co2 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som har fått med seg Omohide Poro Poro aka No Yesterday? Vurderer å kjøpe den. En av få Studio Ghibli filmer jeg ikke har fått sett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Trenger hjelp til å velge film i kveld: Metropolis, Raising Arizona, Das Boot, All About Eve eller starte på Twin Peaks. Sikkert alt for seint, og har bare sett Das Boot og Twin Peaks. Men start på Twin Peaks. Fordi det er en av de beste TV-seriene som er laget (filmen er også veldig bra faktisk) og Das Boot er bare tom. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det ble Raising Arizona of piloten til Twin Peaks. Raising Arizona var helt grei underholdning. Må si jeg gleder meg til ett lite maraton med Twin Peaks i morgen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sikkert alt for seint, og har bare sett Das Boot og Twin Peaks. Men start på Twin Peaks. Fordi det er en av de beste TV-seriene som er laget (filmen er også veldig bra faktisk) og Das Boot er bare tom. Eg har sett 'tom' bli brukt slik i det siste, og det er nok slang eg ikkje kjenner. Kva betyr det? Eg må seia at Das Boot er veldig sjåverdig, eg ar lyst til å skaffa meg den fem timar lange utgåva. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjøpte Das Boot 4t 44m versjon på platekompaiet i går får 59,- Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Eg har sett 'tom' bli brukt slik i det siste, og det er nok slang eg ikkje kjenner. Kva betyr det? Eg må seia at Das Boot er veldig sjåverdig, eg ar lyst til å skaffa meg den fem timar lange utgåva. Jeg forstår at det er en anerkjent film som mange mener har tålt tidens tann og alt slik. Og etter de flestes standarder er det sikkert en bra film. For min del vil jeg kalle den tom fordi den ikke ga meg noe. Den klarte ikke å engasjere meg. Jeg ble likegyldig til karakterene og historien, og da velger jeg å kalle den tom. Kan dog ikke si å ha merket at ordet er så mye brukt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er enig ang. Das Boot. Jeg fant den ganske kjedelig. Har hørt at man blir veldig knyttet til karakterene og at man får selv følelsen av hvordan det er å være i en u-båt. Merket ingenting til dette jeg. Kanskje jeg skal prøve å se den korteste versjonen og se om jeg liker den bedre da. Jeg pleier ikke ha problem med lange filmer, men denne ble hakket langdryg. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Eg har sett 'tom' bli brukt slik i det siste, og det er nok slang eg ikkje kjenner. Kva betyr det? Eg må seia at Das Boot er veldig sjåverdig, eg ar lyst til å skaffa meg den fem timar lange utgåva. Jeg forstår at det er en anerkjent film som mange mener har tålt tidens tann og alt slik. Og etter de flestes standarder er det sikkert en bra film. For min del vil jeg kalle den tom fordi den ikke ga meg noe. Den klarte ikke å engasjere meg. Jeg ble likegyldig til karakterene og historien, og da velger jeg å kalle den tom. Kan dog ikke si å ha merket at ordet er så mye brukt. Beste ubåt filmen som er laget i mine øyne. Har man en versjon med digitalt lydspor og tilfeldigvis sitter på en hjemmekino, så er lydsporet nok til å kaldsvette litt av under dypvannsbombingene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fikk min første lille film plakat, egentlig ikke en ekte poster bare et stort promotional bilde. Og her er mitt Tombstone inspirerte antrekk Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kvifor har du klistra ein plastpose på veggen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vet aldri når man trenger en plastpose, og da er det jo kjipt å måtte lete. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fordi under posen er det en lufte luke som ikke er vanntett så det lekker vann inn hver gang det regner. og Den treige vaktmestern har brukt over et år på å ikke komme å fikse det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er Dødlig Våpen filmene bra? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er Dødlig Våpen filmene bra? Ja. Eneren er en av mine julefavoritter, og toeren og treeren er begge verdt å se. Har ikke sett den fjerde ennå. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje det blir Dødlig Våpen på meg senere da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg synes de er utrolig tøffe, særlig en av scenene hvor Den hvor MG redder den stakkaren på taket fra å hoppe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lethal Weapon filmene er gjevnt over gode filmer, men mangler de lille ekstra filmer som Die Hard har. Alle 4 er 7/10 eller bedre. med 2eren på 8.5 som beste. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 De to nederste bildene dine, Gunfreak, er det deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå