blob saget Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Linka forresten feil over der. Retta nå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Visste ikke jeg heller. Vanessa Hudgens som Suzy Bannion?..Paris Hilton som Sara? Ser ikke vitsen med en remake, det feteste med Suspiria er jo musikken og lyssettingen. Et par eksempel-scener. Creepy stuff: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Det der fikk meg nesten lyst til å se filmen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Scenen med vinduet er seriøst ekkel. Suspiria spiller mye på følelsen av "suspense". Fantastisk film, alt er badet i farget lys i forskjellige stemninger og ekstremt god lyd som pustinga i første klippet. Endret 9. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så 9 nå nettop, det var en bra film det, men man rakk såvidt å nyte animasjonene før filmen var ferdig. Varte bare i litt over en time. Men god film, veldig god. Verdt å sees, men ville ikke brukt penger på den på kino (hvis den kommer på kino i Norge?). Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så 9 nå nettop, det var en bra film det, men man rakk såvidt å nyte animasjonene før filmen var ferdig. Varte bare i litt over en time. Men god film, veldig god. Verdt å sees, men ville ikke brukt penger på den på kino (hvis den kommer på kino i Norge?). Er det brukt stop-motion i den? Ser sånn ut på bildene nemlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ingen stop-motion. Ren animasjon. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ingen stop-motion. Ren animasjon. Bra! Jeg tåler bare ikke stop-motion. Det har ødelagt blant annet Coraline og A Nightmare Before Christmas for meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ingen stop-motion. Ren animasjon. Bra! Jeg tåler bare ikke stop-motion. Det har ødelagt blant annet Coraline og A Nightmare Before Christmas for meg. Da fuck? Stop Motion eier animasjon any day. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Stop motion ruler gata: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 For å være vanskelig, stop motion er animasjon. Jeg er generelt svak for god og forseggjort animasjon, men jeg må si at det er lite som er så fascinerende som stop motion. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Stop-motion er veldig fascinerende og gjennomført, men jeg tåler det bare ikke. Ubehagelig å se på, og figurene blir uutholdelige. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Trailer til Toy Story 3: http://www.screenhead.com/reviews/toy-story-3-movie-trailer/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det så veldig bra ut! Pixar er virkelig ikke noe tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ahh!.. Det ser jeg virkelig fram til. Er tross alt vokst opp med Toy Story 1 & 2.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Stop-motion er veldig fascinerende og gjennomført, men jeg tåler det bare ikke. Ubehagelig å se på, og figurene blir uutholdelige. Se King Kong du(den gamle ofc). Mer facinerende og awesome blir det ikke Angånede Toy Story 3: Holy shit, har venta lenge på dette. Gleder meg til og se barndomsheltene mine igjen "Hei jeg er woody, hei du hei du hei du" Eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 5 år siden Superman døde.....jeg kan enda ikke tro han ikke er blandt oss lenger , helt ufattelig trist Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 I dag så jeg L.A confidential etter anbefaling i denne tråden i går, og jeg likte filmen veldig godt. Derfor lurer jeg på om dere har tips til andre filmer i samme gate som bør sees? Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Elephant Man en bra film ? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Elephant Man en bra film ? En av de beste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå