Onyx Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Når dere er ferdige med å se 300 på deres valgte kinosaler, så forventer jeg å høre deres meninger om filmen i anmeldelses-tråden! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk er så negative til å handle over nett 8218510[/snapback] Du forstår det vel, selv om du vet at det ikke er særlig bra begrunnet. Det er som med alt annet; alt som var her da du ble født er naturlig, alt som ble utviklet helt til du er 25 er kult og nytt, alt som kommer ut etter det er hedensk og farlig, og alt var mye bedre før. ^^ 8218559[/snapback] Vel, Play er jo rimelig gode på å få folk skeptisk i forhold til nettkjøp. Endret 23. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk er så negative til å handle over nett 8218510[/snapback] Du forstår det vel, selv om du vet at det ikke er særlig bra begrunnet. Det er som med alt annet; alt som var her da du ble født er naturlig, alt som ble utviklet helt til du er 25 er kult og nytt, alt som kommer ut etter det er hedensk og farlig, og alt var mye bedre før. ^^ 8218559[/snapback] Vel, Play er jo rimelig gode på å få folk skeptisk i forhold til nettkjøp. 8220439[/snapback] gammle play fikk meg til å begynne med nettkjøpt, var en stund jeg bare handla derfra. senere har det blitt usa, australia, kina, japan og korea. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk er så negative til å handle over nett 8218510[/snapback] Du forstår det vel, selv om du vet at det ikke er særlig bra begrunnet. Det er som med alt annet; alt som var her da du ble født er naturlig, alt som ble utviklet helt til du er 25 er kult og nytt, alt som kommer ut etter det er hedensk og farlig, og alt var mye bedre før. ^^ 8218559[/snapback] Vel, Play er jo rimelig gode på å få folk skeptisk i forhold til nettkjøp. 8220439[/snapback] gammle play fikk meg til å begynne med nettkjøpt, var en stund jeg bare handla derfra. senere har det blitt usa, australia, kina, japan og korea. 8220618[/snapback] Tror grunnen til at folk ikke vil kjøpe over internett er fordi de er skeptiske til å oppi informasjon til nettsider de ikke har så god kjennskap til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 begynnte med 3 filmer fra play til ca. 200kr og nå har jeg brukt 10 000 vis av kroner på kjøp på nettet.(ikke alt film da) største bestillinga mi fra utlandet var vel på ca. 6500kr(ikke film) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk er så negative til å handle over nett 8218510[/snapback] Du forstår det vel, selv om du vet at det ikke er særlig bra begrunnet. Det er som med alt annet; alt som var her da du ble født er naturlig, alt som ble utviklet helt til du er 25 er kult og nytt, alt som kommer ut etter det er hedensk og farlig, og alt var mye bedre før. ^^ 8218559[/snapback] Du er inne på noe der, godt at netthandel ble oppfunnet før jeg traff 25 :!: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk er så negative til å handle over nett 8218510[/snapback] Du forstår det vel, selv om du vet at det ikke er særlig bra begrunnet. Det er som med alt annet; alt som var her da du ble født er naturlig, alt som ble utviklet helt til du er 25 er kult og nytt, alt som kommer ut etter det er hedensk og farlig, og alt var mye bedre før. ^^ 8218559[/snapback] Du er inne på noe der, godt at netthandel ble oppfunnet før jeg traff 25 :!: 8221655[/snapback] Netthandel oppstod en god stund etter at jeg ble 25. Å handle internasjonalt ved å ringe til forhandlere i andre land og oppgi kredittkortnummer (eller til og med styre med å sende penger internasjonalt, enten som bank-overføring, utbetalingskort eller girering, eller cash i rekommendert verdibrev) var i hvert fall ikke mindre sjansebetont enn dagens netthandel (for ikke å snakke om tungvint!). Re: Å kjøpe DVD Pofiler. Se det å ha samlingen speilet online som et hjelpemiddel til å ha en oversikt for forsikring, og presenter det for faren din som det ("hvis jeg/vi får innbrudd/det brenner er det mye lettere å dokumentere hva som forsvant hvis jeg/vi kan vise til link til/utskrift av samlingen"). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Netthandel oppstod en god stund etter at jeg ble 25. 8222044[/snapback] Det gjorde det transistorer også, men du er antageligvis en flittig bruker av de, så du får forbli unntaket som bekrefter regelen. ^^ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Netthandel oppstod en god stund etter at jeg ble 25. 8222044[/snapback] Det gjorde det transistorer også, men du er antageligvis en flittig bruker av de, så du får forbli unntaket som bekrefter regelen. ^^ 8222132[/snapback] Nei, nei, nei! Hadde da transistorforsterker som tenåring (riktignok en tidlig eksperimentell prototype, men dog). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Min anmeldelse av 300 = HOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHIT x 300 EDIT: Hvor sender søknaden for å bli ny kinosjef i Fredrikstad hen? Endret 23. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Herregud for en sykelig bra film 300 var. Det var faen eye candy. Til og med den cheesy metal greia funka i den filmen. Jeg vil se den igjen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Også avslutninga! Avslutninga! Av en eller annen grunn så funket den talen noe så utrolig, en helt fantastisk opplevelse den filmen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Min anmeldelse av 300 = HOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHITHOLYSHIT x 300 Agreed! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Også avslutninga! Avslutninga! Av en eller annen grunn så funket den talen noe så utrolig, en helt fantastisk opplevelse den filmen. 8224727[/snapback] Helt enig stor sett så sitter man igjen med en litt dårlig følse etter den type taler, men denne gangen så var det en perfekt avsluttning på en fantastisk film. Den skal sees mer en gang på kino det er helt klart. Det er få filmer som jeg har hatt så høye forventninger til og når den topper det og enda litt til da er det ubeskrivelig deilig Zack Snyder er nå i den gruppen av regissører som nesten er opphøyd til guder, jeg kan nesten ikke vente til Watchmen kommer... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jøss, det virker som om denne "300" filmen er ganske bra. Får nesten slenge ræva mi over på en kino for se den... Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jøss, det virker som om denne "300" filmen er ganske bra. Får nesten slenge ræva mi over på en kino for se den... 8224854[/snapback] Vurderer det jeg og.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Her er e-posten jeg sendte til Trondheim Kino i går: Hei I kveld 23.03.2007 så jeg "The Fountain" på Nova 10 kl 21:15 til 23:03. Filmen inneholder mange stille passasjer, hvor det klart og tydelig kunne høres en konstant tikkelyd forårsaket av noe annet enn selve filmen. Ettersom jeg tror tikkelyden stammer fra maskineriet til kinoen, vil jeg herved fremlegge en klage på nedsatt filmopplevelse. Jeg irriterte meg kraftig over denne konstante tikkelyden som forstyrret opplevelsen. Er dere klar over dette fenomenet? En kamerat av meg sa han hadde hørt samme tikkelyd i samme sal for to dager siden da han så "Letters from Iwo Jima". Kan dere gjøre noe med dette? Merkelig at kinoen ikke kan holde høyere kvalitet. Håper ikke det blir sånn på 300 i kveld. Endret 1. januar 2010 av Cuneax Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Håper ikke det blir sånn på 300 i kveld. 8225325[/snapback] Jeg får si som Bobby McFerrin: "Don't worry". Det fantastiske lydsporet til Tyler Bates overdøver enhver irriterende tikkelyd. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sitter å hører på Ennio Morricones musikk til spagetti-western. Får aldri nok av det. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja han Ennio setter virkelig preg på de filmene, de filmene hadde aldri vært det samme uten hjelp fra denne utsøkte komponisten. Jeg sitter ikke reint skjelden å lytter til hans verk jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå