Lawliet Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Passert 900 filmer på IMDb nå Nei det har du ikke. Shitloads av serier. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Karakteren 1 på Matrix Revolutions faktisk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Karakteren 1 på Matrix Revolutions faktisk. Hehe tenkte denne skulle komme. Var veldig trøtt når jeg så den så får den snart på blu ray da skal jeg gi den en ny sjanse. Ja jeg har vota noen par serier også Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Har et spørsmål ang. Watchmen. Fikk aldri sett den på kino, og vil vente med å kjøpe/se den til jeg har fått hjemmekino på plass. Skulle Tales of the Black Freighter egentlig være en del av Watchmen, men så ble de delt opp i to filmer, eller hvordan er det? Ser at Ultimate utgaven som har kommet i USA nå er mye lenger og visstnok inneholder begge.. Endret 24. november 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Karakteren 1 på Matrix Revolutions faktisk. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ser nå at Cortese faktisk er 92' modell. Imponerende lang liste i såfall. Ser ikke problemet. Kamp scenene alene gjør filmen verdt en 5'er etter min mening. Selvsagt den svakeste i triologien, men fortsatt god underholdning. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 The Matrix Revolutions fortjener helt klart 1/10. Jeg har aldri følt meg så sint og bedratt etter å ha forlatt en kinosal før. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Har et spørsmål ang. Watchmen. Fikk aldri sett den på kino, og vil vente med å kjøpe/se den til jeg har fått hjemmekino på plass. Skulle Tales of the Black Freighter egentlig være en del av Watchmen, men så ble de delt opp i to filmer, eller hvordan er det? Ser at Ultimate utgaven som har kommet i USA nå er mye lenger og visstnok inneholder begge.. Jeg kjøpte et Watchmen BD boxset, med directors cut og TotBF. I boken er Tales of the Black Freighter en tegneserie i selve Watchmen-universet. Det er ment å være et 'companion-piece'. Hvis du er fan av boken, vil du helt klart like den. Jeg gjorde hvertfall det. Du mister ikke noe av handlingen i selve filmen. Karakteren 1 på Matrix Revolutions faktisk. Ser ikke problemet. Du mener fordi det er kult å følge etter andre å slakte de to siste filmene? Selvsagt var jeg også skuffet når jeg gikk ut av kinosalen, men filmen er langt ifra noe 1. Endret 24. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) At en film fortjener 1/10, betyr at den har absolutt ingen kvaliteter. Det vakre landskapet mot slutten hvor Neo er blind gjør at filmen fortjener mer enn 1/10. Endret 24. november 2009 av Cuneax La til spoilertag for de som ikke har sett filmen :-) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har et spørsmål ang. Watchmen. Fikk aldri sett den på kino, og vil vente med å kjøpe/se den til jeg har fått hjemmekino på plass. Skulle Tales of the Black Freighter egentlig være en del av Watchmen, men så ble de delt opp i to filmer, eller hvordan er det? Ser at Ultimate utgaven som har kommet i USA nå er mye lenger og visstnok inneholder begge.. Jeg tror utgaven som inneholder Tales of the Black Freighter er mest for tegneserie-fansen. Jeg kommer nok til å holde meg til DC-utgaven, som jeg likte bedre enn kinoversjonen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 The Matrix Revolutions gjorde at jeg nesten aldri ville se film igjen. Dette må selvsagt straffes med en 1/10. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Fair enough. Det er tydelig at vi har forskjeller i smak, når du totalslakter Matrix og digger Twilight Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Presisering: Jeg totalslakter The Matrix Revolutions og digger den første Twilight-filmen. Den andre er god, men ikke diggbar (bortsett fra låta til Thom Yorke). The Matrix: 7/10 The Matrix Reloaded: 6/10 Lenke til kommentar
thking Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Var med ein kompis her ein dag og så film, filmen me så var Ringenes Herre 3ern. Men i den filmen var det med mangen andre scener som jeg ikkje har på den jeg har, så jeg har da den "vanlige" versjonen, mens han har ein lengre versjon med fleire scener. Så det jeg lurer på er om dette er ein egen film (dvs må kjøpe utenom den vanlige), eller ligger den på special features? Hvis den må kjøpes kan noen sende link, eller si hvor jeg kan få tak i den? Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Det er den såkalte "Extended Edition". Kan fåes kjøpt billig her: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-...on/Product.html Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ja, det er utvida versjoner. Bare å spørre på lokale butikken din om de har utvida versjon, eller så antar jeg at de har på f.eks CDON... Det er den såkalte "Extended Edition". Kan fåes kjøpt billig her: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-...on/Product.html Å herregud'a, 180 kroner for alle Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Du mener fordi det er kult å følge etter andre å slakte de to siste filmene?Ja. Skikkelig kult er det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hvilken etterfølger mener dere overgår den etterfølgte? (rett meg hvis det er helt feil formulert) av film selvsagt. Fins det også noen filmer som overgår bøkene de handler om/ (huff, er helt elendig til å forumulere i dag ) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hvilken etterfølger mener dere overgår den etterfølgte? (rett meg hvis det er helt feil formulert) av film selvsagt. Gudfaren II. Evil Dead II er også nesten like bra som ener'n. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Lethal Weapon 2 overgår nr. 1 ganske kraftig Endret 24. november 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå