Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Ja, tenk om jeg skulle ha snakket om Catwoman og Shia LaBeouf til enhver tenkelig anledning? Jeg tviler også på at f.eks. buttsechs er det hyppigste samtaleemnet hos rabiate kristenfundamentalister, men hvem vet? Montag får frem mistenksomheten i oss alle.

Det er den klassiske teorien om at det er de som snakker mest om noe som er mest opptatt av det. Folk som haterhaterHATER homofile fordi de ikke klarer selv å innrømme at de kanskje er det selv, for eksempel. De vil så gjerne bare slå seg løs og hygge seg og gjøre som de andre, men de er redd for at de ikke blir godtatt og skjuler seg derfor bak hån og hat og nedlatende oppførsel mot de som klarer å komme ut av skapet og være seg selv.

Men det ser jeg ikke for meg, det er ikke akkurat slik at Montag sier utrolig mye negativt om én mann som ingen andre diskuterer...

Montag: Det var ingen som ikke "tok" humoret. Vi ser hvor du prøvde å være morsom.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aah, da var de første julegavene bestilt (til meg selv btw).

Det Sjuende Inseglet

Citizen Kane

Casablanca

Beserk (hele serien, dette får jeg ikke til jul, men tar det før)

Jeg bestilte også ett Chuck Norris bilde med målene 70/40, husker ikke eksakt tall, men det hadde en veldig pen ramme. Også, det jeg ser mest fram til, ett sylvester stallone bilde med målene 160/130 tror jeg, er litt dårlig med tall.

Lenke til kommentar
til alle dere som har betalt for å se 2012: Mine kondolanser..

Jeg ville følt meg lurt. Ultimate disaster movie, my ass. Den var rett og slett ikke det jeg hadde håpet på.

Spoilere!

hvor var Planet X? Kanskje jeg burde lest noen flere anmeldelser..

Jeg var sikker på at det var romskip de bygde, og at hele verden skulle gå til helvete! Var det noen flere som trodde det samme?

Så filmen er dårlig fordi du ikke visste helt hva den handlet om?

Jeg var jo naiv som faen som trodde Roland var "utenfor systemet". Litt dumt kanskje..

Uansett, filmen var ikke noe særlig bra, selv utenom min misforståelse. Det begynte bra, men mot slutten ble det direkte kjedelig. For lite ødeleggelse, for mye "gå inn i deg selv" tullball.

Jeg får aldri tilbake den siste timen der, men problemet jeg finner med filmen er den gedigne skuffelsen mange får etter å ha sett den.

hehe, ok da, jeg innrømmer at jeg var en dum idiot som gikk rett i fella. Likevel.. Jeg har lyst til å bare rope ut høyt hva som faktisk skjer i filmen..

Lenke til kommentar

Moon var en stilig liten sak. Som en slags kul 2001.

Men en ting jeg lurer på:

Hvordan ble klonene liksom borte? Var det i "sovemaskinen" eller var det ved å krasje alle? Alle kunne vel heller ikke krasjes i det uendelige. Eller var krasjet det implanterte minnet?

Lenke til kommentar

Hvordan ble klonene liksom borte? Var det i "sovemaskinen" eller var det ved å krasje alle? Alle kunne vel heller ikke krasjes i det uendelige. Eller var krasjet det implanterte minnet?

krasjet var en ulykke. Klonene forsvant ned i kjelleren. De trodde de skulle sove på hjemturen, men ble i stedet bare kasta i søpla..

Forstod jeg problemet ditt riktig??

Lenke til kommentar

De forsvant i den kassa som du kaller "sovemaskinen". Vet ikke om de ble brent eller sprengt eller hva som skjedde, men borte ble de hvertfall :)

Lenke til kommentar

Jepp. Vi tipper vel at de brukte klonene ble kremert? eller, kanskje resirkulert på en eller annen måte?

hvor var Planet X? Kanskje jeg burde lest noen flere anmeldelser..

Jeg var sikker på at det var romskip de bygde, og at hele verden skulle gå til helvete! Var det noen flere som trodde det samme?

Jepp, men filmens løsning var mye mer kreativ.

That was the problem! :!:

Lenke til kommentar
Spoilere har en merkelig tiltrekningskraft. De var det første jeg leste på denne siden. Heldigvis tror jeg ikke de jeg så ødelegger for mye for filmopplevelsen.

Moro at du nevner det. For Moon er ikke spoilere noe å anbefale, men når det gjelder f.eks 2012, kan en spoiler faktisk redde deg fra elendighet.

Nei, stryk det der, jeg er redd jeg kanskje greide å overvurdere katastrofefilmen. Utrolig nok så tenkte jeg for mye i forkant..

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Ble FOR mye og de brukte opp den CGI-clusterfuck rimelig i begynnelsen av filmen.

TDAT all over again.. Forsåvidt en bedre film, syns jeg. Men det skulle jo være overkill, da. Det var derfor jeg var nyskjerrig på filmen i første omgang.

Hahaha, dette er noko av det søtaste eg har lese på dette forumet.

hehe

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke liker og se ekstramatrille på filmer ? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Jeg skal alltid ha special edition's osv,det beste. Men jeg ser aldri mere en bare filmen. Ser aldri hvordan den er laget osv. Skulle ønsket veldig at jeg gjorde det,men føler at det ødelegger. Liker og se filmen i den helheten den er,og ikke tenke neste gang igjen jeg ser den hvordan den er laget osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...