Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lovestory ja. Ok. Det er visst viktig med det i "store filmer" skjønner jeg.

Egentlig ganske på trynet. Hva har folks kjærlighetsforhold oppi slike handlinger å gjøre?

Når jeg ser feks Titanic hopper jeg alltid over de verste scenene.

Klarer aldri å fatte hva som er givende med å se på andre kline osv :dontgetit:

Lenke til kommentar
Syns 2012 skuffet. Irriterer meg at nesten hver eneste scene så skal de "AKKURAT KLARE DET". Greit at det blir ekstra spenning i filmen. Men når de overdriver så mye som i denne filmen, blir det bare teit, imo. :p

Grei underholdningsfilm var det jo, men trokke den kommer til og bli sett så mye mere. :p Virket veldig lang og.

 

Er så dritt lei sånne filmer. Skal absolutt ikke se filmen.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som blir forelsket i nesten alle de kvinnelige hovedrollene i filmene til Cameron Crowe? Almost Famous, Vanilla Sky, Elizabeth Town (husker ikke mye av den annet enn at jeg likte den) er vel de tre han har laget som er de beste eksemplene, Renee Zellweger i Jerry Maguire er ikke det helt store for meg. :p

 

Hver gang jeg ser de filmene er det som å se de på nytt igjen, sitter alltid igjen med den gode og av og til litt bittersøte følelsen. Han kan skrive som få andre i allfall, og har en stor fan i meg om enn bare for 4 filmer, fordi alle er på min toppliste. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Noen som har tittet på programmet til Oslo Internasjonale Filmfestival (OIFF)?

Tror jeg skal få med meg denne her:

Se filmen hos Youtube

 

:D

 

Så den forrige uke, og anbefales på det sterkeste :D Til tider hysterisk morsom. Både Mr.Clooney og Mr. Bridges gjør sine beste roller på flere år.

 

Blir 2012 i kveld. Varmet opp i går med et gjensyn med The Day After Tomorrow, som jeg fortsatt synes er en knallfilm.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...