Hyperio Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Psycho ... er jo en bra film. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Eeh, ja... den er det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Psycho ... er jo en bra film. Deranged også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kom bare på ordet psycho etter Gunfreaks innlegg. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ser ikke helt hvorfor den quoten fra filmen er en spoiler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you. 6/6 Vær så god, misery loves company. Jeg tror jammen jeg har klart å få alle de store aktørene til å sette seg ned med filmen nå. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you. 6/6 Vær så god, misery loves company. Jeg tror jammen jeg har klart å få alle de store aktørene til å sette seg ned med filmen nå. Ikke dårlig. Så jeg er ikke en av de "store aktørene" Blir fornærmet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tror jammen jeg har klart å få alle de store aktørene til å sette seg ned med filmen nå. Ikke dårlig. Dorians filmklubb. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det kan jo hende. Du ser de to tomme hylsene ganske tydelig hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser at Bruce Willis står oppført på imdb til å spille i the expandables. Er klar over at det var mye fram og tilbake med skuespillerne i den filmen så alt som står der stemmer ikke helt, men skal han være med i filmen? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser at Bruce Willis står oppført på imdb til å spille i the expandables. Er klar over at det var mye fram og tilbake med skuespillerne i den filmen så alt som står der stemmer ikke helt, men skal han være med i filmen? Er snakk om at han og Arnold kommer til å dukke opp i Cameo roller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ok. Cameo roller er små roller eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei, det er mindre roller. Somregel sier camoe'n en linje eller bare er der. Ofte spiller de bare seg selv. Bruce Willis har spilt camoe's flere ganger, blandt annet i Oceans twelve,Charlies Angles II og Loaded Weapon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var noe sånt jeg tenkte på ja, selv om jeg tviler på at de skal spille seg selv i denne denne filmen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Arnold kan vel det. Han er jo tross alt en senator. Sa forøvrig ikke at camoe's må spille seg selv. Men det at det skjer ofte. I nyere komedier så har cameos satt mye mer vestenlig har jeg sett. Filmer av Judd Apatow har sine faste campeos,samme har de fleste filmene med Adam Sandler. Folka fra The Office er eksperter i cameo's for eksempel. Endret 16. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tja, han kan vel kanskje passe inn en plass, men bruce willis tror jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte Tsotsi på impulskjøp i dag, er det noke til film? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 the expandables. :!: Når det kommer til skrivefeil var den der ganske artig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det kan jo hende. Du ser de to tomme hylsene ganske tydelig hvis jeg husker riktig. Nei, jeg kan hvertfall ikke se det. Jeg har ikke store erfaringer med pistoler heller, men for meg så ser alle helt like ut. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ikke se denne hvis dere ikke har sett filmen "The Mist" Se filmen hos Youtube Det er kanskje ikke lett å se, men mener nå jeg klarer å se at de to patronene han kaster ikke har kuler i tuppen. Å selv om man ikke er kjent med våpen, bør det være ganske innlysende. Har tømmer ut 6 patroner i neven, kaster 2 av de å sier vi har 4 stk. Er ganske innlysende at de 2 han kaster er brukte patroner ( ihvertfall for meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå