Pocketism Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det Shooting Robert King i kveld på BIFF. Noen andre som har fått sjekket ut noe der? Kan du rapportere tilbake om hva du synes om Shooting Robert King? Har meget lyst til å se den filmen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det Shooting Robert King i kveld på BIFF. Noen andre som har fått sjekket ut noe der? Kan du rapportere tilbake om hva du synes om Shooting Robert King? Har meget lyst til å se den filmen. Will do! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Beklager OT! Noen som har en god film å anbefale? Føler for å anbefale Sunset Blvd.; en film jeg har tenkt på mye i ettertid etter at jeg så den. Har kjent til den filmen lenge, men ikke sett den ennå. Skal se den i helga. Takk for tips. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hm, var en stor plakat der det sto filmvake på skolen min også sto det obs, obs, obs ca 200 ganger. Det jeg fikk ut av de 3-400 ordene var at det var 30 oktober fra 19.00-02.00. Men ikke hvor, jaja. De skal sikkert ikke sende noen gode filmer heller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har kjent til den filmen lenge, men ikke sett den ennå. Skal se den i helga. Takk for tips. No prob. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har bolt nettop passert på skjermen. Koste meg jeg, pixar er dyktige. Uansett, priceless marsvin! :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har bolt nettop passert på skjermen. Koste meg jeg, pixar er dyktige. Uansett, priceless marsvin! :!: Strengt talt ikke Pixar som har lagd Bolt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bolt er ikke laget av Pixar, men Walt Disney Animation Studios. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slutten på en æra : RIP Dr No Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Han ymter frempå om at Joseph Wiseman er død. R.I.P. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da har bolt nettop passert på skjermen. Koste meg jeg, pixar er dyktige. Uansett, priceless marsvin! :!: Strengt talt ikke Pixar som har lagd Bolt. Ah min feil. Må vel ha vært all den reklamen for pixar i starten som forvirret meg ... Disney hvertfall Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lurer på om jeg skal ta meg en tur på Kino i helga noen tips? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 District 9 hvis du liker sci-fi, Inglourious Basterds hvis du liker Tarantino, Solisten hvis du skal ha en dose velspilt drama eller The Hurt Locker hvis du liker at svetten renner ned i popcornet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har sett District 9 og IB, The hurt locker er den bra? går det under kat. God krigsfilm? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ville i alle fall sett Zombieland. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Under kategorien glimrende krigsfilm. Årets positive overraskelse for min del. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Flott, takk for tipset skal se om jeg får med meg noen kompisser til Arendal i helga på kino da:D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ville i alle fall sett Zombieland. Står iallefall på min venteliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå