thesinner Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gleder meg! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var ikke traileren laget på tull før det ble seriøst snakk om at filmen skulle bli laget? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hard Candy er en grusom film. Likte den godt jeg. Hva mente du med grusom ? poitivt-negativt eller negativt-positivt. eller alt negativt Jeg tviler på at han klarer å dekode den setningen der. Det finnes vel kun to betydninger for ordet grusom i denne sammenhengen: 1.) Grusomt dårlig 2.) Grusomt brutal/vond å se på (men bra evt. dårlig) Min tolkning baserer seg på nr.1. Det var en bedre måte og si det på ja var det jeg mente. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var ikke traileren laget på tull før det ble seriøst snakk om at filmen skulle bli laget?Den og et par andre trailere ble vist mellom Death Proof og Planet Terror i Grindhouse-prosjektet til Quentin Tarantino og Robert Rodriguez. Mange som ble begeistret for spesielt Machete-traileren så når har de bestemt seg for å faktisk lage filmen! Det er sånn jeg har fortstått det hvertfall. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Slumdog var hvertfall en veldig fin film, koste meg. Utrolig vellspilt, spennende oppbyggning og historie. Endret 5. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Å joda, er en del mennesker som mener filmer som er 20-29 år gamle er gamle (1980-1989). Ikke sjeldent. Det minner meg svært mye om en kamerat som nærmest nekter å høre på anbefalinger om filmen er fra før '00. Jeg trodde rett og slett at det ikke gikk an å være så ekstrem. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slumdog var hvertfall en veldig fin film, koste meg. Utrolig velspilt, spennende oppbyggning og historie. Slumdog ble veldig hypet før den kom til Norge, så jeg må innrømme at jeg ble skuffet. God film, men ikke verdig Oscar-statuettene den fikk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan være enig i det. God film, men kan ikke si jeg ble "slått i bakken" ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hype-Train, ditt navn er: Paranormal Activity! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men ikke alle filmene deres er gamle, Tarkovsky begynte jo ikke å lage filmer før 60-tallet og det var jo der de fleste regner at moderne film begynte å blim lagt, og selv om noen syns at 60 og 70-tallet var lenge siden ble de to siste Tarkovsky filmene laget på 80-tallet, det er vel ingen som vil hevde at 80-talls filmer er gamle? Å joda, er en del mennesker som mener filmer som er 20-29 år gamle er gamle (1980-1989). Ikke sjeldent. Filmer fra før 1990 kan jo anses som gamle. Det betyr ikke at de er dårlige og bør hoppes over (da går man glipp av jævlig mye bra), men de er utvilsomt gamle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Å joda, er en del mennesker som mener filmer som er 20-29 år gamle er gamle (1980-1989). Ikke sjeldent. Det minner meg svært mye om en kamerat som nærmest nekter å høre på anbefalinger om filmen er fra før '00. Jeg trodde rett og slett at det ikke gikk an å være så ekstrem. Ja, har noen slike kompiser selv, men de gidder jeg egentlig ikke å snakke med filmer om. Har en kompis som jeg har sett bl. a 12 angry men og Citizen Kane med, slikt liker man. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 5 min av 2012 Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Huff, skal man se filmer med andre går man på kino. Klarer ikke såkalte filmkvelder i venneflokken. Enten skal man se rølpedrittfilm, eller så er det alltid noen som skal prate i vei. Film er best alene! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei nei, film er best med din bedre halvdel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Filmer skal sees alene med mindre det er noe useriøse komedier som ikke trengs full konsentrasjon hele tiden. Hater når folk begynner å snakke midt i filmene om det har skjedd noe spennende på skolen denne uka. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei nei, film er best med din bedre halvdel Se film med skravlebøtter? Trodde du var filmstudent jeg, Cuneax! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det var da voldsomt til fordomsfullt utsagn Jenter = Skravlebøtter? Jeg ser film under optimale forhold: mørkt rom, god sofa, svær skjerm, bra lydanlegg, gjerne blu-ray og en fantastisk sweetheart Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Næh, jenter er dumme og vil bare se rom-com's. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser det mangler en god del filmer på icheckmovies. Er dette noe de vil legge til? Eller baserer de seg bare på lister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå