Pocketism Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 SPOILER-tags sporenstreks! Når slutten er så bra som på The Mist, så spoiler man den ikke! Ellers, i litt mer lystig lag, hvilke filmer tenker de av dere som befinner dere i Bergen å se på BIFF? Jeg trenger litt veiledning... er såpass mye å velge mellom så noen som har noen "must-sees" på programmet? Art & Copy A Serious Man Black Dynamite Baaria Det hvite båndet Food, Inc In the Loop Journalists Objectified Outrage Sergio Shooting Robert King The Imaginarium of Doctor Parnassus The Informant! The Reckoning The War on Drugs Tiden som gjenstår Videocracy Sånn cirka. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så nettop the mist. Synes det sånn hele veien var litt halveis merkelig og ikke det helt store. Men så jeg kom jeg til de siste 5 minuttene og nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Makan! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så nettop the mist. Synes det sånn hele veien var litt halveis merkelig og ikke det helt store. Men så jeg kom jeg til de siste 5 minuttene og nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Makan! Lest forrige side? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Thats it, jeg skaffer meg The Mist. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har aldri blitt så forbanna av en film som The Mist. Dere kan jo gjette hvilken karakter det skyldes. Ikke at det var en dårlig ting, jeg likte filmen godt. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Thats it, jeg skaffer meg The Mist. Jeg frykter at jeg er like svak og kjøper de om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Har en frykt at The Mist er på samme bølgelengde som The Fog,og vil derfor ikke se den. Angående The Sixt Sence så blir jo den Spoilet i tv-serier og filmer(som f.eks Oceans Twelve),så selv om man ikke har sett den,så vet de fleste hva ''the twist'' er Endret 15. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har aldri blitt så forbanna av en film som The Mist. Dere kan jo gjette hvilken karakter det skyldes. Ikke at det var en dårlig ting, jeg likte filmen godt. Ja det er sant, for en karakter! Satt å knøt neven i irritasjon store deler av tiden. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har en frykt at The Mist er på samme bølgelengde som The Fog,og vil derfor ikke se den. På grunn av tittelene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Innbiller meg det ja. Er jo flere likhetstrekk enn det da. Fog og Mist er bortimot nesten det samme, begge filmene er vel remakes(tror jeg) og begge stammer fra bøker. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 The Fog av John Carpenter er ingen remake. Men det er dog laget en elendig remake av The Fog igjen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Innbiller meg det ja. Er jo flere likhetstrekk enn det da. Fog og Mist er bortimot nesten det samme, begge filmene er vel remakes(tror jeg) og begge stammer fra bøker. Veeeeeldig tynt grunnlag for å gå glipp av en av de beste filmsluttene de siste årene synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ja,og det er jo den jeg mente. Remaken er elendig. John Carpenter sin orginale film er godkjent. Men ser jeg en åpning på å se The Mist så tar jeg den, men da må det skje på random. Endret 15. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nei, fy faen den slutten er klein. Utrolig flaut skuespill. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 La oss avgjøre for engangs skyld hvorfor slutten verken er ræva eller bra, men rævabra: Bra: Helten dreper sin egen sønn og har ikke nok kuler til å ta sitt eget liv. Det er en veldig uortodoks og original måte å avslutte en film på, og setter en støkk i den hardeste sjel. Ganske jævlige saker Darabont har funnet på, og det skal han kred for. Dårlig: 1. En far ville ventet til absolutt alt håp var ute før han gjorde noe så desperat. Her var et motorstopp nok til å få han til å putte en kule i panna på passasjerene. Dessuten er det no way in hell at de unngikk å se eller høre det enorme militærmaskineriet som kom kjørende rett bak dem. Dette er store logiske brister som ødela for en glimrende slutt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Bra: Helten dreper sin egen sønn og har ikke nok kuler til å ta sitt eget liv. Det er en veldig uortodoks og original måte å avslutte en film på, og setter en støkk i den hardeste sjel. Ganske jævlige saker Darabont har funnet på, og det skal han kred for. Frank Darabont's "controversial" ending actually comes directly from Stephen King's source material. Written in first-person, David entertains this notion in his mind as a distant possibility, noting there are three bullets and four people (Dan Miller doesn't make it to the car in the novella), but he ends his journal and leaves it in a restaurant the survivors have sought refuge in before the car runs out of gas. Darabont felt this ending was too ambiguous and wrote the story to its finite climax, and ending that Darabont says in the DVD commentary was endorsed by King as the ending King wished he would have thought of. =D Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva man lærer her inne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Syns slutten bare ble komisk jeg. Makan til uflaks. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Broren min kom inn på rommet mitt her om dagen og spoilet en film for meg. Jeg ble forbannet på han og spoilet Fight Club og The Sixth Sense tilbake. Jeg har glemt hvilken film han spoilet, tviler på om han har glemt mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå