Dotten Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yngstemann ser på Temple of Doom nå. Vet ikke hvor lurt det er siden han har feber, men han syntes nå det er utrolig spennende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yngstemann ser på Temple of Doom nå. Vet ikke hvor lurt det er siden han har feber, men han syntes nå det er utrolig spennende. Sett på Alien og si at man får feber før den buster ut av brystet ditt. Da vil minstemann sove godt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hehe, for alle som skal ha juleavatar her på forumet, så er jo denne siden spesielt bra for filmfolkene. Utrolig bra postere http://fx.worth1000.com/contests/13097/un-holiday-movies/ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Twilight er håpløse greier, kommer kanskje til å se 2ern når den kommer på leie for å kunne virkelig være sikker på hva jeg skal si om den til kundene, men den første var grusom. Den verste dialog-skrivingen på lang, lang tid, er nok en greie for hormonelle tenåringsjenter den der. Skjønner greia med det, men trenger fremdeles noe substans for at det skal fenge med "forbudt/farlig kjærlighet"-opplegget. Edward Cullen: My family, we're different from others of our kind. We only drink animal blood, but it's your scent. It's like a drug to me. It's like you're my own personal brand of heroin.Isabella Swan: Why did you hate me so much when we met? Edward Cullen: I did, only because of wanting you so badly. I still don't know if I can control myself. Isabella Swan: I know you can. Åh helvete. Det verste er at jeg ser tenåringsjenter siterer "my own personal brand of heroin"-setningen og mener den er en av de beste filmreplikkene noensinne. Får lyst til å ta tak i dem og skrike "NEI NEI NEI NEI NEI NEI!" helt til de skjønner det, men får nok bare la de kose seg med filmen sin og heller se noe annet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yngstemann ser på Temple of Doom nå. Vet ikke hvor lurt det er siden han har feber, men han syntes nå det er utrolig spennende. Enhver foreldre som viser indiana jones til barna sine får en stjerne i boka mi. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hehe, for alle som skal ha juleavatar her på forumet, så er jo denne siden spesielt bra for filmfolkene. Utrolig bra postere http://fx.worth1000.com/contests/13097/un-holiday-movies/ Virkelig noen bra bilder der altså. Psycho plakaten er fantastisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg er blant dem som ikke kunne gitt større beng i fordommer og kritikere. Flere av favorittfilmene mine har fått middelmådig kritikk, og da er jeg snill... Anbefaler folk å se filmer før de klikker innom feks IMDB, rottentomatoes eller andre film relaterte nettsider. Dette påvirker opplevelsen, da det er menneskelig å lete etter feil og vicaverca om man på forhånd er positiv/negativ til filmene. For meg var Twilight et makkverk av rang. At disse filmene selger bekrefter hvor overfladisk og tankeløs den generelle befolkningen er. Endret 22. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har noen andre sett The Tournament? Reagerte litt på at de beste snikmorderne i verden må være blant de dårligste i verden til å skyte.. Jeg så den i går kveld, og er enig i det du sier der. Ble for mange andre tåpelige ting i filmen også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Nå har jeg, etter å ha lest de siste sidene her i tråden, faktisk fått lyst til å se Twilight. Kan det tenkes at det ganske enkelt er slik mange folk ser den? "Den er så dårlig at den bare må sees..." Det betyr ikke at alle som ser den er ukritisk. Var ment til game. Endret 22. november 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå har jeg, etter å ha lest de siste sidene her i tråden, faktisk fått lyst til å se Twilight. Kan det tenkes at det ganske enkelt er slik mange folk ser den? "Den er så dårlig at den bare må sees..." Nope. Folk ser den fordi de syntes Twilight er bra. Syntes synd på dere som har et så snevert og likegyldig forhold til underholding at Twilight blir en god opplevelse. Men igjen, det er jo en grunn til at Miley Cyrus selger millioner på millioner av skiver også da. Fair og innrømme at filmen er en guilty pleasure, en annen ting er å påstå at den er bra. For det er den ikke.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Tenk litt nærmere på hvem som egentlig har et snevert forhold til underholdning du. Endret 22. november 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Skulle ønske jeg hadde fasitsmaken i film og underholdning.. Endret 22. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva med at du enten dropper korstoget ditt mot Twilight eller lager en annen tråd om det? Du hater Twilight, vi har skjønt det nå. Det er begrenset hvor interessant det er å høre deg si det for tjuende gang og idioterklære folk som er uenige med deg. Filmtråden er en av trådene som tidvis er ganske interessante, men du gjør ikke akkurat mye for å heve nivået på tråden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Nå har jeg, etter å ha lest de siste sidene her i tråden, faktisk fått lyst til å se Twilight. Selv Twilight er mer underholdene enn Liverpool om dagen, så kjør på. Kan det tenkes at det ganske enkelt er slik mange folk ser den? "Den er så dårlig at den bare må sees..." Samme tanker jeg hadde om hjemmelaget når en kamerat spurte om jeg skulle se Lfc mot City i går. Sorry mate, du serverte den på et sølvfat. -- Hva syntes folket om filmen Skjult ? Snodig hvordan filmer, produsert i det ganske land, nesten utelukkende får gode skussmål i norsk presse. Ser alltid femmere og seksere over etiketten på norsk film, mens et mesterverk med femtiåtte oscar har et par statuetter bortgjemt på baksiden til sammenligning. Du snakker om å hype nasjonale produkter... Har VG noen gang gitt en norsk film dårlig kritikk egentlig? Jeg følger ikke så nøye med som dere, så interessant å høre- Endret 24. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå har jeg, etter å ha lest de siste sidene her i tråden, faktisk fått lyst til å se Twilight. Selv Twilight er mer underholdene enn Liverpool om dagen, så kjør på. Kan det tenkes at det ganske enkelt er slik mange folk ser den? "Den er så dårlig at den bare må sees..." Samme tanker jeg hadde om hjemmelaget når noen en kamerat spurte om jeg skulle se Lfc mot City i går. Sorry kamerat, du serverte den på et sølvfat. Hehe, du kan svare for deg. Men det er litt søkt å sammenlikne fotball og film da. Forøvrig synes jeg det var en underholdende kamp i går. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yngstemann ser på Temple of Doom nå. Vet ikke hvor lurt det er siden han har feber, men han syntes nå det er utrolig spennende. Enhver foreldre som viser indiana jones til barna sine får en stjerne i boka mi. Ikke om det er Temple of Doom. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Twilight var en helt grei film. Det har tydeligvis blitt mer pop å misslike en populær film enn det faktisk er å se den og lage seg sin egen mening. Makan! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har sett den første og lest bøkene og gjort meg opp min mening Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Flott at dere har tatt poenget. Ingen har kommet med gode motargumenter for at Twilight er en bra film, så da regner jeg med at alle er enige, selv om måten jeg presenterer det på ikke akkurat har falt i smak. Brukt altfor mye tid på Twilight allerede. Forøvrig har jeg har alltid rett. Kan faktisk ikke huske sist jeg tok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå