Alliha Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 er det greit eg seier den er mind-blowin hvis eg og seier at dette var min første.. ehh, filosofiske (?) film? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har sett Whale Rider? Skal se den nå om en halvtime på skolen, leset akkurat på imdb at den var helt fantastisk. Joda, den er ikke så ille. Fantastisk er nok ikke det rette ordet, men den er verdt en titt. Var ikke så ille nei, men fantastisk var den ikke, sant det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 er det greit eg seier den er mind-blowin hvis eg og seier at dette var min første.. ehh, filosofiske (?) film? Skal jeg quote FNs Menneskerettighetserklæring til deg eller? Om du er interessert i å gå enda djupere vil jeg anbefale deg Offret av Andrei Tarkovsky. Meget god film. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 takker denne skal eg sjekke ut Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har noen formeninger om oppfølgerene av psycho ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oooh, en god filmdag. Først La Strada, derette Coraline på blu-ray Gode filmer, begge to. Får ta screenshots fra Coraline en dag, utrolig vakker film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Le.Samouraï ble dagens første, jeg føler for å avslutte med noe i samme stil. Bande à part, kanskje. Eller Breathless. Noe sånt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kontrastiser det. En gammel, en ny. En pretensiøs, en C-flick. En morsom, en trist. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Le.Samouraï ble dagens første, jeg føler for å avslutte med noe i samme stil. Bande à part, kanskje. Eller Breathless. Noe sånt. Hva syntes du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14524317 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kontrastiser det. En gammel, en ny. En pretensiøs, en C-flick. En morsom, en trist. Å kontrastere. Rain Man var ganske bra, men 4 Oscarer? Det er for drøyt. Endret 19. oktober 2009 av Kalinken Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Filmer om mentalt kompliserte skikkelser som overkommer livets harde strabaser er jo alltid en sikker vinner hvis man skal kjempe om gullmannen. Endret 19. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har vært pratet om her ennå? Digger denne typen filmer, men er typisk for sjangeren at filmen ikke klarer å innfri forventningene som traileren skaper. Hva tror dere, bør vi glede oss? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Rain Man var ganske bra, men 4 Oscarer? Det er for drøyt. Man burde ikke se på antall Oscar, men hva de er gitt for. Director og Film går nesten alltid hånd i hånd og klarer ofte å snike med seg manuskategorien den tilhører og Hoffman vinner selvsagt for den ultimate retardrollen som siteres den dag i dag. Fortjent, spør du meg - spesielt med tanke på de andre kandidatene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ser man det, en som vandrer om natten. Ahh, gleder meg til Into the Wild på BD ankommer. Ser utrolig frem til å gjennoppleve Chris og Ron i bilen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bare lurer, hvor mye av dagen deres går til film egentlig? Selv skulle jeg gjerne fått sett mer^^ Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 To timer til film og ei time til serier, og jeg er storfornøyd ihvertfall. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ser så mye jeg kan. Dvs. ca 1 film per dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Var noe sånt med meg før og, hvis jeg først begynner å sitte inne å se på film så blir det en vane som er litt vrien og komme seg ut av syns jeg. Så det blir ikke film hver dag lenger :/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvorfor komme seg ut? Jeg ser slettes ikke på det som en uvane. Ser man de riktige filmene, så er det faktisk svært lærerikt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ser gjennomsnittlig et par filmer i uken. Sjeldent jeg finner tid til flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå