Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer:

 

Lady Snowblood

Death Proof

Ju-On

The last king of Scotland

Letters from Iwo Jima

Ashes of time redux

The hoax

They

 

Noen tips til hva jeg bør se i helgen?

Tenker jeg ser 3 eller 4.

Har sett samtlige, og de som stikker seg ut er Lady Snowblood, The last king of Scotland, Ashes of time redux samt (med visse forbehold) Letters from Iwo Jima.

 

Death Proof er en real møkkafilm som kun er egnet i en makuleringskvern.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer:

Lady Snowblood

Death Proof

Ju-On

The last king of Scotland

Letters from Iwo Jima

Ashes of time redux

The hoax

They

Noen tips til hva jeg bør se i helgen?

Tenker jeg ser 3 eller 4.

Death Proof - 3/10

Letters From Iwo Jima - 9/10

 

Siste er en av de beste fra dette tiåret hittil. Flags of our Fathers derimot var kjedelig.

Lenke til kommentar

Helt klart den beste scenen i noen film jeg har sett i år, mye på grunn av musikken. Fantastisk film, ikke rart at regissøren av favorittscenen min hittil i år er J. J. Abrams, mannen jeg mener vil bli sin generasjons Spielberg, og for meg beviser han det gang etter gang. Michael Giacchino lagde musikken, han er allerede min favorittkomponist. By the way, lens flares for the win.

 

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Starten på Star Trek-filmen er jo episk. Fanger de fleste den der, selv sci-fi haterne, som bare må følge med videre.

 

Chris Hemsworth er uber, håper han virkelig slår gjennom. Vil jo nå spille film sammen med Anthony Hopkins, i Thor. Hopkins spiller Odin, Hemsworth spiller arrogante Thor. Spent å se hva Branagh får ut av dem. :)

Lenke til kommentar
Starten på Star Trek-filmen er jo episk. Fanger de fleste den der, selv sci-fi haterne, som bare må følge med videre.

 

Star Trek hadde meg limt til sofaen hele veien gjennom. Eneste tidspunktet jeg var skuffet over var på slutten, fordi da var det ikke mer historie. Spør du meg burde den filmen vært introen, SÅ kunne filmen virkelig begynt. :p

Lenke til kommentar
Helt klart den beste scenen i noen film jeg har sett i år, mye på grunn av musikken. Fantastisk film, ikke rart at regissøren av favorittscenen min hittil i år er J. J. Abrams, mannen jeg mener vil bli sin generasjons Spielberg, og for meg beviser han det gang etter gang. Michael Giacchino lagde musikken, han er allerede min favorittkomponist. By the way, lens flares for the win.

 

 

Personølig likte jeg ikke den scenen i det hele tatt. Grei film, men den scenen der var definitivt ikke trengt. Clisce`delux

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...