Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 A spoil for a spoil. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Takker for tips, Pocketism. Jeg er ikke så veeeldig på dokumentarer, men jeg skal nok sjekke ut noen. Av fiksjonsfilmer skal jeg prøve å få med meg Thirst og kanskje den nye Tornatore-filmen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 La oss avgjøre for engangs skyld hvorfor slutten verken er ræva eller bra, men rævabra: Bra: Helten dreper sin egen sønn og har ikke nok kuler til å ta sitt eget liv. Det som er skummelt er at han faktisk har seks kuler Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det er vel 2 tomme hylser Endret 16. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det kan jo hende. Men hvorfor tar han livet deres med en gang de finner ut at de ikke har bensin? de kan jo overleve noen timer til i bilen? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal jeg vise Rambo eller en Pirates Of The Caribbean-film på bursdagen min i morgen? Jeg personlig heller mot POTC, men tror resten av folka er mer gira på Rambo. Hvilken tror dere slår mest ann med pizza og masse digg på bordet? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det tror jeg også, mener å huske at han avfyrte 2 skudd tidligere i filmen. (Dog en stund siden jeg så den, så jeg er ikke 100% sikker..) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Skal jeg vise Rambo eller en Pirates Of The Caribbean-film på bursdagen min i morgen? Jeg personlig heller mot POTC, men tror resten av folka er mer gira på Rambo. Hvilken tror dere slår mest ann med pizza og masse digg på bordet? Hvilken POTC og Rambo er det snakk om? Endret 16. oktober 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal jeg vise Rambo eller en Pirates Of The Caribbean-film på bursdagen min i morgen? Jeg personlig heller mot POTC, men tror resten av folka er mer gira på Rambo. Hvilken tror dere slår mest ann med pizza og masse digg på bordet? Hvilken POTC og Rambo er det snakk om? Hovedsaklig den første av begge. De er best synes jeg! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rambo var bedre enn First Blood. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rambo var bedre enn First Blood. For real. Rambo = 9/10, First Blood = 7/10 De andre er 5 og 4 av 10. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 First Blood er en bedre "film" i at den har en bedre historie og har faktisk et lite poeng å komme med. Men Rambo(4) er en mye bedre action film(300 daue vs 1 i first blood) Som action film er Rambo drit rå, voldlig, grov, rå lyd råe effekter osv. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you. 6/6 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Broren min kom inn på rommet mitt her om dagen og spoilet en film for meg. Jeg ble forbannet på han og spoilet Fight Club og The Sixth Sense tilbake. Jeg har glemt hvilken film han spoilet, tviler på om han har glemt mine An eye for an eye, and then everybody becomes blind. Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you. 6/6 Feil tråd forsåvidt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Intet snakk om film er feil i filmprat-tråden. Her tillates alt småsnakk, enten det har egen tråd eller ikke Men det er jo alltid fint om folk bruker dedikerte tråder, gjør ting mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rambo var bedre enn First Blood. For real. Rambo = 9/10, First Blood = 7/10 De andre er 5 og 4 av 10. Inb4 Bytex med sin historie om hvordan han vokste opp med actionfilm, og at han derfor synes 2'ern og 3'ern er best. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bytex burde faktisk se Rambo 2 & 3, så vil han innse at fyren sutrer minst like mye i de to filmene som han gjør i First Blood og Rambo 4. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vil oppfordre de av dere som har planer om å se The Mist å se svart/hvit-versjonen, itillegg til at det generelt kler filmen visuelt sett, har det også den effekten at den nogget kjipe CGI-en ikke blir så tydeliggjort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Broren min kom inn på rommet mitt her om dagen og spoilet en film for meg. Jeg ble forbannet på han og spoilet Fight Club og The Sixth Sense tilbake. Jeg har glemt hvilken film han spoilet, tviler på om han har glemt mine En kar på ungdomskolen spoilet sixth sense for meg, så da spiste jeg leveren hans som straff, når han spurte hvorfor jeg gjorde det, sa jeg se The Silence of the Lambs, min egene lille måte å spoile den filmen for han. Det gikk bra for han, jeg spiste bare halve leveren og den vokste ut igjen, men The Silence of the Lambs er og var spoilet for han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå