Dotten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Batman er rett og slett fantastisk: http://www.collegehumor.com/video:1921846 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg ville nok heller tatt noen bd-er. I fjor kjøpte jeg en brukt wii og noen spill, deriblant Zelda Twilight Princess og Supermario Galaxy, men jeg bruker den sjeldent. Jeg tvang meg til å bruke 50 timer på å spille gjennom Zelda før sommeren, fordi vennen min (og tidligere eier av wii-en) mente at det var et så bra spill og noe jeg måtte spille. Jeg er fortsatt ikke ferdig med Mario. Spill er visst ikke noe for meg. Men jeg har sittet foran TV-en med mange filmer det siste året. - kommentar til thesinner. Endret 28. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Skal ut å reise litt i helga igjen, og da må man ha underholdning. De to første filmene foreslått under visse kriterier vil bli sett - Ikke lengre enn 2 timer - Ikke romantisk/drama/søppel (B)-film - Ikke episk drama (Lotr o.l.) - Fargefilm Now, make my togtur! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 HeiSkal ut å reise litt i helga igjen, og da må man ha underholdning. De to første filmene foreslått under visse kriterier vil bli sett - Ikke lengre enn 2 timer - Ikke romantisk/drama/søppel (B)-film - Ikke episk drama (Lotr o.l.) - Fargefilm Now, make my togtur! Takk for hjelp! Reservoir Dogs Full Metal Jacket Kill Bill Dirty Harry Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da var troll/troll 2 bestilt. Gleder meg til å se begge disse to. Håper de lever opp til forventningene som har blitt skapt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hvordan får man billett til sånne filmpremierer som det kommer haugevis av kjendiser på? F.eks. her: http://www.seher.no/827119/kjendisene-stom...-jackson-filmen Rød løper og greier. Er det bare å reservere billett til premiere ellerno? Jeg regner med kjendisene blir invitert dit for å skape avisbilder og blest, da. Endret 28. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror at kjendispremieren er invite only, hvis jeg har fortstått Entourage rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hm så de holder egne premierer bare for oslos kjendiser? Tenkte det var som en vanlig premiere bare at kjendisene får sprade opp på rødt teppe, også slipper resten av bermen inn etterpå når Se&Rør og Dagbladet har reist hjem? Det er jo slik på Oscars. Endret 29. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke bare for kjendiser, men invite only. Det vil si at de som er involvert i å få den satt opp får x antall invitasjoner basert på hvor viktig de er, og resten går til kjendiser som trekker folk. Jeg ser ikke for meg at alt for mange betaler for sånne billetter. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Batman er rett og slett fantastisk: http://www.collegehumor.com/video:1921846 huff, hva er det Batman har gjort mot de folka? Bortsett fra å ikke ha superkrefter, da. Håper det kommer en ny "The Dark Knight meets Superman" snart. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei Skal ut å reise litt i helga igjen, og da må man ha underholdning. De to første filmene foreslått under visse kriterier vil bli sett - Ikke lengre enn 2 timer - Ikke romantisk/drama/søppel (B)-film - Ikke episk drama (Lotr o.l.) - Fargefilm Now, make my togtur! Takk for hjelp! Hmmmm Ville heller hørt hva du var mest interessert i men jeg kan vel anbefale noen: Action: Black Sunday, The Warriors eller Streets of Fire Skrekk: A Bay of Blood eller The Beyond Skrekk komedie: Theatre of Blood, I Sell the Dead eller Cemetary Man Komedie: Caddyshack eller Oscar(1967) Thriller: Rabid Dogs eller Bring Me the Head of Alfredo Garcia Drama: Empire of the Sun eller Everything is Illuminated(delvis svart komedie) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tanken var å ha en sjanse for å få sett noe nytt. Cypheron var først og det blir da de to første filmene han navnte. Zank joo Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Absolutt gode valg, men jeg er redd Full Metal Jacket varer lenger enn to timer? Mener hvertfall versjonen jeg har sett gjør det, men du får sjekke. Må du bytte den ut, så tar du med "Coffee and Cigarettes" istedet, det er definitivt noe nytt om man ikke har sett den. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Batman er rett og slett fantastisk: http://www.collegehumor.com/video:1921846 Hahaha, jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Absolutt gode valg, men jeg er redd Full Metal Jacket varer lenger enn to timer? Mener hvertfall versjonen jeg har sett gjør det, men du får sjekke.Må du bytte den ut, så tar du med "Coffee and Cigarettes" istedet, det er definitivt noe nytt om man ikke har sett den. Runtime:116 min Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Virker som jeg er blant de få som syntes at Full Metal Jacket sugde hesteballe. Merkelig nok.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Virker som jeg er blant de få som syntes at Full Metal Jacket sugde hesteballe. Merkelig nok.. Da anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen (nei jeg prøver ikke å omvende deg). Deretter se filmen på nytt. Endret 29. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis man synes at en anerkjent film er kjempedårlig så er det klart at man burde først og fremst se på seg selv og hva man ikke likte og sammenligne det med hva andre likte, slik at man kommer frem til hva som oppstyret er. Det verste er å se noen påstå at alle andre overvurderer en film, i stedet for å si at de selv undervurderer den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Virker som jeg er blant de få som syntes at Full Metal Jacket sugde hesteballe. Merkelig nok.. Da anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen (nei jeg prøver ikke å omvende deg). Deretter se filmen på nytt. Skal lese den om noen få strakser Hvis man synes at en anerkjent film er kjempedårlig så er det klart at man burde først og fremst se på seg selv og hva man ikke likte og sammenligne det med hva andre likte, slik at man kommer frem til hva som oppstyret er. Det verste er å se noen påstå at alle andre overvurderer en film, i stedet for å si at de selv undervurderer den. Nå vet ikke jeg helt om det var ment direkte til meg, men jeg har da ikke sagt noe om at andre har dårlig filmsmak? Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor folk liker den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror ikke jeg sa at du (eller noen andre) sa at andre hadde dårlig filmsmak, så jeg vet ikke helt hva du tolker ut av innlegget. Bare les ordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå