Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2009's oscarsesong har ikke kommet i gang enda, så vent litt med konklusjonene.

Jepp. Vi så i fjor at filmer som The Wrestler f. eks ikke kom før på slutten av året, jeg så den ikke før i februar eller mars i år. Så vi må nok vente til sommer'n 2010 før vi kan ha ordentlig oversikt over filmene fra 2009.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jepp. Vi så i fjor at filmer som The Wrestler f. eks ikke kom før på slutten av året, jeg så den ikke før i februar eller mars i år. Så vi må nok vente til sommer'n 2010 før vi kan ha ordentlig oversikt over filmene fra 2009.

Jeg husker at folk klaget på at 08 var elendig helt ut i desember i fjor så jeg er helt enig! Det er ingen grunn til å miste håpet!

Lenke til kommentar

Jeg husker at folk klaget på at 08 var elendig helt ut i desember i fjor så jeg er helt enig! Det er ingen grunn til å miste håpet!

Nettopp. Og jeg synes for å være ærlig at 09 ser mer lovende ut så langt. Tidlig november i fjor var 08 et katastrofeår for min del.

Edit: Skal sies at året endte godt til slutt, med to filmer på topp 20. Jeg bare sier at dere ikke skal undervurdere 09 før tidligst i februar/mars, med Oscar-filmene og de europeiske storfilmene på kino/DVD.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Kort fortalt: nei.

Amazon.com selger som regel DVD-er i sone 1, mens her i Norge tar vanlige DVD-spillere sone 2. Norsk tekst på amerikanske DVD-utgaver er sjelden, men de pleier å informere om hvilke språk det blir tekstet på, så det er bare å holde øynene åpne. Amazon.co.uk, derimot, selger DVD-er i sone 2 (vanligvis, men du må sjekke om dette stemmer på sidene deres).

Lenke til kommentar
Når sant skal sies, så er den en stund siden sist jeg lagret et bilde derfra. Men det har alltid funket. Før idag.

Jeg husker fra svært lenge siden at jeg måtte laste ned en sak til Firefox som gjorde at jeg kunne lagre bildet bak bildet for å kunne laste ned bilder fra IMDb. Det er minst 4 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...