Dotten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Må vente minimum et halvt års tid før en ny film får en stabil karakter. Det er mer tegn på at dette ser ut til å være en knallfilm. Men normalt vil man fort synke litt etter noen måneder (de første dagene pleier man å stige). Har veldig lyst til å se den der Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Let me cut to the chase: WHERE THE WILD THINGS ARE is a masterpiece. There's nothing like it and if there's ever anything like it again it'll be a long god damn time from now. The movie is like a place that you go, and I can't wait to go back. But it's basically an art movie, it has no interest in pleasing everybody. Lover bra http://www.aintitcool.com/node/42677 Edit: og mer, Harry calls WHERE THE WILD THINGS ARE the best film he's seen this year! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gleder meg til den kommer på kino! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Zoombieland har gått inn på 139 plass. http://www.imdb.com/title/tt1156398/ Så den på onsdag. Knallfilm, men med knappe 80 minutter skulle jeg likt at den var lenger. Det er vel et godt tegn. Forresten: Tenkte å fyre på Les Diaboliques i kveld. Noe å satse på? Endret 12. oktober 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Let me cut to the chase: WHERE THE WILD THINGS ARE is a masterpiece. There's nothing like it and if there's ever anything like it again it'll be a long god damn time from now. The movie is like a place that you go, and I can't wait to go back. But it's basically an art movie, it has no interest in pleasing everybody. Lover bra http://www.aintitcool.com/node/42677 Edit: og mer, Harry calls WHERE THE WILD THINGS ARE the best film he's seen this year! Spørs hva vi som ikke har noe spesielt forhold til serien synes. Likte aldri tegnestilen/formen på bøkene, så jeg har mine tvil. Traileren så nå grei ut forsåvidt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, fin måte å lage trailer på dette. Mon tro om det er ekte publikum eller leid inn http://www.paranormalmovie.com/trailer.html Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe, fin måte å lage trailer på dette. Mon tro om det er ekte publikum eller leid inn http://www.paranormalmovie.com/trailer.html Så den fikk full pott hos Roger Ebert Kommer nok til å se den når den kommer her i november. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Prinsen av Egypt (1998) - en film vi alle har sett. Stemmene inkluderer Ralph Fiennes, Jeff Goldblum, Patrick Stewart, Steve Martin og Martin Short - med Val Kilmer i rollen som både Moses og Gud. Mhm, frister å se den på nytt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg så den på nytt nå i sommer, det var fortsatt en knallsterk animasjonsfilm. Budskapet har jeg vokst opp til å ikke bli helt på lag med, men det var fortsatt et godt gjensyn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så den vel hvert år på barneskolen. Kan ikke si det frister så veldig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synd, jeg så den alltid på norsk. Må få sett denne og Simbad på engelsk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mange animerte filmer er nok verdt å se på engelsk, rett og slett fordi det er så mange av dem som er stappfull av stjerner. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mange animerte filmer er nok verdt å se på engelsk, rett og slett fordi det er så mange av dem som er stappfull av stjerner. hmm. Jeg har aldri likt og se animinerte tegne serier osv i engelsk tale. Er nok fordi jeg er vokst opp med. Som toy story osv. Kunne faktisk ikke tenke meg og se en med engelsk tale heller. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mange animerte filmer er nok verdt å se på engelsk, rett og slett fordi det er så mange av dem som er stappfull av stjerner. hmm. Jeg har aldri likt og se animinerte tegne serier osv i engelsk tale. Er nok fordi jeg er vokst opp med. Som toy story osv. Kunne faktisk ikke tenke meg og se en med engelsk tale heller. Totalt motsatt av meg da. Jeg kunne aldri tenkt meg å se de med Norsk tale. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg synes mange animasjonsfilmer fungerer best med norsk tale, mens andre funker best med engelsk tale. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Totalt motsatt av meg da. Jeg kunne aldri tenkt meg å se de med Norsk tale. Me neither. Forakter norsk dubbing, det er så platt og lite engasjerende. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Totalt motsatt av meg da. Jeg kunne aldri tenkt meg å se de med Norsk tale. Me neither. Forakter norsk dubbing, det er så platt og lite engasjerende. Enig. Føles helt feil. Blir som å se en film som er "dubbet" noe jeg styrer unna som best jeg kan. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Norsk er et drit kjedelig språk og norske skuespillere/komikere er ikke akurrat noe å rope hurra for Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei, det var tider når Harald Mæle dubbet tegnefilmer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Totalt motsatt av meg da. Jeg kunne aldri tenkt meg å se de med Norsk tale. Me neither. Forakter norsk dubbing, det er så platt og lite engasjerende. Tegnefilmer med engelsk tale er også dubbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå