DoktorBacon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er District 13 noe å anbefale? Den heter vel Banlieue 13 på fransk. Ja, hvis du synes parkour er en fornøyelig fritidsaktivitet. Glem Spiderman, disse kidsa trenger ikke spindelvev for å fly oppover vegger. Endret 20. november 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kom nettopp hjem fra New Moon... herregud. Skal aldri, aldri kjøpe billetter til noe som starter klokka fem igjen i mitt liv opplevelsen blir jo helt ødelagt av alle fjortisene.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er District 13 noe å anbefale? Den heter vel Banlieue 13 på fransk. Veldig stilig og actionpakka film med herleg parkour Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kom nettopp hjem fra New Moon... herregud. Skal aldri, aldri kjøpe billetter til noe som starter klokka fem igjen i mitt liv opplevelsen blir jo helt ødelagt av alle fjortisene.. En skulle tro at det var filmen som ødela opplevelsen. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er District 13 noe å anbefale? Den heter vel Banlieue 13 på fransk. Den er litt vel hyper, men god underholdning. Endret 20. november 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er District 13 noe å anbefale? Den heter vel Banlieue 13 på fransk. Herlig action som passer perfekt med masse popcorn og brus. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke akkurat film-relatert, men video-relatert i alle fall: Siden jeg er veldig fan av long takes, så falt jeg pladask for denne. Imponerende saker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 PS: Takk for alle gratulasjonene! Det varmer mitt hjerte etter at en lang ferd nå endelig er overstått. Jeg tenker å bli ferdig med lista innen 2010. Har nøyaktig 100 filmer igjen. Det skulle vel gå på et år? Se signatur. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som vet om det er mulig å få lagt inn serier i imdb listen (my movies), men hver sesong for seg. Når jeg legger til Lost så kommer det bare opp Lost, men jeg vil gjerne ha mulighet til å legge inn hver sesong for seg. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Angående, Imdb lister, hvorfor har de ikke en toppliste på serier? slik som de har på filmer. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke akkurat film-relatert, men video-relatert i alle fall: Siden jeg er veldig fan av long takes, så falt jeg pladask for denne. Imponerende saker. Den var faktisk veldig imponerende også, spesielt med tanke på at alt var mer eller mindre i sync. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som vet om det er mulig å få lagt inn serier i imdb listen (my movies), men hver sesong for seg. Når jeg legger til Lost så kommer det bare opp Lost, men jeg vil gjerne ha mulighet til å legge inn hver sesong for seg. Det går nok ikke. Du kan rate en hel serie, eller en episode, men ikke sesong. Når det gjelder My Movies er det nok selve serien only. Den var faktisk veldig imponerende også, spesielt med tanke på at alt var mer eller mindre i sync. Jepp, de må nesten ha hatt musikken på fullt i bakgrunn. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Angående, Imdb lister, hvorfor har de ikke en toppliste på serier? slik som de har på filmer. Det lurer jeg litt på også. Det ville jeg gjerne hatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Internet Movie Database Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men nå ligger jo alle serier på den siden også da. Selv om en side heter noe betyr ikke det at de ikke kan holde på med noe litt utenom det siden sier. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fantastisk gjennsyn med American History X. Rett og slett en utrolig sterk film som virkelig setter tankene og følelsene i sving. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke akkurat film-relatert, men video-relatert i alle fall: Siden jeg er veldig fan av long takes, så falt jeg pladask for denne. Imponerende saker. Fett nok oppvisning fra det jeg ser for meg er en musikk/dans/drama klasse på VGS, men at akkurat den sangen blir brukt så innmari mye overalt irriterer meg litt :s Blir exposure overkill for meg... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men nå ligger jo alle serier på den siden også da. Selv om en side heter noe betyr ikke det at de ikke kan holde på med noe litt utenom det siden sier. Joda, greit nok, men jeg synes det blir litt feil når de har med spill f. eks. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Angående, Imdb lister, hvorfor har de ikke en toppliste på serier? slik som de har på filmer. Det lurer jeg litt på også. Det ville jeg gjerne hatt. De har det Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Kom nettopp hjem fra New Moon... herregud. Skal aldri, aldri kjøpe billetter til noe som starter klokka fem igjen i mitt liv opplevelsen blir jo helt ødelagt av alle fjortisene.. En skulle tro at det var filmen som ødela opplevelsen. Leste en anmeldelse av filmen før idag. Favoritt delen av hele anmeldelsen under. Advarsel SPOILER!!!!! Edward decides to break the main vampire rule, which is to not reveal himself to humans. To do this he removes his shirt and prepares to step into the sunlight in the middle of a local festival. In Twilight vampires “sparkle” so supposedly this would give him away. But if you saw some guy standing in a doorway in the sunlight sparkling, would you think “Vampire!” or would you think, “Check out the gay guy who’s covered himself in glitter.”? Første filmen var litt sånn fjortisfjas for min del, men kommer sikkert til å se 2'eren også bare for å se om den er noe bedre ( selv om jeg tviler ) Endret 20. november 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå