Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg ser du klarer deg fint med begge i dette tilfellet, og for min del så går ikke dette på Twilight spesielt. Hvis ACO vs Twilight kun symboliserer kritikerrost/klassiker vs. ukens snakkis - så vil du få et kjedelig og kanskje tomt forhold til film om du velger Twilight oftest; enn om du i 70-80% av tilfellene velger ACO.

Men nå blir det mye av at jeg/vi(?) gjentar oss selv - så fuckit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger de filmene jeg vil se basert på mange forskjellige kriterier i ulike situasjoner. Noen ganger vil jeg se filmer fra lister, andre ganger bare de som går på TV der og da, går på kino, er blitt anbefalt av noen jeg kjenner, noen jeg har hørt om fra før, eller noen jeg har lest om finner interessante. Jeg syns ikke det er hensiktsmessig å dele inn filmer i den motsetningen du konstruerer.

Lenke til kommentar

Så de som har flest poster her inne vet mest Cun? Kunne ikke brydd meg mindre hva diverse forumbrukere har sett eller ikke sett. Halvparten skryter sikkert på seg uansett.

Det er en trist dag for film at en så latterlig patetisk franchise spiller inn så mye penger. Låt den rätte komma in spillte inn $10,562,447.

Lenke til kommentar
Du prøver bare og vinne jentenes sympati ikke sant? Ekte menn griner konseptet.. Eller er du blitt en del av "The Dark Force"?

Twilight og Alexander Rybak er NO-GO for gutt/mann. Nuff said.

Når jeg leser dette kjenner jeg at kebaben jeg spiste igår natt er i ferd med å forlate kroppen gal vei, og det har ingenting med gårsdagens fyllekule å gjøre.

Lenke til kommentar

Juleavatarer kan man diskutere her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1175259 :)

Ellers, siden Twilight er diskuter. Noen som har en anelse om hvorfor de byttet regissør fra en som fikk det til å fungere og over til karen som rotet til franchisen han prøvde seg på?

Edit: Forøvrig hadde vel muligens Scooperman Returns vært en mer fornøyelig affære enn Superman Returns?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
889714_0859_625x1000.jpg
Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Ro dere ned nå og prøv å diskutere film :)

Edit: Slettet tre innlegg som gikk mer på person fremfor sak.

Det er altså ikkje personåtak å påstå at andre forumbrukharar lyg om filmane dei ser?

Dotten og andre moderatorer ser helst at slike diskusjoner taes via PM da det er kommentering på moderering..
Moderering skal ikke diskuteres i tråden som modereres. Tilbakemelding på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien.
Lenke til kommentar
Ro dere ned nå og prøv å diskutere film :)

Edit: Slettet tre innlegg som gikk mer på person fremfor sak.

Det er altså ikkje personåtak å påstå at andre forumbrukharar lyg om filmane dei ser?

For det første, om du ønsker å diskutere moderering så ta det enten i tilbakemeldingskategorien eller på pm. Så kupper vi ikke en tråd om film til å diskutere slik. Hva spørsmålet ditt angår, så må folk få lov til å tro at det finnes folk på Internett som skryter på seg å se flere filmer enn hva tilfellet, på lik linje med at man kan skrive at det sikkert er folk som sier de er 18 år gammel blond jente, men i realiteten 55 år gammel tjukkas med navn Ove. Folk generaliserer, det betyr ikke at man skal gå direkte til angrep på dem, slikt har vi spilleregler mot.

Om du fortsatt ønsker å diskutere dette, så anbefaler jeg pm eller å opprette en tråd med tema for hva som er personangrep og hva som ikke er det, la denne tråden handle om film :)

Lenke til kommentar

Twilight var en hyggelig liten film laget for å underholde småjenter i stykker. Jeg har samme mål (men bruker gjerne andre midler) og kan si med en gang at filmen virkelig får det til. Venninnene mine, som ellers er oppegående, saklige studenter, gikk fra vettet da de fikk premierebilletter og storkoste seg med filmen akkurat som de gjorde med bøkene. Jeg er ikke like engasjert, men sannheten er at det er artig å se på. Det er vampyrer som løper og hopper og biter og sloss og søte jenter og kjekke gutter og flott stemning, og det holder lenge for at jeg skal ha det ålreit med en film. Forakten kommer jeg aldri til å forstå, men jeg har for lengst gitt opp sånt. Jeg liker franchises, og denne blir sannsynligvis spennende å følge med på. Harry Potter trengte en avtager og jeg tror vi har funnet den.

Lenke til kommentar
Så de som har flest poster her inne vet mest Cun?

Stråmann. Merkelig hvordan Twilight-haterne stadig tyr til dette virkemiddelet ^_^

Jeg vil ha seriøse argumenter for hvorfor noen forsvarer filmene her. Har lest igjennom de andre trådene, uten å finne stort.

Så det har ikke kommet noen seriøse argumenter hittil i noen av trådene?

Har nettopp kommet hjem fra New Moon. En god film, men ikke like bra som den forrige. Det har sikkert mye med den forsvunnede mysteriefølelsen for min del. Ellers vanvittig bra musikkbruk og engasjerende fortelling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...