Chad Thundercock Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Boondocks saints 2 skal visst suge nisseskjegg og er allerede godt i gang med å floppe. Bra egentlig, fordi regissøren er en tulling og skulle aldri ha fått lov å lage film. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sier du den suger fordi du har lest EN forumpost på IMDB som sier "Guys this film really sucks", når det er 19 andre brukeranmeldelser som roser den i skyene? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, fordi filmrankingen er i frifall. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skal se den uansett hvor dårlig den er, likte den første. Er fortsatt helt idiotisk hvis den ikke kommer til Norge. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 2009's oscarsesong har ikke kommet i gang enda, så vent litt med konklusjonene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 2009's oscarsesong har ikke kommet i gang enda, så vent litt med konklusjonene. Jepp. Vi så i fjor at filmer som The Wrestler f. eks ikke kom før på slutten av året, jeg så den ikke før i februar eller mars i år. Så vi må nok vente til sommer'n 2010 før vi kan ha ordentlig oversikt over filmene fra 2009. Endret 8. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 2009's oscarsesong har ikke kommet i gang enda, så vent litt med konklusjonene. Jepp. Vi så i fjor at filmer som The Wrestler f. eks ikke kom før på slutten av året, jeg så den ikke før i februar eller mars i år. Så vi må nok vente til sommer'n 2010 før vi kan ha ordentlig oversikt over filmene fra 2009. Jeg husker at folk klaget på at 08 var elendig helt ut i desember i fjor så jeg er helt enig! Det er ingen grunn til å miste håpet! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg gjorde ikke det. Jeg var derimot på kino utallige flere ganger i løpet av 08 enn jeg har vært så langt i år. Og det skyldes antall filmer som virker interessante og ingenting annet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 2009's oscarsesong har ikke kommet i gang enda, så vent litt med konklusjonene. Jepp. Vi så i fjor at filmer som The Wrestler f. eks ikke kom før på slutten av året, jeg så den ikke før i februar eller mars i år. Så vi må nok vente til sommer'n 2010 før vi kan ha ordentlig oversikt over filmene fra 2009. Jeg husker at folk klaget på at 08 var elendig helt ut i desember i fjor så jeg er helt enig! Det er ingen grunn til å miste håpet! Nettopp. Og jeg synes for å være ærlig at 09 ser mer lovende ut så langt. Tidlig november i fjor var 08 et katastrofeår for min del. Edit: Skal sies at året endte godt til slutt, med to filmer på topp 20. Jeg bare sier at dere ikke skal undervurdere 09 før tidligst i februar/mars, med Oscar-filmene og de europeiske storfilmene på kino/DVD. Endret 8. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har 2 spørsmål angående Amazon.com: kan dvd'ene spilles av på ps3 og normale norske dvd spillere? Og er det norsk tekst? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kort fortalt: nei. Amazon.com selger som regel DVD-er i sone 1, mens her i Norge tar vanlige DVD-spillere sone 2. Norsk tekst på amerikanske DVD-utgaver er sjelden, men de pleier å informere om hvilke språk det blir tekstet på, så det er bare å holde øynene åpne. Amazon.co.uk, derimot, selger DVD-er i sone 2 (vanligvis, men du må sjekke om dette stemmer på sidene deres). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dersom amazon.com ikke opplyser om sone på filmen er den sonefri (kan dog finnes unntak). Samme gjelder blu-ray filmer. Vil også anbefale deg å ta en titt hos play.com. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så der det ikke står hvilken sone det er så får jeg spilt den av? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja. Vil dog anbefale deg å heller bruke amazon.co.uk og play.com istedenfor, da de ligger i europa og bruker sone 2, og da er du sikker på at den kan spilles av. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva er det med at Imdb har tatt Copy-right på bildene sine? Vært sånn lenge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva er det med at Imdb har tatt Copy-right på bildene sine? Vært sånn lenge? Så lenge jeg kan huske, ja... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Når sant skal sies, så er den en stund siden sist jeg lagret et bilde derfra. Men det har alltid funket. Før idag. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som har forslag til god skrekkfilm? tenkte å se paranormal activity. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Når sant skal sies, så er den en stund siden sist jeg lagret et bilde derfra. Men det har alltid funket. Før idag. Jeg husker fra svært lenge siden at jeg måtte laste ned en sak til Firefox som gjorde at jeg kunne lagre bildet bak bildet for å kunne laste ned bilder fra IMDb. Det er minst 4 år siden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som har forslag til god skrekkfilm?tenkte å se paranormal activity. Hannah Montana: The Movie. http://tinyurl.com/524s6c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå