Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål ang. Watchmen. Fikk aldri sett den på kino, og vil vente med å kjøpe/se den til jeg har fått hjemmekino på plass.

Skulle Tales of the Black Freighter egentlig være en del av Watchmen, men så ble de delt opp i to filmer, eller hvordan er det? Ser at Ultimate utgaven som har kommet i USA nå er mye lenger og visstnok inneholder begge..

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Har et spørsmål ang. Watchmen. Fikk aldri sett den på kino, og vil vente med å kjøpe/se den til jeg har fått hjemmekino på plass.

Skulle Tales of the Black Freighter egentlig være en del av Watchmen, men så ble de delt opp i to filmer, eller hvordan er det? Ser at Ultimate utgaven som har kommet i USA nå er mye lenger og visstnok inneholder begge..

Jeg kjøpte et Watchmen BD boxset, med directors cut og TotBF.

I boken er Tales of the Black Freighter en tegneserie i selve Watchmen-universet. Det er ment å være et 'companion-piece'. Hvis du er fan av boken, vil du helt klart like den. Jeg gjorde hvertfall det. Du mister ikke noe av handlingen i selve filmen.

Karakteren 1 på Matrix Revolutions faktisk.

Ser ikke problemet.

Du mener fordi det er kult å følge etter andre å slakte de to siste filmene? Selvsagt var jeg også skuffet når jeg gikk ut av kinosalen, men filmen er langt ifra noe 1.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

Jeg tror utgaven som inneholder Tales of the Black Freighter er mest for tegneserie-fansen. Jeg kommer nok til å holde meg til DC-utgaven, som jeg likte bedre enn kinoversjonen.

Lenke til kommentar

Hei!

Var med ein kompis her ein dag og så film, filmen me så var Ringenes Herre 3ern.

Men i den filmen var det med mangen andre scener som jeg ikkje har på den jeg har,

så jeg har da den "vanlige" versjonen, mens han har ein lengre versjon med fleire scener.

Så det jeg lurer på er om dette er ein egen film (dvs må kjøpe utenom den vanlige),

eller ligger den på special features?

Hvis den må kjøpes kan noen sende link, eller si hvor jeg kan få tak i den?

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...