L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I går så jeg Up på kino. Den var utrolig morsom. søt og tilogmed litt trist. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 elsker pixar animasjoner! skal se Up snart Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ble overrasket over hvor bra den var, en av de bedre animasjonsfilmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fler enn meg som syntes pianisten i Le Samourai hadde helt fjerne ansiktsuttrykk? Fant bare dette normale bildet, men i de fleste scenene hadde hun blikkføring som en Ivo Caprino figur :s Jeg synes hun var litt søt, men det du sier ringer en bjelle. Noen som har sett The soloist? Merker jeg ser fram til å se Jamie Foxx spille cello Den var ålreit. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 For alle FIREFLY-fans, fantastisk "cameo" på Castle (må snart ta og sjekke ut den tv-serien): http://www.thrfeed.com/2009/10/captain-mal...video.html#more Haha! Jævlig nais! Elsker Firefly. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Fler enn meg som syntes pianisten i Le Samourai hadde helt fjerne ansiktsuttrykk? Tenkte jeg aldri på under filmen, og synes det ikke spesielt nå heller. I går så jeg Up på kino. Den var utrolig morsom. søt og tilogmed litt trist. Den var veldig fin, men setter Finding Nemo over. Pixar er utrolig gode og originale, fra lekeverden til småkryp til monstere til fisker til mennesker.. -- og angående impressions Arnold kan alle ta, men De Niro perfeksjonerer han 0:45 Se filmen hos Youtube Endret 30. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det der var fantastisk! haha. Utrolig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Nesten helt lik De Niro han der ja Endret 30. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Elsket freeman imitasjonen også, sykt bra. Er det Stallone nr. 3 der? Edit: ja han snakker jo om Rambo Endret 30. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Noen som har sett The soloist? Merker jeg ser fram til å se Jamie Foxx spille cello Synd denne filmen ble såpass bortgjemt og glemt. Velspilt, liten sak som stiller vanskelige spørsmål uten å gi klare svar. Endret 30. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Har sett gjennom nesten alle filmene til hitchcock nå untatt de aller første. Rett og slett fantastiske filmer. Han kan det han driver med pluss litt til. Men skal bestille filmer fra play nå. Hadde tenkt på noe lignende hitchcock's filmer. Kansje litt mer sært. Noen anbefalinger ? Kjøpte foresten ivans barndom (Andrej Tarkovskij) ista. Skal se den etterpå. Noen som har noen meninger om den ? Endret 30. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjøpte foresten ivans barndom (Andrej Tarkovskij) ista. Skal se den etterpå. Noen som har noen meninger om den ? Solid og engasjerende. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har/ skal få med seg 500 days of summer? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har/ skal få med seg 500 days of summer? Jeg er veldig klar for den. Zooey Deschanel som sjarmerende og quirky er alltid interessant, enten hun spiller mot Joseph Gordon-Levitt eller Jim Carrey. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg er også glad i begge to. Morsomme personligheter. Gleder meg til å se dem spille med/mot hverandre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dustin Hofman har rare hender Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har/ skal få med seg 500 days of summer? Film sett og likt. Koslig lite stykke eventyr. Litt uvanlig historie som var sjarmerende og morsom. Skuespillerene fyller ut hverandre og spiller rollene fullt ut. Gjør ikke filmen noe som helst at Deschanel er fantastisk søt heller :] Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så 500 Days of summer i England tidligere og på BIFF. Som sagt er det en litt anderledes historie på denne filmen, men fullt verdt å få med seg. En veldig sjarmerende film. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjøpte foresten ivans barndom (Andrej Tarkovskij) ista. Skal se den etterpå. Noen som har noen meninger om den ? Hans svakeste av de fem jeg har sett. Helt OK, men jeg vil heller anbefale Stalker/Solyaris/Offret hvis du ikke har sett mer av Tarkovskij. Bedre å hoppe i isvannet enn å gå sakte uti sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå