Dorian Gray Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skjedde ingenting med meg. Ble liggende på 249. Ser Amores Perros nå så snart er det 250/250 : ) Fantastisk film å spare til slutt. Jeg blir sittende igjen med oppfølgerne til filmene jeg ikke likte (LotR, Gudfaren, Leone). Hva synes du om Sunrise? Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som kan nevne noe fete filmer som kan minne litt om Snatch og Fight Club? Da ville jeg blitt meget glad, likte begge de filmene meget! Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Skjedde ingenting med meg. Ble liggende på 249. Ser Amores Perros nå så snart er det 250/250 : ) Fantastisk film å spare til slutt. Jeg blir sittende igjen med oppfølgerne til filmene jeg ikke likte (LotR, Gudfaren, Leone). Hva synes du om Sunrise? Verdt et forsøk? Amores Perros var ganske bra film ja(selv om den ikke er bedre enn de du mislikte ). Fant ut at jeg bare hadde noen få igjen for et par uker siden så jeg beste å gjøre meg ferdig med hele listen. Ikke alt var like bra, men ikke noe ekstremt dårlig. Over til Sunrise. Likte den ja. Veldig sterk og hadde noen kule effekter. Definitivt en av stum-film favorittene mine. Endret 2. november 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som kan nevne noe fete filmer som kan minne litt om Snatch og Fight Club? Da ville jeg blitt meget glad, likte begge de filmene meget! Tøffe krimfilmer som kan fungere som mørke komedier? Vel da har vi jo alltids Blood Simple og Gangster No. 1. De er ikke like gode som de du nevnte da. Skal prøve å tenke ut flere. (Edit): Confessions of A Dangerous Mind kan passe, sykt fet mørk komedie. Sett Choke? Riktignok bare en vanlig mørk komedie, men det er jo fra den samme som skrev Fight Club, hysterisk film. Kune ikke slutte å le. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvordan er kvaliteten og bruksområdet til digital-copies som følger med BD'er? Rundt DVD-kvalitet? Lyst til å bestille Star Trek på play, men siden jeg vet at jeg i løpet av et halvt år har kjøpt meg en BD-spiller vurderer jeg den utgaven. Samtidig har jeg lyst til å se den når jeg får den. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som kan nevne noe fete filmer som kan minne litt om Snatch og Fight Club? Da ville jeg blitt meget glad, likte begge de filmene meget! Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Åssen går det an å overse resten av Guy Ritchie filmene da. Et stort boooooooo til meg. Ser at en annen har nevnt Lock, Stock... Så da får vel jeg nevne Rocknrolla og Revolver!!! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det var det ja, fra 1300 til 1500. Aj, aj, aj. Det forlengte min film-penis med ytterlige 1,3 cm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gikk opp fra 188 til 195... ikke så fryktelig ille, men jeg må jobbe med Chaplin og Woody Allen. (spesielt de) Ellers... er det noen fra forumet med base i Bergen som er medlem i Bergen Filmklubb eller HUFF her? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som kan nevne noe fete filmer som kan minne litt om Snatch og Fight Club? Da ville jeg blitt meget glad, likte begge de filmene meget! De filmene jeg ville anbefale er allerede nevnt, så kan iallefall nevne Smokin' Aces. Er ikke like god som Guy Ritchie filmene, men er absolutt verdt en titt hvis du er intressert i wacky-gangster filmer. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 De filmene jeg ville anbefale er allerede nevnt, så kan iallefall nevne Smokin' Aces.Er ikke like god som Guy Ritchie filmene, men er absolutt verdt en titt hvis du er intressert i wacky-gangster filmer. God film det ja. Og passer etterspørselen perfekt! Kom til å huske en klassiker som også passer perfekt. Den mørke komedien Crooks in Clover. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg gikk opp ca. 10, til 216. Så 8,5 i dag også. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skal vi spleise folkens? Kjøpe Terminator? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva skal du gjøre med merket som ikke Halcyon greide å gjøre med det? Gidder ikke kaste sparepenger rett i dass, tross alt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Lage en Hannah Montana/Terminator-spinoff. Det er fullstendig verdt det bare for å irritere blodfans. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hva skal du gjøre med merket som ikke Halcyon greide å gjøre med det? Gidder ikke kaste sparepenger rett i dass, tross alt. Tja, det er vel rundt nå Jim Cameron begynner å innse at det Avatar greiene bare er tull, og at det er Terminator som gjelder. He'll be back. Lage en Hannah Montana/Terminator-spinoff. Det er fullstendig verdt det bare for å irritere blodfans. hehe, heller det enn den siste smørja. EDIT: Joss Whedon har lyst. Endret 3. november 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) "John the Terminator Slayer" tenker jeg da. Slakte T-600's med tidsriktig college-rockemusikk i bakgrunnen. Endret 3. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gikk opp fra 188 til 195... ikke så fryktelig ille, men jeg må jobbe med Chaplin Hvilke har du sett? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var det ja, fra 1300 til 1500. Kanskje for å hindre tyrkerne i å invadere listen? Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Prince of Persia: The Sands of Time trailer er kommet ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå