Valeit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Og The Lovely Bones! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Dessverre bor jeg på en liten plass med en liten kino så for meg blir det Surrogate 1 desember men Avatar er ikke satt opp enda, så må vel vente til over jul før jeg får sett den. Håper de får på plass det digitale distribusjons systemet de snakket om skulle komme i høst, dvs med filmene på HDD for raskere distro i området. Utstyret skulle ha kommet men, ser ikke ut som det er på plass. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når det gjelder desember og filmer som skal ses på kino, så dukker i alle fall [i]Sherlock Holmes[/i] og Avatar opp i mitt hode. Den kommer dessverre i januar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg er i USA i desember, så jeg håper å få med meg Brothers og Up in the Air. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nå skal jeg se på Mjølk med Sean Penn i hovedrollen. Dere som har sett den, fortjente han oscaren for rolleprestasjonen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg så den på tirsdag. Fy faen, han er overbevisende som homo. Det er rart at han er den samme skuespilleren som spilte i Mystic River. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skal se Blade runner for andre gang nå, og la merke til at filmen er satt i 2019, det betyr at i følge filmen skal vi ikke bare ha laget replikanter men de skal ha gjort opprør også, Pluss at vi skal ha oppfunnet fyvende biler, og kolonisert rommet. alt innen 10 år Kunne ønske sci-fi forfattere kunne satt ting litt lengre inn i fremtiden, i hvertfall når det er så store forskjeller på hvordan vi har det nå og hvordan vi har det i filmen. Star Trek har jo i hvertfall satt universet deres 150-300 år inn i fremtiden og star war er ikke en gang i vår galakse og faktisk satt bakover i tiden Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nå skal jeg se på Mjølk med Sean Penn i hovedrollen. Dere som har sett den, fortjente han oscaren for rolleprestasjonen? Absolutt. Funny People, er den funny? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nå skal jeg se på Mjølk med Sean Penn i hovedrollen. Dere som har sett den, fortjente han oscaren for rolleprestasjonen? Helt klart. Tvilte på noen ville slå Rourke etter å ha sett The Wrestler, men Penn's prestasjon gikk langt over hva jeg forventet og vant fortjent. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kunne ønske sci-fi forfattere kunne satt ting litt lengre inn i fremtiden, i hvertfall når det er så store forskjeller på hvordan vi har det nå og hvordan vi har det i filmen. De burde ikke fastsatt noen tid i det hele tatt. Children of Men må uansett ha den mest troverdige fremtidsskildringen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som har sett skjult? var den skummel? vurderer om jeg skal sette den på, men jeg er ganske lettskremt av meg..hmm. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nå skal jeg se på Mjølk med Sean Penn i hovedrollen. Dere som har sett den, fortjente han oscaren for rolleprestasjonen? Absolutt. Funny People, er den funny? Den hadde noen gullkorn som jeg lo meg skakk av, men selve filmen var ikke noe spesielt morsom, og var ganske så kjedelig og langdryg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som har sett skjult? var den skummel? vurderer om jeg skal sette den på, men jeg er ganske lettskremt av meg..hmm. Starter greit, men blir etterhvert en suppe av uoriginale ideer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skal se Blade runner for andre gang nå, og la merke til at filmen er satt i 2019, det betyr at i følge filmen skal vi ikke bare ha laget replikanter men de skal ha gjort opprør også,Pluss at vi skal ha oppfunnet fyvende biler, og kolonisert rommet. alt innen 10 år Kunne ønske sci-fi forfattere kunne satt ting litt lengre inn i fremtiden, i hvertfall når det er så store forskjeller på hvordan vi har det nå og hvordan vi har det i filmen. Star Trek har jo i hvertfall satt universet deres 150-300 år inn i fremtiden og star war er ikke en gang i vår galakse og faktisk satt bakover i tiden Du sier noe. Kubrick satte 2001 A Space Odyssey (1968) ca førti år fram, og Blade Runner (1982) også førti år frem -- er det noe med førti? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kanskje de var veldig optimistiske mtp snarlig teknologisk utvikling i den nære fremtid? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen her inne som har sett Tôkyô sonata? Ser den går på kino her i Bergen, med merkelappen "filmperle". Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis dette er veldig off topic så beklager jeg på forhånd. DVD spilleren min tok kvelden i helgen. Det jeg lurer på da er om jeg skal satse på å kjøpe en billig dvd-spiller igjen, og ha den til BD spillerne blir ennå billigere. Eller bør jeg satse på en BD spiller allerede nå. Et av problemene mine er at jeg kun har en gammel 28" billedrørs TV. Jeg er dermed litt usikker på hvilke kvalitetsforbedringer jeg faktisk vil få med BD. Noen som har tips til en BD spiller under 2000? Eller er de ikke noe å satse på? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 New Moon smashed The Dark Knight's single-day and opening-day box-office records with an estimated $72.7 million Friday, its studio reported today. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis dette er veldig off topic så beklager jeg på forhånd. DVD spilleren min tok kvelden i helgen. Det jeg lurer på da er om jeg skal satse på å kjøpe en billig dvd-spiller igjen, og ha den til BD spillerne blir ennå billigere. Eller bør jeg satse på en BD spiller allerede nå. Et av problemene mine er at jeg kun har en gammel 28" billedrørs TV. Jeg er dermed litt usikker på hvilke kvalitetsforbedringer jeg faktisk vil få med BD. Noen som har tips til en BD spiller under 2000? Eller er de ikke noe å satse på? Du kjøper ikke bd spiller med mindre du har en HD tv. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Takk. Da blir det vanlig DVD inntil jeg får meg HDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå