HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Blir faktisk skremt over at Twilight serien spiller inn så mye penger. Nok et bevis på at kvinner har en lagt mer overfladisk smak enn menn? Er alt som skal til en hau med "kjekkaser" uten trøyer? For Twilight har absolutt ingenting mer å by på. Føyer seg fint inn i rekken blant elendige filmer som Dirty Dancing, Notting Hill, Pretty Woman, Pearl Harbor osv. There i said it Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, det er virkelig manko på filmer med lettkledde damer.. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, det er virkelig manko på filmer med lettkledde damer.. Du mener det er bedre med menn? Flere filmer med lettkledde damer er selvfølgelig helt greit. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, det er virkelig manko på filmer med lettkledde damer.. Du mener det er bedre med menn? Flere filmer med lettkledde damer er selvfølgelig helt greit. Poenget er vel at du har bevist at menn er meir overflatiske enn kvinner. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bare ironisk jeg:-) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da tror jeg vi ble enige til slutt. Det kunne gjerne vært nakne damer i alle filmer. Men så kan jeg være ganske overfladisk.. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Noen emo-kids som digger Twilight og Tokio Hotel her eller? Skulle ønske noen kunne forklare meg hvorfor filmene er så bra? Alltid gøy med filmer uten plott/historie/mening, ett cheesy og shallow konsept med totalt hjerneløs dialog og slett skuespill. Artig at jenter elsker disse filmene, når kvinnen i filmen blir presentert som totalt ryggløs og direkte dum. Dumpa i skogen, så kommer store sterke mannen uten klær å passer på at hun er trygg. Jaja flott at det slukes rått. Fint soundtrack da... Endret 21. november 2009 av HarryLime Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Smaken er som baken, den er delt. Noen liker Twilight, andre liker den ikke. Synes det derimot er forkastelig å begynne å titulere folkegrupper bare fordi deres smak ikke stemmer med ens egen. Noen liker Twilight, noe som salgstallene støtter rundt. Om den er bra eller ikke er vel slik sett umulig å si ettersom det da er snakk om subjektive meninger, og meg bekjent er det vel umulig å gi et objektiv synsmelding på dette ettersom det simpelt henn ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg syns den første Twilight-filmen var ganske bra (søk på forumet for å se begrunnelser). Skal se New Moon i morgen, og det gjenstår å se hvordan den stiller seg i forhold til eneren Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg syns den første Twilight-filmen var ganske bra (søk på forumet for å se begrunnelser). Skal se New Moon i morgen, og det gjenstår å se hvordan den stiller seg i forhold til eneren Du prøver bare og vinne jentenes sympati ikke sant? Ekte menn griner konseptet.. Eller er du blitt en del av "The Dark Force"? Twilight og Alexander Rybak er NO-GO for gutt/mann. Nuff said. Edit: Der innrømmet jeg vist at jeg ikke har sett filmen gitt. Jaja MEN det er en dritt film. Hohoho Endret 21. november 2009 av HarryLime Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nei, jeg likte filmen, enkelt og greit. Les mer her. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skal man begynne å kategorisere mannefilmer og damefilmer her eller? Noe forbanna svada, jeg ser film etter de kriterier å finne en film som fenger meg. Kan gjerne seg "Nothing Hill" eller "Pretty woman" for den sags skyld, eller "2 weeks notice". Jeg ser etter filmer som underholder, som er i mine øyne hva filmer skal gjøre. Underholder deg meg ikke ser jeg dem ikke heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ikke sett filmen, nei. Det sier vel det meste. Noe får meg til å tenke på de verste nynazistene på "lænnet" som aldri engang har sett en "sværting" ^_^ Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ikke sett filmen, nei. Det sier vel det meste. Noe får meg til å tenke på de verste nynazistene på "lænnet" som aldri engang har sett en "sværting" ^_^ Har sett den første (dessverre) + trailern til toern. Det holder det. Litt flaut at jeg har sett den. *Inn i dusjen - skrubbe med stålull og skrike skitten, skitten, skitten* Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Chaplin på Kvitt eller Dobbelt. Nå er det over.. Endret 21. november 2009 av toro2 Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ikke sett filmen, nei. Det sier vel det meste. Noe får meg til å tenke på de verste nynazistene på "lænnet" som aldri engang har sett en "sværting" ^_^ Har sett den første (dessverre) + trailern til toern. Det holder det. Litt flaut at jeg har sett den. *Inn i dusjen - skrubbe med stålull og skrike skitten, skitten, skitten* Wannabe terminator macho man ? eller bare et troll ? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Wannabe-montag-troll... Det er mange mennesker i verden som trenger og "vokse opp"....nuff said! Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ikke sett filmen, nei. Det sier vel det meste. Noe får meg til å tenke på de verste nynazistene på "lænnet" som aldri engang har sett en "sværting" ^_^ Har sett den første (dessverre) + trailern til toern. Det holder det. Litt flaut at jeg har sett den. *Inn i dusjen - skrubbe med stålull og skrike skitten, skitten, skitten* Wannabe terminator macho man ? eller bare et troll ? Haha elsker reaksjonene her. Wannabe terminator macho man? Ikke wannabe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Trollforing er vel ikke det lureste man kan gjøre. En bruker med 28 innlegg som ble medlem 28/10-2009 burde vel få enværs avdarsel lampe til å snurre Anyway. Noen kommende filmer man bør holde øynene oppe for? Synes Desember ser dyster ut så langt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når det gjelder desember og filmer som skal ses på kino, så dukker i alle fall Sherlock Holmes og Avatar opp i mitt hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå