Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke liker og se ekstramatrille på filmer ? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Jeg skal alltid ha special edition's osv,det beste. Men jeg ser aldri mere en bare filmen. Ser aldri hvordan den er laget osv. Skulle ønsket veldig at jeg gjorde det,men føler at det ødelegger. Liker og se filmen i den helheten den er,og ikke tenke neste gang igjen jeg ser den hvordan den er laget osv.

Ekstramateriale er gratis filmskole, noe jeg setter veldig pris på. Hvis man ønsker å lage en film så trenger man ikke gjøre mer enn å sette seg ned med 50 knallgode filmer og se gjennom alt av ekstramateriale og commentary, så har man det meste man trenger for å lage film.

Lenke til kommentar
Anmelder du filmer?

Jeg anmelder Blu-ray-utgivelser for Audiovisuelt.no, lenke ;)

Det kan jo ofte bli litt i meste laget, men bra det kom en god artikkel ut av det da! Men du som ikke vanligvis ser på slikt, synes du det var spennende og interessant? Eller er du bare enda mer fedup av ekstramateriale nå?

Takk takk :D

Når jeg først ser på ekstramateriale syns jeg det er positivt og fascinerende (som regel), men problemet er at det tar opp så mye tid jeg kunne brukt på å se mer film eller drive med andre ting.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke liker og se ekstramatrille på filmer ? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Jeg skal alltid ha special edition's osv,det beste. Men jeg ser aldri mere en bare filmen. Ser aldri hvordan den er laget osv. Skulle ønsket veldig at jeg gjorde det,men føler at det ødelegger. Liker og se filmen i den helheten den er,og ikke tenke neste gang igjen jeg ser den hvordan den er laget osv.

Jeg ser aldri ekstramateriale. Jeg synes det er uinteressant. Men jeg kjøper nesten bare de billigste utgavene. Hva er poenget med spesielle utgaver hvis du ikke ser ekstramateriale?

Lenke til kommentar

Jeg ser aldri ekstramateriale. Jeg synes det er uinteressant. Men jeg kjøper nesten bare de billigste utgavene. Hva er poenget med spesielle utgaver hvis du ikke ser ekstramateriale?

Er vel fordi jeg liker og ha det uansett. Jeg kjøper jo diverse limited editions og gift sets osv fra usa men jeg ser aldri alikevel på det. Bare har det,samler på det. Og det er jo sjekt og ha dvd med mest mulig stash på. Kanskje en gang jeg bestemmer meg for og begynne og se ekstramatrille også,det er fult mulig. Og da er det dumt og bli sittenes igjen med bare enkelt dvder. og special editions osv pleier ikke være dyrere. Spørs.

Lenke til kommentar
Ble FOR mye og de brukte opp den CGI-clusterfuck rimelig i begynnelsen av filmen.

Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk kan klage på for mye CGI, spesielt når det har blitt gjort så godt som her. Tar du vekk dem er det jo ikke så mye igjen av filmen.

Formulerte meg kanskje litt feil,den imponerende CGI-en som jeg fant spennende ble gjort i begynnelsen av filmen og jeg satt på en måte bare å ventet på at noe skulle toppe dette egentlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...