fantastisk film, satt med et smil under hele filmen. Hvorfor er den ikke på top 250 forresten, den har jo en rating på 8.1? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Kan nevnes at det jeg likte med de to var de overnaturlige elementene der dyr, overnaturlige skapninger og mennesker lever sammen. Tonari No Totoro er midt i blinken. Endte faktisk opp med den, fantastisk film, satt med et smil under hele filmen. Hvorfor er den ikke på top 250 forresten, den har jo en rating på 8.1? En rekke faktorer - mange av dem som vi ikke kjenner til. Def. vi = ikke ansatte hos imdb.com Endret 27. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En rekke faktorer - mange av dem som vi ikke kjenner til. Def. vi = ikke ansatte hos imdb.com Er det ikke dette som avgjør det da, The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate: weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: * R = average for the movie (mean) = (Rating) * v = number of votes for the movie = (votes) * m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1500) * C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) for the Top 250, only votes from regular voters are considered. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 HA HA! Så nettopp Cobra med Stallone. Hvor ræva skuespiller er det egentlig mulig å bli, blir jeg sittende å tenke. Samtidig som jeg tenker : Hvordan i all verden klarer regissøren å få meg til å ville se videre på dette. Det vil ihvertfall si at det var noe som stemte i filmen, men det kan da umulig ha vært Stallone. Eller...... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 HA HA! Så nettopp Cobra med Stallone. Hvor ræva skuespiller er det egentlig mulig å bli, blir jeg sittende å tenke. Samtidig som jeg tenker : Hvordan i all verden klarer regissøren å få meg til å ville se videre på dette. Det vil ihvertfall si at det var noe som stemte i filmen, men det kan da umulig ha vært Stallone. Eller...... Du må huske på at denne filmen ble laget for flere år siden... Andre tider da. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hey, denne replikken er legen... wait for it... DARY! LEGENDARY! Har ikke sett filmen selv da. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg har et problem med screenshots som jeg prøver å få løst. Fraps funker greit, men bildene blir jo forvrengte/feil format: vlc_2009_11_28_03_07_10_85.bmp Kan noen peke meg i retning av gode screenshots, gjerne med Fraps, som jo er et bra program. Edit: Tar jeg dem i MedieDirect (følger med Dell-pcer) får jeg bare ett stort svart bilde. Tar jeg dem i vlc (dvder) blir de forvrengte, mens andre filmer går greit. Merkelig... De blir forvrengte i Media player classic også. Endret 28. november 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå