mushi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Lurer på å se District 9, men har den bare i dvd rip på pcen (15,4"), så har mest lyst å vente til jeg får kjøpt den på blu-ray og får fyrt den opp på 47" som jeg har hjemme. Hva syns dere? Er det lyden og bildet viktig i denne filmen? Masse effekter, vent på blu ray, det skal jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg så en standard R5-rip på 23" PC-skjermen min, og storkoste meg. Jeg ser alle filmene mine sånn. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg så en standard R5-rip på 23" PC-skjermen min, og storkoste meg. Jeg ser alle filmene mine sånn. Jeg prøvde å se en film på den måten å slo av etter få minutter. Fatter ikke folk klarer det. Lite bilde og elendig lyd ødelegger opplevelsen på mange filmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som har tittet på programmet til Oslo Internasjonale Filmfestival (OIFF)? Tror jeg skal få med meg denne her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 God damn you interesting movies! Føler lommeboken bare sukke forgjeves. Så mye bra på horisonten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg så en standard R5-rip på 23" PC-skjermen min, og storkoste meg. Jeg ser alle filmene mine sånn. Jeg prøvde å se en film på den måten å slo av etter få minutter. Fatter ikke folk klarer det. Lite bilde og elendig lyd ødelegger opplevelsen på mange filmer. Lite bilde vil jeg ikke kalle det, jeg sitter vel omtrent like nærmt (i forhold) som en som ser film på 48" TV. Når det er sagt så bryr jeg meg svært lite om lyd og bilde, rett og slett fordi jeg ikke ser så mange filmer som trenger det hjemme. De ser jeg heller på kino. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Når det er sagt så bryr jeg meg svært lite om lyd og bilde, rett og slett fordi jeg ikke ser så mange filmer som trenger det hjemme. De ser jeg heller på kino. Jeg ser de heller hjemme, for jeg er alltid misfornøyd med bilde å spesielt lyden på kino. Laptopen er dog i bruk hvis jeg ikke får sove når jeg legger meg om kvelden. Grei å se litt tv serier på, så lenge det ikke er noen hefige serier (BOB, Generation Kill, osv) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som anbefaler The last house on the left? Vurderer å se den i kveld. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Meget pent twitter initiativ Dorian. Vet du om flere som driver med det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Meget pent twitter initiativ Dorian. Vet du om flere som driver med det? Takk, kjenner ikke til noen andre som gjør det. Grei måte å få notert ned hva man synes på en måte som gjør at man alltid har tilgang til det. Kanskje jeg kan begynne å delta i "månedens beste"-greien i listetråden nå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe. Måtte du se Ghost Busters etter å ha sett Zombieland? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe. Måtte du se Ghost Busters etter å ha sett Zombieland? Det var ikke bevisst, men alle filmene jeg har anmeldt så langt har inneholdt monster. Fuglen i Up, zombiene, spøkelsene, aliens i District 9 og Andy Dick i Funny People. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som anbefaler The last house on the left?Vurderer å se den i kveld. Jeg likte den. Mer thriller enn horror. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Meget pent twitter initiativ Dorian. Vet du om flere som driver med det? Takk, kjenner ikke til noen andre som gjør det. Grei måte å få notert ned hva man synes på en måte som gjør at man alltid har tilgang til det. Kanskje jeg kan begynne å delta i "månedens beste"-greien i listetråden nå. En venn av meg har en glimrende filmdagbok på nett som jeg syns er inspirerende: http://filmdagbok.heavysheep.com/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvor er det mulig å få tak i kinoplakater? Helst gratis og store, har tenkt til å gå og spørre på samtlige kinoer i Oslo neste uke en gang, de gir bort, ikke sant? Og kan noen av kinoene ha deltidsjobb til meg? (16 år) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 då var 2012 sett ikkje åpna om du ikkje har sett han ikkje akkurat kva eg forventa :/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 då var 2012 sett ikkje åpna om du ikkje har sett han ikkje akkurat kva eg forventa :/ Like dårlig som andre filmer i samme kategori(Day After Tomorrow, Armageddon, Twister osv)? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 då var 2012 sett ikkje åpna om du ikkje har sett han ikkje akkurat kva eg forventa :/ Ble man servert en klein kjærlighetshistorie i stedet for kvaliteten Emmerich har servert tidligere? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Like dårlig som andre filmer i samme kategori(Day After Tomorrow, Armageddon, Twister osv)? Aldri i livet om Armageddon seiler i samme båt som DAT og Twister! 2012 var vel som forventet. Stilige action sekvenser og kult konsept, men ikke særlig godt gjennomført. Synst ikke lengden i seg selv var ett problem, men det blir for mange fylle elementer som blandt annet en tør kjærlighetshistorie. Helt grei film. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Like dårlig som andre filmer i samme kategori(Day After Tomorrow, Armageddon, Twister osv)? Aldri i livet om Armageddon seiler i samme båt som DAT og Twister! Okei, skal innrømme at den var litt drøy. Men, dere fattet poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå