Geir M Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you. 6/6 Jeg så den tidlig i dag, og jeg har ikke kommet meg helt enda. Dear Zachary er en film som virkelig svir. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 First Blood er en bedre "film" i at den har en bedre historie og har faktisk et lite poeng å komme med. Men Rambo(4) er en mye bedre action film(300 daue vs 1 i first blood) Som action film er Rambo drit rå, voldlig, grov, rå lyd råe effekter osv. Jeg må si jeg foretrekker First blood, så den igjen for noen uker siden. First Blood husker du, 4ern hadde mange kule scener men for meg var det fort glemt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 The Boat That Rocked var artig, men 60% av det artige var jo soundtracket og redigeringen egentlig, det var ikke noe som var rasende morsomt i seg selv når det gjelder handling faktisk. Og litt absurd slutt. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 The Boat That Rocked var artig, men 60% av det artige var jo soundtracket og redigeringen egentlig, det var ikke noe som var rasende morsomt i seg selv når det gjelder handling faktisk. Og litt absurd slutt. Skuespillerne var jo kule også da Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, helt klart. Et av de beste soundtrackene på lang tid vil jeg si nå som jeg har hatt en dag å tenke på det. Og jeg visste ikke at Bill Nighy var såpass god til å danse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Startet en dedikert tråd om Thor-filmen. Ser ut til å kunne bli noe artig dette her, nå som det ser ut til at Jude Law og Robert De Niro også blir med. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva mener folket om Snatch ? Har et lite prosjekt der jeg skal se alle Top 250 filmene på imdb.com og vurderer å se snatch å, men vet ikke så mye om den. Er den bra? Eller burde jeg bare se den når jeg er halveis i søvne o ikke følge med Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er så enkelt. Istedet for å spørre om DU bør se den, og vente i 2 timer på svar og masse unødig "diskusjon", kunne du sett filmen på den tiden og vært erfaringen rikere selv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 http://www.thedeadbolt.com/news/106527/mon...fallon_news.php Hehe, Monty Python har ikke mistet teken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Genialt..skal de gjøre noe sammen nå igjen? Se filmen hos Youtube Endret 18. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva mener folket om Snatch ?Har et lite prosjekt der jeg skal se alle Top 250 filmene på imdb.com og vurderer å se snatch å, men vet ikke så mye om den. Er den bra? Eller burde jeg bare se den når jeg er halveis i søvne o ikke følge med Må si dette var en problemstilling jeg sjelden ser. Du skal se alle filmene på imdb's topp 250, og det er Snatch du er redd for skal bli kjedelig? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, det er nok best å begynne med noen lettvektere ala Stalker og Det Sjuende Inseglet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sergei Eisensteins (Battleship Potemkin) "Strike" fra 1925 begynte på NRK2 for ETT min siden, for de som har lyst. Orker ikke se den selv nå, men.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Den er brukbar, men ganske så tradisjonell. Don Cheadle er derimot toppfolk. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fant en litt bra sletta scene fra Into The Wild akkurat nå Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bak kullissene til "Varg Veum - Bitre Blomster" på TV2 i kveld kl 23:45, for de som skulle være intressert. http://www.tv2.no/tvguide/varg-veum-privat-2959155.html Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fant en litt bra sletta scene fra Into The Wild akkurat nåHåper du skjønte at det var redigert? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Fant en litt bra sletta scene fra Into The Wild akkurat nåHåper du skjønte at det var redigert? Nei, hva sier du?:O Selvfølgelig, jeg bare sa det som stod på beskrivelsen av videoen... Endret 18. oktober 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå