Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke missforstå, det var en god film, men ikke wow god. Vet ikke helt hva jeg forventet. :p

Har ikke sett so alt for mange filmer av han, men elsker både Fear and Loathing og Monty Python.

 

12 Monkeys er jo forsåvidt ein heilt annan sjanger enn dei to andre du nemnte ;) Eg blei heller overraska over filmen, synest den var ganske god.

 

Hvis vi ser bort i fra Monty Python, så er Brazil og 12 Monkeys Gilliam's mesterverk - tett etterfulgt av Fear and Loathing in Las Vegas og The Adventures of Baron Munchausen.

Lenke til kommentar

Impersonations ruler, fleng opp noen flere slike, takk.

 

 

eg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene.

 

Hvorfor forventer dere en kalkun?

 

Jeg henviser igjen til tysker'n. CGI tull med Jar Jar i hovedrollene.

 

Titta på den igjen, nå i bedre kvalitet, men jeg tar fremdeles ikke greia. Selv om grafikken sikkert er bedre enn alt annet, virker det usjarmerende og generisk.

 

Men Dotten og Optimus snakka om optimisme i stad, man burde kanskje høre på dem, eller?

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene.

 

Hvorfor forventer dere en kalkun?

 

Noen kalkun blir det ikke, Cameron er en altfor dreven filmmaker til å trå så feil. Avatar blir sikkert en fest for sansene på rad 8 i kinosalen. Men jeg må ærlig talt si at den tilsynelatende klisjefulle story'en om en staut type som finner ut at fienden kanskje ikke er den egentlige fienden, og atpåtil forelsker seg i den lokale møyen, ikke akkurat får meg til å hoppe av spenning.

 

Og alveliknende romvesen da... alver er jo de kjipeste fiksjonelle vesenene skapt av mennesket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...