Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 EPIC! Det ser ut som vi slipper den homoerotiske undertonen i dialogen fra Sands of Time-spillet og får mer av den lekne varianten fra det nyeste spillet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 den homoerotiske undertonen i dialogen fra Sands of Time-spillet What? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var det ja, fra 1300 til 1500. Kanskje for å hindre tyrkerne i å invadere listen? Hvor har du dette fra? The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate: weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: * R = average for the movie (mean) = (Rating) * v = number of votes for the movie = (votes) * m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1500) * C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) for the Top 250, only votes from regular voters are considered. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg må ha lest eller tenkt feil, trodde det var kriteriene til "regular voter" som tallet gikk ut på (har hørt rykter før om at for å bli regnet som "regular voter" må man ha over 1300 stemmegivninger). Det er uansett rart at det har vært et slik hopp i topplista i det siste, da tallet 1500 har vært gjeldende siden hvert fall starten av oktober. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Betyr v at en film med f.eks 8.1 kan komme under en film med 8.0, eller er jeg fortsatt like dårlig i matte og logikk? Endret 3. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fistfull of dollars har over 30000 stemmer og 8.0 i snitt men er ikke på listen. Her er det noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fistfull of dollars har over 30000 stemmer og 8.0 i snitt men er ikke på listen. Her er det noe som ikke stemmer. Din forståelse for hvordan listen fungerer? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje noen kunne ha forklart det med enkle norske ord. Hvordan listen fungerer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (Antall stemmer ÷ (antall stemmer + 1500)) x filmens gjennomsnittsrating + (1500 ÷ (antall stemmer + 1500)) x gjennomsnittetskarakteren på alle filmer (tror jeg) (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: * R = average for the movie (mean) = (Rating) * v = number of votes for the movie = (votes) * m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1500) * C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Prince of Persia: The Sands of Time trailer er kommet ut: Ser ganske dårlig ut. Minner mer om en av de dumme lavbudsjett action filmene som spredte seg på 80 og 90 tallet blandet med det dårligste fra Pirates of the Carrabian. Tror ikke jeg kommer til å se denne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 R The Secret Window med Johnny Depp noe å se? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja. Må si jeg ble veldig overrasket over den filmen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bra rolle-tolkning av Depp'ern, ellers er vel filmen bare helt ok. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 R The Secret Window med Johnny Depp noe å se? Bra den ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) den homoerotiske undertonen i dialogen fra Sands of Time-spillet What? Prinsen var rett og slett ekstremt feminin i Sands of Time og jeg er nesten sikker på at det kom inn en del klager på akkurat det. Beviset ligger i hvor mye mer macho prinsen er i de to neste oppfølgerne, og hvor cocky og kvinneglad han er i det siste. Endret 3. november 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) (Antall stemmer ÷ (antall stemmer + 1500)) x filmens gjennomsnittsrating + (1500 ÷ (antall stemmer + 1500)) x gjennomsnittetskarakteren på alle filmer (tror jeg) (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: * R = average for the movie (mean) = (Rating) * v = number of votes for the movie = (votes) * m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1500) * C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) Det står at kun faste stemmegivere blir brukt til top 250 listen. Hvor mange "faste" stemmer en film har blir ikke oppgitt av IMDB. Så hvis en film f.eks. har 30.000 stemmer, er det uvisst hvor mange av disse som faktisk er med i kalkylen. Dermed er det helt umulig å regne ut top 250 plasseringen på egenhånd. Endret 3. november 2009 av _crs_ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aha, så det er ikke stemme til oss vanlige dødlige som teller? Det er jo egentlig dumt, er det ikke? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aha, så det er ikke stemme til oss vanlige dødlige som teller? Det er jo egentlig dumt, er det ikke? Det er antakeligvis mest gjort for å sile ut fanboys og juks. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aha, så det er ikke stemme til oss vanlige dødlige som teller? Det er jo egentlig dumt, er det ikke? Vanlige dødelige inkluderer de som lager en bruker for å stemme opp favorittfilmen sin og stemme ned den filmen som ligger over og de som stemmer 10 på alle filmer de liker (sånne som meg). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 EPIC! Det ser ut som vi slipper den homoerotiske undertonen i dialogen fra Sands of Time-spillet og får mer av den lekne varianten fra det nyeste spillet. Jeg merka jeg ble irritert over aksenten til hu Bonddama allerede i traileren. Det lover ikke godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå