Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er fint å se på film ja, men det trengs et sosialliv og, ellers blir det svært ensformig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ser alt for lite på film om dagen, har masser av tid men det er tiltak å leite etter en god film for så og dra bort å kjøpe den/leie Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ser alt for lite på film om dagen, har masser av tid men det er tiltak å leite etter en god film for så og dra bort å kjøpe den/leieHelt omvendt med meg, jeg har hele tiden mange filmer jeg skulle ønske jeg hadde sett. Jeg skal innrømme at jeg laster ned en del da, men er fortsatt en av platekompaniets bedre kunder også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Samme her. Bunken med usette filmer bare vokser Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selv pleier jeg ikke å kjøpe filmer. Unntaket er når jeg ser en veldig bra film, da kjøper jeg den gjerne etterpå. Har rett og slett ikke økonomi til å kjøpe alle de filmene jeg har lyst til å se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ser i gjennomsnitt 1 film om dagen. Nå som jeg er syk kan det bli opptil 4. Tar opp mange filmer fra NRK, TV2 Film og TCM og ser dem i ettertid. Jeg kjøper filmer og laster ned serier og musikk. Jeg har ikke økonomi til alt så jeg må prioritere. Da blir det film. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det varierer ein del kor mykje film eg ser. Førre veke var eg ekstremt sosial, og såg nesten ingenting. Andre gonger ser eg to-tre om dagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 To-tre-fire i uka, men kan variere. Minst to i helgen sånn ca. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hvis jeg har filmer jeg ikke har sett i uka, blir det ofte en om kvelden før jeg legger meg. 3-5 filmer om dagen i helga, men det kan variere noen ganger kan det godt hende at jeg ikke ser film i helga. Endret 20. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Rain Man var ganske bra, men 4 Oscarer? Det er for drøyt. Man burde ikke se på antall Oscar, men hva de er gitt for. Director og Film går nesten alltid hånd i hånd og klarer ofte å snike med seg manuskategorien den tilhører og Hoffman vinner selvsagt for den ultimate retardrollen som siteres den dag i dag. Fortjent, spør du meg - spesielt med tanke på de andre kandidatene. Du har rett i at konkurrentene det året ikke var de sterkeste, ihvertfall ikke de av dem jeg har sett. Kanskje det var mer uttrykk for et skralt år film-messig enn noe annet. Beste manus er jeg uansett ikke enig i; jeg oppfattet manuset som relativt formulaisk og lite originalt. Du har en drittsekk som bare tenker på seg selv og penger, så møter han en person som får ham til å innse at det er andre verdier i livet som er viktigere enn penger. Alle kan ri lykkelige på enhjørningene sine inn i regnbuen. Jeg er faktisk fan av filmer som får deg til å føle deg bra og som viser at det gode seirer, men det kan lett bli litt mye av det gode hvis man ikke får det hele presentert på en original måte. Jeg synes forøvrig karakterutviklingen til Tom Cruises karakter var lite subtil, de fleste oppegående seere får med seg budskapet uten at man slår det inn med en slegge. Videre synes jeg vendepunktet kom litt for tidlig, siste halvdelen av filmen var jo bare fryd og gammen. Jeg liker at spenningen og motgangen bygger seg opp lenger, da blir det langt mer forløsende når det endelig ordner seg for hovedkarakterene. Skal ikke utelukke at jeg visste for mye om filmen før jeg så den, og at det ødela seeropplevelsen. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg så egentlig mere før. Jeg sliter egentlig veldig med og velge ut hvilken film jeg skal se. Så blir plutselig sittenes i 1 time og leite etter film.og da er jo klokka plutselig veldig mye. Har rundt 500 filmer jeg har sett og 50 filmer jeg ikke har sett. Så jeg sliter veldig med og velge film. Men det blir en episode av seriene jeg ser på hver dag i uka. Mellom 1-3 filmer i uka. og minst 2 i helgen. Har fast hver lørdag at jeg ser film. Med potetgull og masse snæx (Y) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg så egentlig mere før. Jeg sliter egentlig veldig med og velge ut hvilken film jeg skal se. Så blir plutselig sittenes i 1 time og leite etter film.og da er jo klokka plutselig veldig mye. Dagens i-landsproblem. Men ærleg talt, om du ikkje har bestemt deg på fem minutt, så berre plukk den fyrste og beste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pleier også å slite med det, og da ender jeg som oftest opp med en Sopranos-episode isteden. Men jeg burde kanskje prioritere ferdig hele serien før jeg ser noe film uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sopranos er absolutt en serie og prioritere ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pleier også å slite med det, og da ender jeg som oftest opp med en Sopranos-episode isteden. Hehe, akkurat som meg det. Sett hele serien btw Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gjør leksene dine sjæl, Khiladi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fordi som er fan av Sopranos serien så holder de på å lage en film av serien og nå. Dette er en filmtråd tross alt Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Trenger hjelp til å velge film i kveld: Metropolis, Raising Arizona, Das Boot, All About Eve eller starte på Twin Peaks. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fordi som er fan av Sopranos serien så holder de på å lage en film av serien og nå. Dette er en filmtråd tross alt Vet, gleder meg utrolig! Ser gjennom serien for andre gang nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Søkte opp dette med filmen nå, men fant ingen linker der de sa de bare muligens skulle lage en om de fikk med alle sammen. Mener jeg har sett en link der de sa de skulle lage filmen før. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå