spetwols Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ser ingen grunn til og ikke se death proof. Enda bedre om du er bil interesert. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Helt enig, Death Proof er en helt kurant film spør du meg, har aldri forstått meg på alt hatet mot den. God stemning hele filmen og masse kul musikk. Får nesten lyst å se den igjen i kveld. Må selvfølgelig ha noe godt og drikke og nachos, får alltid lyst på det under scenene i baren! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Miller's Crossing var en helt ok film, litt kjedelig av og til, men god. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Miller's Crossing var en helt ok film, litt kjedelig av og til, men god. Jeg digger den. En film som blir bedre og bedre for hver gang man ser den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har sett den et par-tre ganger, men aldri fått grepet på den. Hadde forventninger til at den skulle være en legendarisk gangsterfilm, men den er litt for slapp i forsøket. Da ser jeg heller The Godfather og Goodfellas Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den er litt slapp. Pratemafiaen kalte en kompis den. Men Gabriel Byrne er jo en sjarmør, han vil jeg se i mer kvalitetsfilm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sett den to ganger og har den på en sterk 8/10. Ikke der oppe med Once Upon A Time In America / Godfather Part I & II men fortsatt meget sterk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Favorittskuespillerinnen til Cyph. PS: Stort bilde. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tja, peneste i alle fall. Vet ikke om hun er beste. Men du har fått med deg såpass. ^^ Du finner neppe penere 35-åring. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Han har vel ikke akkurat skrevet From Hell. Ah, true dat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er favorittskuespillerinnen til Cyph "please visit usemycomputer.com"? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er favorittskuespillerinnen til Cyph "please visit usemycomputer.com"? Hvem ellers? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen. Poenget med filmen er at et skudd kokain eller noe annet crap blir overflødig etter å ha sett den. Og det skal litt til. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Då skal eg i veg på prøveframsyning av Regnskap, den nye filmen til Hans Petter Moland: http://www.imdb.com/title/tt1386683/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tja, peneste i alle fall. Vet ikke om hun er beste. Men du har fått med deg såpass. ^^ Du finner neppe penere 35-åring. Jeg utfordrer deg. Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så Drag Me To Hell i går kveld. Hadde store forhåpninger til denne filmen etter alt skrytet jeg hadde hørt av de jeg kjenner som hadde sett den. Men den ble bare idiotisk og elendig. Et lite pluss for en grei slutt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tja, peneste i alle fall. Vet ikke om hun er beste. Men du har fått med deg såpass. ^^ Du finner neppe penere 35-åring. Jeg utfordrer deg. CypheroN får en stemme fra meg Endret 8. oktober 2009 av olehh Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Penelope Cruz er langt penere enn Kate Beckinsale. Idag fikk jeg 9 DVD'er i posten. Deeeeeilig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Penelope er en helt annen liga - bra jeg har folket med meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg så akkurat Taken for første gang, og synes den var awesome. Synes det er lenge siden vi har sett en skikkelig anti-helt, så det var et godt gjensyn med en barsk Neeson som banker og dreper alle som kommer i veien. Forslag til neste film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå