InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nja, er da ikke mer en 20 min Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 -The Wicker Man (73) Haha, morsomt hvor uenig jeg er i at det der er en fantastisk film. Men en ting jeg lurte på, det var et øyeblikk i Wicker Man som er på Bravo's plass nummer 45 over tidenes hundre mest skumle øyeblikk. Hvilket øyeblikk er det? For jeg kan aldri huske at filmen noensinne var skummel eller i det hele tatt forsøkte å skremme. Nei den er ikke skummel, og kan heller ikke komme på en passende scene. Det som jeg forelsket meg i var blandt annet måten den kritiserte kristendommen og til en viss grad hyller de gamle hedenske religionene (Kritiserer dem litt også). Syns det var et fantastisk syn å se en Europeisk sivilisasjon som har klart å holde seg vekk fra kristendommens jerngrep. I tillegg har man en nydelig stemning, spennende, drivende og velskrevet historie med et utmerket krimplot. Og flotte visuelle bilder. Som sagt har filmen en rekke herlige hedenske scener hvor de hyller naturen og viser et samfunn hvor sexualitet er dyrket, i motsettning til resten av den jødisk-kristne verden hvor den er fryktet. Har 2 billetter til førpremieren av "Hot Fuzz"..Får ikke brukt dem, så jeg gir dem bort. Bor på Hommersåk. Forestillingen er om 1 time i Sandnes. Noen som vil ha? Faen, har allerede planer med noen andre. Og selv om de andre kanskje kunne ha kjøpt billetter selv så rekker vi det ikke... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eksklusive greier dette. Får ikke kjøpt billeter.. Er førpremiere før førpremieren på en måte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eksklusive greier dette. Får ikke kjøpt billeter.. Er førpremiere før førpremieren på en måte.. 8267761[/snapback] Det verste er at filmen sikkert er konge. Damn the navy, damn it all to hell! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Virker som en morsom film. Ergeligt at jeg ikke får gått selv.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Man kan si mye om Swordfish, men denne scenen liker jeg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Når jeg hører 'Swordfish' er det vel heller puppescenen til Halle Berry som kommer til tankene først (Scenen var på youtube før, men fant den ikke nå) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. mars 2007 av Onyx Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Der starta Hot Fuzz, og jeg må snart i gang med jobb Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nå skal jeg se Armageddon. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Bridge Attack fra Mission: Impossible 3 fikk pris for årets beste scene i Empire Reader Awards. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror den er en av de beste actionsekvensene jeg har sett, og faktisk så dør bare én person i den. Abrams est l'awesome! EDIT: Også er Giacchino filmmusikkens svar på Gud. /fanboy Endret 29. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bridge Attack fra Mission: Impossible 3 fikk pris for årets beste scene i Empire Reader Awards. Faktisk tror jeg den er en av de beste actionsekvensene jeg har sett, og faktisk så dør bare én person i den. Abrams est l'awesome! EDIT: Også er Giacchino filmmusikkens svar på Gud. /fanboy 8268378[/snapback] Mener du den scenen der "agent-konvoien" blir angrepet på den Florida-keys brua? Jeg husker at en person blir skutt (sjåføren i fangebilen), men snær 3-4 SUV'er blir jo sprengt i fillebiter, med agentene inni! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jepp, men det er bare en person man ser blir skutt, man ser jo ingen andre døde (sjekk linken). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 SPOILERS FOLKENS! Has life taught you nothing... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jepp, men det er bare en person man ser blir skutt, man ser jo ingen andre døde (sjekk linken). 8268479[/snapback] Jeg vet det, men man ser jo tydelig bilene som blir truffet, og jeg vil anta at i hvertfall noen av de som satt i dem mistet livet. også lurer jeg på hvorfor ikke Cruise, når han tømmer Beretta'en, ikke har et ekstra mag... Endret 29. mars 2007 av MetroN Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Antageligvis. Glemte å tenke på spoilere, men hvis en moderator fikser quoten er det ikke mye vi spoilet. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Uff, var å så Epic Movie i dag. Selv om filmen har sine morsomme høydepunkter, så ødelegges den av de 200 fjortissjentene og guttene som sitter rundt deg. De kaster popkorn, de friiker ut bare noe "ekkelt skjer. I tillegg til dette så holder de jo ikke munn! De snakker KONSTANT igjenom hele filmen, så dette var en ødelagt filmopplevelse for meg og mine kameraters del i alle fall. Uff. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Tviler på at du gikk glipp av så mye.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kan man ikke sitte rolig og holde munn under en film burde man bli kastet ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Uff, var å så Epic Movie i dag. Selv om filmen har sine morsomme høydepunkter, så ødelegges den av de 200 fjortissjentene og guttene som sitter rundt deg. De kaster popkorn, de friiker ut bare noe "ekkelt skjer. I tillegg til dette så holder de jo ikke munn! De snakker KONSTANT igjenom hele filmen, så dette var en ødelagt filmopplevelse for meg og mine kameraters del i alle fall. Uff. 8269673[/snapback] Hvorfor ba du dem ikke holde kjeft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå