Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men ikke alle filmene deres er gamle, Tarkovsky begynte jo ikke å lage filmer før 60-tallet og det var jo der de fleste regner at moderne film begynte å blim lagt, og selv om noen syns at 60 og 70-tallet var lenge siden ble de to siste Tarkovsky filmene laget på 80-tallet, det er vel ingen som vil hevde at 80-talls filmer er gamle? Å joda, er en del mennesker som mener filmer som er 20-29 år gamle er gamle (1980-1989). Ikke sjeldent. Filmer fra før 1990 kan jo anses som gamle. Det betyr ikke at de er dårlige og bør hoppes over (da går man glipp av jævlig mye bra), men de er utvilsomt gamle. Hvorfor? Er det en tjueårsregel? Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser det mangler en god del filmer på icheckmovies.Er dette noe de vil legge til? Eller baserer de seg bare på lister? De baserer seg kun på lister. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser det mangler en god del filmer på icheckmovies.Er dette noe de vil legge til? Eller baserer de seg bare på lister? De baserer seg kun på lister. Finnes det noen lignende sider som viser alle filmer? Som en slags blanding av icheckmovies og imdb. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser det mangler en god del filmer på icheckmovies.Er dette noe de vil legge til? Eller baserer de seg bare på lister? De baserer seg kun på lister. Finnes det noen lignende sider som viser alle filmer? Som en slags blanding av icheckmovies og imdb. Tror ikke det. Det nærmeste er nok "Lists of Bests" hvor alle kan laste opp lister. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Yay! Helgen blir bra denne gang; Nightmare before xmas, Clockwork Orange, Ben-hur, Fear and Loathing in Las vegas, og To kill a mockingbird! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 A Clockwork Orange er klart den beste av de filmene du lister opp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei nei, film er best med din bedre halvdel + unger og det er helt komplett. Bare til å sette igang pre-production! Liker som regel veldig å se filmer alene, å se med kompiser gjør jeg kun med komedier og blockbusters. Men å se med familien, det er noe helt eget. Begeistring pleier å smitte og unger vet å vise begeistring Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Merker jeg gleder meg til det, inntil videre får det holde med min bedre halvdel, mor. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Survive the Road - spillet basert på den kommende filmen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Selv om jeg har en madam som også studerer film og fjersynvitenskap, så er det rett og slett best å se film alene. Med skrekkfilmen som et hederlig unntak - da MÅ jeg se filmen med andre. Megapingle der gitt. Endret 6. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Finnes det noen lignende sider som viser alle filmer?Som en slags blanding av icheckmovies og imdb. Filmjournalen.no, men den er utruleg dårleg koda for alle andre nettlesarar enn IE. Og så er det berre ein slags filmdagbok, ikkje kopla til lister. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva som er så spessielt med filmen Paranormal Activity? Ser folk på facebook som spammer hele tiden om hvor jævlig ekkel denne filmen er. Såg traileren, og der såg den helt gørr kjedelig ut. Noen som har sett den? Vist den er så ekkel som folk sier, så hadde det vært litt morsomt og sett den, selv om skrekk ikke er favoritt sjangeren. Blir aldri skremt/redd av sånt type filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis du ikke reagerte på traileren så synes du neppe noe om filmen. Hvis man ikke blir skremt av sånne filmer så burde man ikke se dem. På samme måte som Montag ikke ser komedier, da han mangler sjel. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis du ikke reagerte på traileren så synes du neppe noe om filmen. Hvis man ikke blir skremt av sånne filmer så burde man ikke se dem. På samme måte som Montag ikke ser komedier, da han mangler sjel. Hehe, hva skal man med komedier, når dine innlegg gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Yay! Helgen blir bra denne gang; Nightmare before xmas, Clockwork Orange, Ben-hur, Fear and Loathing in Las vegas, og To kill a mockingbird! Masse dritbra film der. Du kommer sikkert til å hate alle sammen Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer: Lady Snowblood Death Proof Ju-On The last king of Scotland Letters from Iwo Jima Ashes of time redux The hoax They Noen tips til hva jeg bør se i helgen? Tenker jeg ser 3 eller 4. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Lady Snowblood, Ju-On, Letters from Iwo Jima og The Hoax. Hva som er så spessielt med filmen Paranormal Activity? Ser folk på facebook som spammer hele tiden om hvor jævlig ekkel denne filmen er. Såg traileren, og der såg den helt gørr kjedelig ut. Likte du ikke Blair Witch eller Rec/Quarantine er det en stor sjanse for at du ikke vil like PA. Endret 6. november 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I "usett stabelen" min, så har jeg følgende filmer: Lady Snowblood Death Proof Ju-On The last king of Scotland Letters from Iwo Jima Ashes of time redux The hoax They Noen tips til hva jeg bør se i helgen? Tenker jeg ser 3 eller 4. Har bare sett disse: Lady Snowblood Death Proof Letters from Iwo Jima Alle tre er ekstremt bra da! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har bare sett: Death Proof 5/10 The Last King of Scotland 7/10 Letters from Iwo Jima 6/10 Lenke til kommentar
dsvend Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 sjekk OIFF (oslo international film festival) MYE bra filmer der! festivalen pågår i slutten av november Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå