CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Elephant Man en bra film ? Veldig. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Elephant Man en bra film ?The answer is yes. Veldig bra film Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Elephant Man en bra film ? Eneste filmen jeg faktisk har blitt skikkelig rørt, så ja. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvorfor har The Blair Witch Project så dårlig gjennomsnittskarakter på IMDb? Har aldri hørt noen andre enn meg ikke rose den opp i skyene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hmm, både jeg og brodern syns den var ganske dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kommer vel av at mange ser den med lave forventninger med "morsomme" kompiser der de disser filmen hele tiden. Istedet for å se den alene og hoppe i sofaen av stein-lyder og ekle rop i skogen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I dag så jeg L.A confidential etter anbefaling i denne tråden i går, og jeg likte filmen veldig godt. Derfor lurer jeg på om dere har tips til andre filmer i samme gate som bør sees? Anbefalingstråden! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har kjøpt den kontroversielle "Vals im Bashir". Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Er den kontroversiell? Endret 11. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har kjøpt den kontroversielle "Vals im Bashir". Hva synes dere om den? Jeg synes den er svært kontroversiell. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nrk2 sender Faust - Eine deutsche Volkssage om en liten time. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nrk2 sender Faust - Eine deutsche Volkssage om en liten time. Takker for tips, skal sjåast! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvorfor må jeg skaffe meg Imdb Pro? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 IMDbPro er myntet på folk i underholdsningsbransjen. Så med mindre det gjelder deg, eller du er veldig interresert, tror jeg ikke du trenger Pro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du sier det, men sier ingenting om HVA som gjør at det er myntet på underholdningsbransjen istedet for filmentusiaster. Hva er forskjellig? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Kontaktinformasjon til agenter/bedrifter og info om produksjoner. Endret 11. oktober 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Her får man et raskt og enkelt overblikk over hva IMDb Pro har å tilby: https://secure.imdb.com/signup/v4/?d=IMDbFooter https://secure.imdb.com/signup/v4/compare Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er den kontroversiell? Filmen viser hvor meningsløst krig er, gjennom øynene til en israelsk soldat. Men jeg lurer på hva dere mener om selve filmen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Filmen er jo god den, selv om den ikke akkurat fortalte så mye nytt om verken krig eller den konflikten sånn spesifikt. Endret 11. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er den kontroversiell? Filmen viser hvor meningsløst krig er, gjennom øynene til en israelsk soldat. Men jeg lurer på hva dere mener om selve filmen? Syntes ikke den er så innmari kontroversiell egentlig, men veldig bra. Hadde på forhånd forestilt meg at det var en veldig sær og spesiell film, men husker jeg ble veldig positivt overrasket etter å ha sett den første gang. Stilig laget, en del kul musikk og ganske interessant historie. Halvparten av filmen er jo nesten i dokumentar-form, og dette tror jeg kan forklare at den ikke ga meg så veldig mye 2. gang jeg så den. Men garantert en film alle må få med seg minst 1 gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå