Fløyelsbøtte Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Den går ikke i Bergen ihvertfall, noe som er litt rart hvis den går ellers i landet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Oslo Kino Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Nå som Into the Wild ble nevnt. Jeg så den igjen på søndag og ble påminnet om følgende: Jeg telte 5 ganger at Chris så inn i kameraet. Hvorfor gjorde han det? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Fant ut etter at en film jeg bestilte ble sendt så hadde jeg skrevet inn feil postnummer. Adressen og alt annet er korrekt, men postnummeret står som 3015 istedenfor 3050. Er det en mulighet at posten ser feilen, og sender til korrekt adresse? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Fant ut etter at en film jeg bestilte ble sendt så hadde jeg skrevet inn feil postnummer. Adressen og alt annet er korrekt, men postnummeret står som 3015 istedenfor 3050. Er det en mulighet at posten ser feilen, og sender til korrekt adresse? Tror ikke det har så mye å si. Gjorde det samme rett etter jeg flyttet til en bedre leilighet. Riktig adresse, feil postnummer. Filmen kom frem. Så lenge det er i samme by, finner nok Posten frem Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Flott å høre Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det I Ski foresten.Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste EDIT: Står ikke sone 1 på covere Har du den siste programvaren for blu-ray? ja alt er oppdatert,det er jo fryktelig rart da. Akuratt de filmene jeg kjøpte der ikke fungerer,mens alle andre filmene mine fungerer. Skulle tru game stop hadde sperra filmene! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Selv om coverene er norske, så kan det jo selve disc'ene være sone 1? Hvis dette er brukte filmer, så kan enten GameStop eller de som har byttet inn filmene ha gjort noe rart... just a thought! Har du prøvd de i en annen DVD spiller? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Så nettopp Lost Highway for andre gangen. Selv om jeg ikke akkurat skjønte noe mer denne gangen, hadde jeg alt i alt en litt bedre opplevelse. Det kan jo selvfølgelig ha sammenheng med at jeg var ganske trøtt da jeg så den første gang. Liker den i hvert fall bedre enn Mulholland Drive. Kanskje jeg må gi den et gjensyn også? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ville nok tatt Into the Wild og American Beauty. Vet noen når Saw VI kommer? På IMDb står det 6. november, som åpenbart må være feil Jeg tror den ble vist på OIFF. Burde egentlig ha klart å komme meg dit. Er jo fortsatt noen dager igjen, men jeg er så giddalaus at jeg aldri klarer å komme meg på slike ting. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Fikk meg to overrraskelser nå, den ene er at de har lagt premieren til The Lovely Bones til 29 januar, opprinelig skulle den slippes world wide 11. des. og den andre er at den norske tittelen lyder slik; Alle Mine Kjære... Noen ganger lurer jeg på hvorfor det oversette titler i det hele tatt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Liker den i hvert fall bedre enn Mulholland Drive. Kanskje jeg må gi den et gjensyn også? Absolutt. Kanskje den filmen som man må se mer enn en gang. Tar man Mulholland Dr på første visning er man seig og kan like godt slutte å se film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Into the Wild var helt herlig! Elsket den! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Velkommen til den kule gjengen En av mine favorittfilmer. Da jeg så den for andre gang var det virkelig et slag i mellomgulvet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det var et slag i trynet den første og eneste gangen jeg så den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Nå som Into the Wild ble nevnt. Jeg så den igjen på søndag og ble påminnet om følgende: Jeg telte 5 ganger at Chris så inn i kameraet. Hvorfor gjorde han det? Prøver meg igjen da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 En mild lek med konvensjoner, kanskje. Et lett forsøk på å bryte den fjerde veggen. Gjør oss publikummere mer eller mindre bevisst på at det er en fiksjon, men med basis i virkeligheten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det var ikke veldig vellykket hvis ingen skjønte det. Endret 25. november 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det fungerer vel heller mer ubevisst eller sublimt, så jeg vil ikke kalle det mislykket. Det bidrar til en optimistisk/naiv tone for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå