kakesjef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Årets kalkun serveres 18. desember. Ser ut som en film jeg kan like Kan jo virke som en film som lever litt mye på overflaten, men ser rimelig heftig ut visuelt sett hvertfall! Endret 29. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Årets kalkun serveres 18. desember. Jeg sier ikke nei takk til en velsmakende kalkun sammen med Cameron's nye mesterverk. Eller vent, det gjør jeg, men filmen blir fantastisk uansett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser ut som en skikkelig kinofilm. Enda en grunn til å glede seg til juleferien. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nei, Avatar ser slett ikke fet ut! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hitler har aldri rett. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det var det jeg trodde også, helt til han satt ord på nøyaktig det jeg følte etter å ha sett traileren. Jeg også trodde Cameron var "outside the system". Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har egentlig kun gode opplevelser med Cameron, men Avatar ser skamdårlig ut. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror Avatar er en film som blir helt annerledes når man får se den i 3D. Men om det er mulig på mange norske kinoer er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hitler er jo som kjent lederen av hyping av det negative, hvor nå hans undersåtter er sendt ut for å spre hans Nein Kampf om Avatar. Heldigvis, der ute finnes ..... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Setter på Slumdog Millionaire på Blu-Ray nå, håper den er god. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke missforstå, det var en god film, men ikke wow god. Vet ikke helt hva jeg forventet. Har ikke sett so alt for mange filmer av han, men elsker både Fear and Loathing og Monty Python. 12 Monkeys er jo forsåvidt ein heilt annan sjanger enn dei to andre du nemnte Eg blei heller overraska over filmen, synest den var ganske god. Hvis vi ser bort i fra Monty Python, så er Brazil og 12 Monkeys Gilliam's mesterverk - tett etterfulgt av Fear and Loathing in Las Vegas og The Adventures of Baron Munchausen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kevin Spacey's Uncanny knack for impersonations - Pacino, Walken, Brando, ... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den har jeg sett uendelig ganger. Mannen er genial. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene. Hvorfor forventer dere en kalkun? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Impersonations ruler, fleng opp noen flere slike, takk. eg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene. Hvorfor forventer dere en kalkun? Jeg henviser igjen til tysker'n. CGI tull med Jar Jar i hovedrollene. Titta på den igjen, nå i bedre kvalitet, men jeg tar fremdeles ikke greia. Selv om grafikken sikkert er bedre enn alt annet, virker det usjarmerende og generisk. Men Dotten og Optimus snakka om optimisme i stad, man burde kanskje høre på dem, eller? Endret 30. oktober 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vet minst mulig om filmen før jeg ser den. Derfor forventer jeg meg verken mesterverk eller makkverk. Tror Montag har litt å lære her. Kanskje han bør få seg noen flere år på baken først. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene. Hvorfor forventer dere en kalkun? Noen kalkun blir det ikke, Cameron er en altfor dreven filmmaker til å trå så feil. Avatar blir sikkert en fest for sansene på rad 8 i kinosalen. Men jeg må ærlig talt si at den tilsynelatende klisjefulle story'en om en staut type som finner ut at fienden kanskje ikke er den egentlige fienden, og atpåtil forelsker seg i den lokale møyen, ikke akkurat får meg til å hoppe av spenning. Og alveliknende romvesen da... alver er jo de kjipeste fiksjonelle vesenene skapt av mennesket. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fler enn meg som syntes pianisten i Le Samourai hadde helt fjerne ansiktsuttrykk? Fant bare dette normale bildet, men i de fleste scenene hadde hun blikkføring som en Ivo Caprino figur :s Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har sett The soloist? Merker jeg ser fram til å se Jamie Foxx spille cello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå