Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er mulig å få lagt inn serier i imdb listen (my movies), men hver sesong for seg. Når jeg legger til Lost så kommer det bare opp Lost, men jeg vil gjerne ha mulighet til å legge inn hver sesong for seg.

Det går nok ikke. Du kan rate en hel serie, eller en episode, men ikke sesong. Når det gjelder My Movies er det nok selve serien only.

Den var faktisk veldig imponerende også, spesielt med tanke på at alt var mer eller mindre i sync.

Jepp, de må nesten ha hatt musikken på fullt i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat film-relatert, men video-relatert i alle fall:

Siden jeg er veldig fan av long takes, så falt jeg pladask for denne. Imponerende saker.

Fett nok oppvisning fra det jeg ser for meg er en musikk/dans/drama klasse på VGS, men at akkurat den sangen blir brukt så innmari mye overalt irriterer meg litt :s Blir exposure overkill for meg...
Lenke til kommentar
Kom nettopp hjem fra New Moon... herregud. Skal aldri, aldri kjøpe billetter til noe som starter klokka fem igjen i mitt liv :p opplevelsen blir jo helt ødelagt av alle fjortisene..

En skulle tro at det var filmen som ødela opplevelsen. :p

Leste en anmeldelse av filmen før idag. Favoritt delen av hele anmeldelsen under. :D

Advarsel SPOILER!!!!!

Edward decides to break the main vampire rule, which is to not reveal himself to humans. To do this he removes his shirt and prepares to step into the sunlight in the middle of a local festival. In Twilight vampires “sparkle” so supposedly this would give him away. But if you saw some guy standing in a doorway in the sunlight sparkling, would you think “Vampire!” or would you think, “Check out the gay guy who’s covered himself in glitter.”?

Første filmen var litt sånn fjortisfjas for min del, men kommer sikkert til å se 2'eren også bare for å se om den er noe bedre ( selv om jeg tviler )

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...