GrevenLight Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som kan nevne noe fete filmer som kan minne litt om Snatch og Fight Club? Da ville jeg blitt meget glad, likte begge de filmene meget! Tøffe krimfilmer som kan fungere som mørke komedier? Vel da har vi jo alltids Blood Simple og Gangster No. 1. De er ikke like gode som de du nevnte da. Skal prøve å tenke ut flere. (Edit): Confessions of A Dangerous Mind kan passe, sykt fet mørk komedie. Sett Choke? Riktignok bare en vanlig mørk komedie, men det er jo fra den samme som skrev Fight Club, hysterisk film. Kune ikke slutte å le. Tusen takk Takk til dere andre også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Secret Window var dritbra, Johnny Depp står fortsatt som favorittskuespiller! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Secret Window var dritbra, Johnny Depp står fortsatt som favorittskuespiller! Har du sett denne? Depps beste rolle og prestasjon! Endret 3. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da bestiller jeg den Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Kan ikke si jeg glemte den, for den har jeg ikke sett! Men den er vel ganske høyt oppe på MUST-SEE-lista. Da bestiller jeg den Godt kjøp. Depp er helt vill der. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har du sett denne? Depps beste rolle og prestasjon! Denne kommentaren er jeg fullstedig enig i. Fear and Loathing i Las Vegas er den kuleste filmen Depp noensinne har gjort. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Tja var ikke så imponert til de grader, ble jo litt dum til tider. Merkelig blanding av tull og seriøsitet. Fungerte jo og filmen var sykt bra, men definitivt ikke blant de beste Depp filmene. Tror det er min nest favoritt fra Jarmusch da. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Cars, nok en herlig opplevelse! Blir glad jeg Noen fantastiske scener ... Lo godt av denne, hah, herremin :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ei venninne av meg sitter og prøver å forstå hva Osamu Tezuka mener med filmen "Broken Down Film", hva budskapet er. Jeg sa hu fikk registrere seg og spørre her, men det ville hu ikke. Hu mener dere ikke svarer nye folk som skriver på nynorsk fordi det er stygt å lese visstnok. Henne om det. Etter å ha prøvd å overtale henne en stund, gav jeg opp og postet for henne. Så, jeg har ikke den ringeste anelse hva han mener, hva med dere? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg skjønner ikke hva du skriver, skriv på nynorsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Så vidt jeg ser er det hva tittelen tilsier, bare at det virker enkelte steder som om de "ødelagte" partiene har utslag for hva som skjer i filmen. Jeg ser iallefall ikke noe dypere symbolkst i det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gikk opp fra 188 til 195... ikke så fryktelig ille, men jeg må jobbe med Chaplin Hvilke har du sett? Vel, jeg har sett både The Great Dictator og Modern Times, men jeg føler det er for lenge siden, at jeg egentlig ikke har sett de "skikkelig". Så det er bare til å komme med forslag. Så forresten The Yes Men Fix The World her om dagen. Interessant måte å få oppmerksomhet, det skal de ha. Forøvrig en av de morsomste dokumentarene jeg har sett. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Kan ikke si jeg glemte den, for den har jeg ikke sett! Men den er vel ganske høyt oppe på MUST-SEE-lista. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Tja var ikke så imponert til de grader, ble jo litt dum til tider. Merkelig blanding av tull og seriøsitet. Fungerte jo og filmen var sykt bra, men definitivt ikke blant de beste Depp filmene. Tror det er min nest favoritt fra Jarmusch da. Ble filmen eller Depps rollefigur litt dum til tider? I så fall, hvordan? Dead Man er jo typisk Jarmusch med sin blanding av "tull og seriøsitet" som du skriver. Det er nettopp denne selvironien som er så bra, og den lettfattelige, men likevel tunggrodde omgangen med referanser hit og dit. Mange nedtonede humoristiske situasjoner som spiller på noe større. Ganske elegant. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ... Sammen med Dead Man som er Depps beste film Tja var ikke så imponert til de grader, ble jo litt dum til tider. Merkelig blanding av tull og seriøsitet. Fungerte jo og filmen var sykt bra, men definitivt ikke blant de beste Depp filmene. Tror det er min nest favoritt fra Jarmusch da. Ble filmen eller Depps rollefigur litt dum til tider? I så fall, hvordan? Dead Man er jo typisk Jarmusch med sin blanding av "tull og seriøsitet" som du skriver. Det er nettopp denne selvironien som er så bra, og den lettfattelige, men likevel tunggrodde omgangen med referanser hit og dit. Mange nedtonede humoristiske situasjoner som spiller på noe større. Ganske elegant. Det er en dritbra film den blir bare litt for dum til tider. Bare litt. For eksempel den scenen hvor han møter tyvene i skogen f.eks. Funka jo, men det blir jo ikke il et mesterverk av den grunnen. Gir den jo 9.5/10 så det er jo ingenting å klage på, er jo en favoritt. Jeg sier bare at jeg ikke ser det lille ekstra som dytter den opp til tieren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så det er bare til å komme med forslag. Min favoritt er City Lights, bare å se i vei. The Kid er også ganske bra og også veldig kort, som en Sopranos-episode. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal se Dr. Strange nå, har hørt så mye bra om den, så gleder meg litt ^^ Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal se Dr. Strange nå, har hørt så mye bra om den, så gleder meg litt ^^ Min favoritt av Kubrick. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal se Dr. Strange nå, har hørt så mye bra om den, så gleder meg litt ^^ En av de morsomste filmene noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå