DoktorBacon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er jo Shyamalan. Alt han tar i for tiden blir jo komisk. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er jo en teaser da. En trailer kommer sikkert snart siden det er en stund siden de slapp teaseren. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 I dag er jeg jævlig fyllesjuk og tror jammen jeg skal sette på The Fellowship Of The Ring! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg må nok gå i anskaffelse av Blue-ray LotR Extended Edition når de kommer til neste år. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg må nok gå i anskaffelse av Blue-ray LotR Extended Edition når de kommer til neste år.Definitivt! Rart de ikke har kommet på blue-ray ennå egentlig... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er blue-ray? Du tuller vel? xD Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Heter Blu-Ray, så CypheroN er en skikkelig skøyer Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor heter det egentlig blu-ray og ikke blue? coverene er jo til og med blue. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Var artig å se Tropic Thunder, hvor han ene prøvde å forklare hvorfor Blu-Ray vant over HD, hehe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er blue-ray? Du tuller vel? xD Nei. Jeg har ikke hørt om blue-ray. Men jeg har et par blu-ray-filmer. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er blue-ray? Du tuller vel? xD Nei. Jeg har ikke hørt om blue-ray. Men jeg har et par blu-ray-filmer. nesten jeg lo Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor heter det egentlig blu-ray og ikke blue? coverene er jo til og med blue. har høyrt det bare er fordi det er "kult" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sikkert fordi SMS språk har blitt så kult, det er jo tross alt ALT for slitsomt å skrive den E'n på slutten av blue, det må jo ta 0.03 sekunder noe som er mye tid, og vi vet jo at tid er penger. Så på den måten sparte folka bak blu-ray deg mange tusen kroner når du slipper å skrive E Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 fleire enn meg her som syns until the light takes us virkar interessant? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) m2, men bare fordi jeg digger svartmetall. Endret 1. november 2009 av luser32 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva syns folk om Bill Murray her? Han var ganske morsom i What about bob og ghostbusters, men alt i alt syns jeg ikke han er SÅ morsom xD Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Innlegg om hvordan forumbrukere skriver er slettet fra tråden. Kommentarer til moderering tas via PM Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nettopp ferdig med 4 disk utgivelse av hvordan de laget filmen Titanic. Det var faktisk ganske innteressant. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hadde et gjensyn med Godfather: Part III nå. Gud, det skriket som Pacino hyler ut på slutten er virkelig et smertefullt skrik. Fy så det knøyt seg i halsen da. Ellers et svært positivt gjensyn med en film som kommer til å få mer respekt ettersom publikum klarer å tilgi Francis for å trøkke hun inn i filmen. Ikke veldig langt unna de to første. 9/10. Ble forsåvidt en liten minimini-anmeldelse. Endret 1. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå