co2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ville i alle fall sett Zombieland. Står iallefall på min venteliste. Oi, så ikke at den var på kino før nå. Den må vel ses. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 La nettop merke til at Play.com har rundt 1500 titler til 5£ per stykk. Ser igjennom der for noen fine titler nå. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fant akkurat ut at OIFF skal vise The Imaginarium Of Doctor Parnassus. Jeg regner med at det blir enten åpningsfilmen, eller avslutningsfilmen på festivalen. Uansett gleder jeg meg. Det er ikke tilfeldig hvis noen som vet når det endelige programmet blir lagt ut? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal se den på BIFF på søndag. Tenkte også jeg skulle få med meg Mr. Nobody. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ville i alle fall sett Zombieland. Står iallefall på min venteliste. Oi, så ikke at den var på kino før nå. Den må vel ses. Ser ikke ut til at kinoen her i Haugesund har noen planer om å sende den i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Zombieland var kul, kids. Løp på kino og se! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Av og til må jeg bare elske awesomeness-nyhetene som lekkes via Twitter: http://twitter.com/marialascala "Cameras r rolling with sly Bruce and Arnold all together for the first time" Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Moon og Paranormal Activity er ganske gode filmer. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 BIFF-filmene er ikke til å stole på. Her satt jeg og så Harry Brown, og ut av det blå blir bildet opp ned, og filmen spilt baklengs. Dårlig må jeg si, men det er vel sånt som skjer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Av og til må jeg bare elske awesomeness-nyhetene som lekkes via Twitter: http://twitter.com/marialascala "Cameras r rolling with sly Bruce and Arnold all together for the first time" Det der tror jeg blir så heftig at filmrullene tar fyr. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir nok mannefilmen over alle mannefilmer det gitt. Får håpe blodet får flyte fritt, jmf den siste Rambofilmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg hørte at den gikk for PG-13? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Får håpe det ikke blir tilfellet. Jeg krysser fingrene for en R-rating Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Saksa fra imdb: "Producer Avi Lerner has reported that the film will be cut down to two versions, a PG-13-rating edit and an R-rated version, both of which will be screen tested to see which one will be officially released. Lerner is considering cutting down the violence because of the success of recent PG-13 action films." Så... kjipt Endret 25. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sånn går det når folk ikke gadd å se herlige Rambo på kino i 2008. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er da det frister å laste ned filmen, bare for å ikke støtte deres ide om at de kan kutte ned volden for å få et større publikum. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Whoopie-fucking-doo, først John McClane, nå kanskje Rambo, da er det jo bare å vente på at Martin Riggs blir neste mann som skal glede alle barna der ute. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Yippie kai-yai mother..truckers. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Whoopie-fucking-doo, først John McClane, nå kanskje Rambo, da er det jo bare å vente på at Martin Riggs blir neste mann som skal glede alle barna der ute. Tror Murtaugh har pensjonert seg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 BIFF-filmene er ikke til å stole på. Her satt jeg og så Harry Brown, og ut av det blå blir bildet opp ned, og filmen spilt baklengs. Dårlig må jeg si, men det er vel sånt som skjer. Det skjedde i fjor under OIFF på visningen av Synecdoche, New York også. Tok litt tid før folk skjønte at det ikke var meningen. Maskinisten sa det var første gang i løpet av hans 20 års karriere at det hadde skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå