Montag Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer: Lady Snowblood Death Proof Ju-On The last king of Scotland Letters from Iwo Jima Ashes of time redux The hoax They Noen tips til hva jeg bør se i helgen? Tenker jeg ser 3 eller 4. Har sett samtlige, og de som stikker seg ut er Lady Snowblood, The last king of Scotland, Ashes of time redux samt (med visse forbehold) Letters from Iwo Jima. Death Proof er en real møkkafilm som kun er egnet i en makuleringskvern. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gikk til innkjøp av De Dødes Tjern. Er jo typen som blir skremt av alt, men jeg har rett og slett problemer med å tro at en norsk film fra 1958 kan skremme meg. Skal bli moro å se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer:Lady Snowblood Death Proof Ju-On The last king of Scotland Letters from Iwo Jima Ashes of time redux The hoax They Noen tips til hva jeg bør se i helgen? Tenker jeg ser 3 eller 4. Death Proof - 3/10 Letters From Iwo Jima - 9/10 Siste er en av de beste fra dette tiåret hittil. Flags of our Fathers derimot var kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har en lillesøster som gjenkjente en obskur Karate Kid-referanse på en t-skjorte hun så, så alle jenter er absolutt ikke film-idioter. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Helt klart den beste scenen i noen film jeg har sett i år, mye på grunn av musikken. Fantastisk film, ikke rart at regissøren av favorittscenen min hittil i år er J. J. Abrams, mannen jeg mener vil bli sin generasjons Spielberg, og for meg beviser han det gang etter gang. Michael Giacchino lagde musikken, han er allerede min favorittkomponist. By the way, lens flares for the win. Endret 6. november 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Starten på Star Trek-filmen er jo episk. Fanger de fleste den der, selv sci-fi haterne, som bare må følge med videre. Chris Hemsworth er uber, håper han virkelig slår gjennom. Vil jo nå spille film sammen med Anthony Hopkins, i Thor. Hopkins spiller Odin, Hemsworth spiller arrogante Thor. Spent å se hva Branagh får ut av dem. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Starten på Star Trek så sikkert litt ut som en småkjip, klissete, "en dør/en blir født" opplegg med en overdose av filmheroisme i manuset, men fy fader så det funka i live-action. Akkurat som den pompøse slutten på The Dark Knight. Ikke undervurder en god popcornregissør. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Starten på Star Trek-filmen er jo episk. Fanger de fleste den der, selv sci-fi haterne, som bare må følge med videre. Star Trek hadde meg limt til sofaen hele veien gjennom. Eneste tidspunktet jeg var skuffet over var på slutten, fordi da var det ikke mer historie. Spør du meg burde den filmen vært introen, SÅ kunne filmen virkelig begynt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ST er faktisk en av få filmer jeg har sett 2 ganger på kino uten å ha noen problemer med å se den en gang til. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har sett den 3 ganger, 2 ganger i løpet av siste uka siden det er ute på leie nå, har kjøpt BDen etter det og vurderer å se den en gang til i kveld. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Death Proof er helt meningsløs. Letters From Iwo Jima er derimot verdt å se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hva er deres meninger om Sam Rockwell? Sett få filmer med ham i, men han imponerer egentlig hver gang og virker som en interessant fyr. edit: ah, så klart, må jo få sett Moon. Hehe. Endret 6. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Veldig god i Clownhouse. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg liker veldig godt trynet til Rockwell. Spilt mye andrefiolin, men har jo vært enestående som leading man i både Choke og Confessions of a Dangerous Minds. Edit: Moon lander i postkassa any day nå, blir en interessant opplevelse. Endret 6. november 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Apropos trynet til Rockwell så går jeg i klasse med en som er prikk lik. Heldigvis liker jeg også ansiktet hans. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tre personer jeg kjenner sovnet da de så Star Trek. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Rockwell spiller veldig bra i både Choke og The Green Mile. hans i sistnevnte fikk meg til å knekke sammen i latter, det er noe med kontrasten til den foregående scenen som gjør den så morsom. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tre personer jeg kjenner sovnet da de så Star Trek. Forlat dem.. Du trenger ikke slike venner. Bow down before JJ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Han er veldig god i The Green Mile ja. Han har en liten birolle men fin prestasjon i Jesse James også. Får vel ta en titt på Moon jeg da, hovedrolle og greier. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Helt klart den beste scenen i noen film jeg har sett i år, mye på grunn av musikken. Fantastisk film, ikke rart at regissøren av favorittscenen min hittil i år er J. J. Abrams, mannen jeg mener vil bli sin generasjons Spielberg, og for meg beviser han det gang etter gang. Michael Giacchino lagde musikken, han er allerede min favorittkomponist. By the way, lens flares for the win. Personølig likte jeg ikke den scenen i det hele tatt. Grei film, men den scenen der var definitivt ikke trengt. Clisce`delux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå