Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Rated R-52. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Rated R-52. AKA R-Pedo. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som har forslag til god skrekkfilm?tenkte å se paranormal activity. Hannah Montana: The Movie. http://tinyurl.com/524s6c Geniale greier Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hehe, tyrkerne kan dette med IMDB. Mange som har sett/skal se deres siste bidrag til IMDB Top 250? Kanskje på tide å få inn noen norske filmer også, eller hva? Endret 9. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Synes vi burde satse på å få Flåklypa inn på top 250, ligger jo såpass godt ann at dette burde være mulig ! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det synes jeg vi burde. Men er det en mulighet for å se hvilken plass den ligger på ? Jeg mener å tidligere ha funnet en liste med filmene fra plass 250 til 500 på imdb. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mener å tidligere ha funnet en liste med filmene fra plass 250 til 500 på imdb. Man kan se den listen med IMDB Pro, men Dotten har lagt den ut en gang før. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror det blir vanskelig med tanke på hvilken status norsk film har her i landet. Tydlig at det er litt annerledes i Tyrkia. Det blir også tydelig at Tyrkia er et mye større land enn Norge -- også på imdb. Filmen har like mange stemmer som Max Manus, selv om den hadde premiere i Tyrkia for under en måned siden. Er ikke lenge til den tar igjen Flåklypa heller (som sannsynligvis hadde vært den beste kandidaten for en norsk stemmeallianse). Filmen har 81% stemmer på 10/10, noe som ikke er annet enn imponerende. Til sammenlikning har The Godfather 56% stemmer av samme valør. Men det varer vel ikke lenge nå som den er oppe på topp 250. Regner med det er en del imdb'ere som er leie av totalt ukjente tyrkiske jåssfilmer med kunstig høyt snitt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Regner med det er en del imdb'ere som er leie av totalt ukjente tyrkiske jåssfilmer med kunstig høyt snitt. Får i det minste håpe at folk ikke stemmer 1 uten å ha sett den, kun fordi den er "ukjent" og at den er tyrkisk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Håper ikke det stemmer at mange tyrkere stemmer kunstig høyt på den for å dytte den inn på top250. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Regner med det er en del imdb'ere som er leie av totalt ukjente tyrkiske jåssfilmer med kunstig høyt snitt. Får i det minste håpe at folk ikke stemmer 1 uten å ha sett den, kun fordi den er "ukjent" og at den er tyrkisk. Er helt sikker på at mange stemmer 1 uten å ha sett filmen. Like sikker som jeg er på at mange tyrkere stemmer 10 fordi den god og tyrkisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forbanna tyrkere som kødder til årsmålet mitt. Her forsvant The Day the Earth Stood Still, og nå må jeg skaffe denne tyrkiske filmen før nyttår. "Wanna see real war wanna see real soldiers watch this movie.No racism and all things real.Yes I m a Turk but ı can say easily the best war movie of all times" Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå er vel mulighetene der for at filmen er ute av listene til 31.12.2009. Er det listen 31.12.2009 du skal ha alle filmene på eller har du sagt at det er dagens liste. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forbanna tyrkere som kødder til årsmålet mitt. Her forsvant The Day the Earth Stood Still, og nå må jeg skaffe denne tyrkiske filmen før nyttår. "Wanna see real war wanna see real soldiers watch this movie.No racism and all things real.Yes I m a Turk but ı can say easily the best war movie of all times" Det er bare å slappe av. IMDb fjerner tyrkiske filmer fra listen i løpet av et par dager. Slikt skjer hele tiden. Er jo juks selvfølgelig men de må jo tjene penger : ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå er vel mulighetene der for at filmen er ute av listene til 31.12.2009. Er det listen 31.12.2009 du skal ha alle filmene på eller har du sagt at det er dagens liste. Jeg skal bare klare 250/250 én gang, så skal jeg legge fra meg listen og begynne på noe nytt. Fok!-listen elns. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Etter jeg har klart 250/250 skal jeg gå over på Ozu. Etter det er det bare å sjekke icheckmovies for inspirasjon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jepp, Imdb burde gå inn og fryse listen når jeg sender dem en mail. I allefall burde de utelukke alle arabiske filmer - de har absolutt ingenting å gjøre på top 250. Endret 9. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Etter jeg har klart 250/250 skal jeg gå over på Ozu. Etter det er det bare å sjekke icheckmovies for inspirasjon Fortsatt på 2/37? Nå må det strammes inn! Vi mangler begge Laura, vi får se den samtidig og skrive hver vår anmeldelse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vi mangler begge Laura, vi får se den samtidig og skrive hver vår anmeldelse. Den er ute av listen. ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 IMDb og Troll-filmene har vært prioritert høyere i det siste. Laura er for tiden ikke inne på lista, så da stiller Patton høyere. Best å få gjort unna filmer med slik lengde først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå