Cuneax Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvilken etterfølger mener dere overgår den etterfølgte? (rett meg hvis det er helt feil formulert) The Godfather og The Godfather: Part II er jevngode. Aliens, Terminator 2 og Indiana Jones and the Last Crusade er andre filmer som melder seg. Fins det også noen filmer som overgår bøkene de handler om/ (huff, er helt elendig til å forumulere i dag ) Fight Club. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Må si meg enig angående gudfaren, selv om jeg koste meg under alle filmene Lethal Weapon, hmm, har kun sett 1'eren og 3'eren, så har ikke en formening om det Er fight club basert på en bok? nice, da må jeg få sett filmen og lest boka da Endret 24. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fins det også noen filmer som overgår bøkene de handler om/ (huff, er helt elendig til å forumulere i dag ) Jeg syns Fight Club overgikk boken, men det kan hende har noe med at jeg først så filmen, deretter leste boken. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er fight club basert på en bok?nice, da må jeg få sett filmen og lest boka da Å, det er nok fleire enn du trur: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Films_based_on_novels Merk - dette er berre filmar basert på romanar. I tillegg re det dei som er baserte på noveller: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Film...n_short_fiction Og sakprosabøker: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Film...n-fiction_books Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lurer på hva som skjer. Hver film jeg har kjøpt fra game stop nå har ikke fungert på ps3 min. Det står ugyldig disk eller format. Og det er bare de filmene. Alle andre jeg har fungerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lurer på hva som skjer. Hver film jeg har kjøpt fra game stop nå har ikke fungert på ps3 min. Det står ugyldig disk eller format. Og det er bare de filmene. Alle andre jeg har fungerer. Link til siden du kjøpte filmen(e)? Du har mest sannsynligvis kjøpt en film i sone 1. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det I Ski foresten. Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste EDIT: Står ikke sone 1 på covere Endret 24. november 2009 av spetwols Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det I Ski foresten.Oi, sorry. Tenkte at hvis du hadde bestilt de fra utlandet, hadde du kjøpt de i sone 1. Men se om det står noe på coveret da -- hvis ikke bør du levere filmene tilbake, i det minste gå til kassen og klage. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jepp får vel gjørra det. Men underlig greier da. Kjøpte jo filmene med 1 ukers mellomrom,og det er norsk cover på de også. Fant forresten en film til jeg kjøpte fra game stop for par mnd sia nå,og den funka heller ikke. Skjønner ikke en dritt! Men alle andre filmene mine fungerer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fins det også noen filmer som overgår bøkene de handler om/ (huff, er helt elendig til å forumulere i dag ) Jeg synes alle endringene filmen The Prestige gjorde i forhold til boka bedret totalopplevelsen betraktelig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så Casablanca i går. Ingrid Bergman var PEN! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 The Matrix Revolutions var en 8/10 for min del. Ekstremt spennende, elsker scenarioer der det er noen få som har ryggen mot veggen og slåss mot ekstreme odds. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 The Matrix Revolutions var en 8/10 for min del. Ekstremt spennende, elsker scenarioer der det er noen få som har ryggen mot veggen og slåss mot ekstreme odds. Da bør du se Zulu og Zulu Dawn Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det I Ski foresten.Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste EDIT: Står ikke sone 1 på covere har du prøvd å spille av filmene på pc? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det I Ski foresten.Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste EDIT: Står ikke sone 1 på covere Har du den siste programvaren for blu-ray? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvilke to filmer av disse skal jeg se ikveld? Into the Wild, Crash, American Beauty, og Eyes Wide Shut? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) 4 veldig bra filmer alle sammen, nesten helt random hvilke du vil se. For meg kommer det an på dagsformen og jeg ville nok valgt Into The Wild og Eyes Wide Shut i dag. Edit: kan jo prøve å begrunne litt mer. Grunnen til at jeg velger bort Crash og American Beauty er at de er mye bedre om man aldri har sett filmen føre. Into The Wild og Eyes Wide Shut er mer interessante å se på nytt, bl.a. pga stilige scener og bra musikk. Har også bare sett de 1 gang hver, mens jeg har sett Crash et par ganger og American Beauty minst 3-4. Endret 24. november 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ville nok tatt Into the Wild og American Beauty. Vet noen når Saw VI kommer? På IMDb står det 6. november, som åpenbart må være feil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Da tar jeg Into the Wild og Eyes Wide Shut Edit: Tror Saw VI går på kino nå. Endret 24. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå