Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

EDIT: Har funnet ut av alt nå. Men må si jeg ikke blir videre imponert over hvor lang tid de bruker på å levere filmene. Ser ut som at jeg ikke får noen av filmene før 18. november eller senere. Billig er det da, play.com hadde ganske dyrere priser, men de leverer jo mye raskere, med gratis frakt.

De kommer nok en del før det, er vanlig med 3-4 dager, men skal sies at det har tatt litt lengre tid de siste måndene, men de er likevel MYE raskere enn play.

Ok, merkelig at de skriver at den forventa leveringstiden er så lenge da. Får håpe du har rett! Blir uansett 5 knallgode blu-ray filmer å se i jula!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Drag me to hell er en film jeg smått gleder meg til å se av merkelige grunner. Setter meg ikke opp så store forventninger, så blir fallhøyden mindre dersom den er "dårlig".

Så forøvrig nyeste Star Trek-filmen her forleden og må si jeg ble positivt overrasket. Noen små klisjèer, men med tanke på hvor mye film som har blitt laget, så er det vanskelig å unngå noen også. Men som sagt en veldig bra film i mine øyne og ga meg mersmak på de andre filmene samt se mer av serien.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett The Wrestler enda. Den står i DVD-stabelen, men har ikke rota meg til å se den.

Har hørt mye bra om den, men lurer på om den inngår i den feel-good dramaen som preget noen av de største filmene fra i år (Benjamin Button, Slumdog Millionaire etc)?

Lenke til kommentar
Hva er deres meninger om Sam Rockwell? Sett få filmer med ham i, men han imponerer egentlig hver gang og virker som en interessant fyr.

edit: ah, så klart, må jo få sett Moon. Hehe.

Rockwell er knallsterk i Moon. Jeg ble ikke så veldig imponert av filmen, rett og slett fordi den ble hypet som en 2001-ish film når den egentlig var en Cast Away møter The Twilight Zone-film på månen. Verdt å se uansett.

Jeg har ikke sett The Wrestler enda. Den står i DVD-stabelen, men har ikke rota meg til å se den.

Har hørt mye bra om den, men lurer på om den inngår i den feel-good dramaen som preget noen av de største filmene fra i år (Benjamin Button, Slumdog Millionaire etc)?

Jepp. Oscar-film som bare faen, men den er ikke dårlig av den grunn.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Herregud nei!!! Ikke forvent noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Blir To kill a Mockingbird bedre etterhvert? Har sett i underkant i en time, og har kjedet meg halvt ihjel :/

Var det du som ikke likte Dr Strangelove?

Kanskje du burde prøve noen andre filmer? Hvis du ikke liker disse 60talls-filmene, altså..

Jeg tror det er lurt.

Lenke til kommentar

Apropos 60talls-filmer; er det noen som har sett Carnival of Souls? Vi så den på skolen to ganger og måtte analysere den. Norsklæreren vår er helt forelska. Må si jeg kjedet meg nesten til døde første gang jeg så den, men andre gangen ble den litt bedre, og da jeg satt meg inn i filmen, analyserte den og så den noen ganger til ble den ganske bra.

Lenke til kommentar
Det kommer ikke opp bilder i firefox, men i IE derimot kommer det opp. Snåle greier :hmm:

Jeg bruker firefox og jeg ser bildene.

Er jeg den eneste som ikke ser bildene i firefox?

Ser heller ikke bilder med firefox. Kan det være lokale innstillinger? Kan vi be om en screen shot av hvordan det ser ut for de med bilder?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...