thesinner Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg ville sagt omvendt. Gamlefilmen mens man er opplagt og konsentrert, American Psycho når konsentrasjonen er slepen og på topp, Snatch til slutt som avslapning og nedkjøling av hjernecellene.Hvis det er snakk om å se alle tre filmene på rad så er det kanskje mer fornuftig, ja. Var ikke sånn jeg tolket spørsmålet, men Endret 28. oktober 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fra regissør Clint Eastwwod med Morgan Freeman og Matt Damond, kommer Invictus. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Oh my! DEN skal ses. Jeg er en fullstendig partisk clint-fan og freeman-fanboy. Inneholder en film Freeman, er den bra. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ja den så fin ut, Clint og Morgan er jo et superteam! Million dollar baby og Unforgiven var jo knallgode. Dæven som han Damon(d) er i farten for tiden. Endret 28. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva har skjedd med Damon, mon tro? Finanskrisa som har tatt knekken på økonomien hans og trenger tilførsel av frisk kapital? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kanskje han rett og slett liker jobben sin? Han driver jo også disse veldedighetsprosjektene sine nå om dagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synes hverken den Law Abiding Citizen på forrige side, eller denne Invictus over her så spesielt gode ut. Ser mer ut som helt OK filmer. Førstnevnte var jo utrolig spolerende gjennom. Invictus så litt kjedelig ut. Plottet å vinne en kamp? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kjedelig? Vinne en kamp Det handler jo om hvordan Mandela allierte seg med Sør Afrikas røgby lag for å samle folket under apartheid perioden, sport som et universalt språk er vel et stikkord. Tror det blir en fin film! Endret 28. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vil heller sett en film om bare livet til Mandela. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fin This is It anmeldelse: http://www.dagbladet.no/2009/10/28/kultur/...ackson/8769285/ Er fortsatt litt usikker på om jeg skal snike meg på kino og se den eller ikke. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Enig med Cypheron, Invictus så kjedelig ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, har bestemt meg for å ordne istand en filmkveld på Haloween. Anbefalinger? Skal sikkert hvertfall se to filmer. Burde vi se skrekk, action, drama? Skrekk er jo kanskje en selvfølge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ferdig med Snatch nuh. Den var herlig, en av de beste filmene til Brad Pitt imo. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bruk Anbefalingstråden. Det er nettopp en kar som har stilt akkurat det samme spørsmålet som deg, så du finner nok svar. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Må nesten si meg enig der, selv om jeg liker karakteren i Fight Club feldig godt og. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, har bestemt meg for å ordne istand en filmkveld på Haloween. Anbefalinger? Skal sikkert hvertfall se to filmer. Burde vi se skrekk, action, drama? Skrekk er jo kanskje en selvfølge Med tanke på at det er Halloween ville det nok være passende med noe skummelt, ja. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg vant en Nintendo Wii i en filmquiz arrangert av jobben (filmbutikk). Egentlig hadde jeg likt å få gratis BD litt mer, som var premien til 2. - 10. plass, men greit nok, Nintendo i stedet. Hvis jeg ikke klarer å bli interessert i spillene kan jeg alltids selge den og ha råd til 3-4 BDer i stedet. Hadde flaksen med meg da. Var et spørsmål om Weird Science, og hvem som regisserte den, så jeg tenkte "tenåringskomedie fra 80-tallet, vedder på John Hughes", selv om jeg aldri har sett den eller lest noe særlig om den. Var sikkert det spørsmålet jeg vant på også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer! Filmquiz er alltid gøy Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 magnusbe: lol Thrusthamster: Wii er fett da Skaff deg Zelda - Twilight Princess og Super Mario Galaxy så har du mange timer med moro å se frem til! Quiz er fett generelt forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå