Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Hvilken etterfølger mener dere overgår den etterfølgte? (rett meg hvis det er helt feil formulert)

The Godfather og The Godfather: Part II er jevngode. Aliens, Terminator 2 og Indiana Jones and the Last Crusade er andre filmer som melder seg.

Fins det også noen filmer som overgår bøkene de handler om/ (huff, er helt elendig til å forumulere i dag :p)

Fight Club.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er fight club basert på en bok?

nice, da må jeg få sett filmen og lest boka da

Å, det er nok fleire enn du trur:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Films_based_on_novels

Merk - dette er berre filmar basert på romanar. I tillegg re det dei som er baserte på noveller:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Film...n_short_fiction

Og sakprosabøker:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Film...n-fiction_books

Lenke til kommentar

Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det :p I Ski foresten.

Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste :hmm:

EDIT: Står ikke sone 1 på covere

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Link til side ? Jeg skrev at jeg hadde kjøpt dem fra game stop vist du ikke så det :p I Ski foresten.
Oi, sorry. Tenkte at hvis du hadde bestilt de fra utlandet, hadde du kjøpt de i sone 1. Men se om det står noe på coveret da -- hvis ikke bør du levere filmene tilbake, i det minste gå til kassen og klage.
Lenke til kommentar

Jepp får vel gjørra det. Men underlig greier da. Kjøpte jo filmene med 1 ukers mellomrom,og det er norsk cover på de også. Fant forresten en film til jeg kjøpte fra game stop for par mnd sia nå,og den funka heller ikke. Skjønner ikke en dritt!

Men alle andre filmene mine fungerer.

Lenke til kommentar

Men for et par uker sia kjøpe jeg end of days,og litt etter det kjøpte jeg Haisommer,og igår kjøpe jeg Fight club. Da hadde jeg ikke sett de 2 tidligere jeg kjøpte. Så skulle jeg se fight club igår og da kom den melding opp. Så prøvde jeg en annen film jeg kjøpte og da funka det. Så prøvde jeg end of days,siden den hadde jeg igså kjøpt der og da kom samma meldinga opp,og det gjorde den på Haisommer også. Noe av det merkligste :hmm:

har du prøvd å spille av filmene på pc?

Lenke til kommentar

Har du den siste programvaren for blu-ray?

Lenke til kommentar

4 veldig bra filmer alle sammen, nesten helt random hvilke du vil se.

For meg kommer det an på dagsformen og jeg ville nok valgt Into The Wild og Eyes Wide Shut i dag.

Edit: kan jo prøve å begrunne litt mer. Grunnen til at jeg velger bort Crash og American Beauty er at de er mye bedre om man aldri har sett filmen føre. Into The Wild og Eyes Wide Shut er mer interessante å se på nytt, bl.a. pga stilige scener og bra musikk. Har også bare sett de 1 gang hver, mens jeg har sett Crash et par ganger og American Beauty minst 3-4.

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...