Infenso Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har du på deg disse antrekkene utenfor huset også? I butikken for eksempel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Eller hos kjæresten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Eller hos kjæresten? Yeah right, som om noen som kler seg ut som voksen har det. Antrekket brukes til CAS(cowboy action shooting) http://en.wikipedia.org/wiki/Cowboy_action_shooting Men det er også et yperlig halloween kostyme så lenge man ikke går med våpen på gata Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Høydepunktet er selvsagt Blackwolf. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beklager OT! Noen som har en god film å anbefale? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Indiana jones, raiders of the lost ark. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beklager OT! Noen som har en god film å anbefale? Føler for å anbefale Sunset Blvd.; en film jeg har tenkt på mye i ettertid etter at jeg så den. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beklager OT! Noen som har en god film å anbefale? Føler for å anbefale Sunset Blvd.; en film jeg har tenkt på mye i ettertid etter at jeg så den. Tenker at jeg må presse meg selv til å se flere filmer av det kaliberet. Selv om jeg absolutt har hatt positive erfaringer med eldre filmer, kvier jeg meg alltid for å se mer, til tross for omfattende god kritikk. Har vel noen "fordommer" å jobbe med, om man kan kalle det det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Satan, så bra DeUsynlige var. Velspilt, spennende fortalt og virkelig vond. Går glatt inn som en av de beste norske filmene noensinne. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Satan, så bra DeUsynlige var. Velspilt, spennende fortalt og virkelig vond. Går glatt inn som en av de beste norske filmene noensinne.I motsetning til Sammen, som jeg nettop så. For noe skvip... Oding Waage som spilte sønnen skal ha kred da, han var flinkere enn alle de voksne skuespillerne. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Satan, så bra DeUsynlige var. Velspilt, spennende fortalt og virkelig vond. Går glatt inn som en av de beste norske filmene noensinne. Second That.. Men hvem er DeUsynlige? Barna? De kriminelle? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Men hvem er DeUsynlige? Barna? De kriminelle? Argh! Din tidstjuv! Har brukt masse tid til å tenkja på det no. Edit: Ok, 10 min er kanskje ikkje masse tid. Endret 22. oktober 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Beklager OT! Noen som har en god film å anbefale? Føler for å anbefale Sunset Blvd.; en film jeg har tenkt på mye i ettertid etter at jeg så den. Tenker at jeg må presse meg selv til å se flere filmer av det kaliberet. Selv om jeg absolutt har hatt positive erfaringer med eldre filmer, kvier jeg meg alltid for å se mer, til tross for omfattende god kritikk. Har vel noen "fordommer" å jobbe med, om man kan kalle det det. Det er en av de bedre filmene å starte med hvis du har fordommer. Det er en film som er interessant fra første minutt, fordi den har en fin twist allerede i starten av filmen. .. Men da heter det kanskje ikke en twist. La oss heller kalle det en "fin og original start." Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tja, jeg veit ikke helt om Sunset Blvd er det beste å lokke med hvis man skal få noen til å se oldtidsfilm. Historien om en aldrende stumfilmstjerne som har gjemt seg bort i et herskapshus får jo ikke akkurat sofaen til å riste av begeistring. Da ville jeg heller gått for noe klassisk Hitchcock-suspense eller noe annet med litt mer futt i. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Tja, jeg veit ikke helt om Sunset Blvd er det beste å lokke med hvis man skal få noen til å se oldtidsfilm. Historien om en aldrende stumfilmstjerne som har gjemt seg bort i et herskapshus får jo ikke akkurat sofaen til å riste av begeistring. Da ville jeg heller gått for noe klassisk Hitchcock-suspense eller noe annet med litt mer futt i. Du beskriver det så det skal høres kjedelig ut, jo. Det kan man gjøre med alt. Og jeg synes ikke fremførelsen av historien i Sunset Blvd. er kjedelig, selv om kanskje selve historien filmen har kan sees på som kjip. Men for all del, Hitchcock er virkelig sjefen. Har kun sett 5-6 filmer av han, men de er alle til gjengjeld ekstremt gode. Endret 22. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sunset skal sees for fine bilder og gode prestasjoner, historien og drivet er jo så som så. Synes blant annet det var litt kjipt at de avslørte alt sammen i åpningscenen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 litt kjipt at de avslørte alt sammen i åpningscenen. Alt sammen? Får vel si halvparten. Man vet at han er død ja, men hvordan? Derfor er filmen spennende, fordi man lurer på dette. Synes også stemingen i det gamle huset er skikkelig ekkel, så jeg storkoste meg gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Joe er dæv. Gamla er gærn. Ganske enkelt å legge sammen to og to når deres stier krysses. Jeg likte filmen, altså. Jeg så tross alt ekstramaterialet. Men jeg ser for meg at det er en film hvor enkelte fordommer om oldtiden kan bekreftes. Endret 22. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det Shooting Robert King i kveld på BIFF. Noen andre som har fått sjekket ut noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå