Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tom Waits, Malcolm McDowell og Gary Oldman, u say. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gary Oldman som badguy er verdt å stå i kø for. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gary Oldman som badguy er verdt å stå i kø for.Enig. Husker for øyeblikket bare bad-guy rollene hans i True Romance og The Fifth Element, er det ikke en veldig kjent film jeg glemmer? Robin Hood eller noe andre ridder-greier... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Han er med i Dracula, men jeg husker ham best fra Harry Potter og JFK. Fantastiske roller, spesielt i JFK. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Regissørene har tydeligvis også regissert og skrevet From Hell og Dead Presidents, så det lover bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Han har vel ikke akkurat skrevet From Hell. Endret 7. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er vel litt av begge deler. Enkelte ganger kan jeg forstå hvorfor folk skal le, men jeg gjør det ikke. Likevel er ikke disse gangene nok til at det vil rettferdiggjøre hvor morsom folk synes det er. Hver gang jeg skriver noe lignende dette kommer en eller annen og quoter "We can't stop here, this is bat country" og ler av seg selv, og det forstår jeg ikke. Veldig samd med Dorian her, eg kan forstå at folk tykkjer filmen er morosam, men eg finn den trøyttande. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gary Oldman som badguy er verdt å stå i kø for.Enig. Husker for øyeblikket bare bad-guy rollene hans i True Romance og The Fifth Element, er det ikke en veldig kjent film jeg glemmer? Robin Hood eller noe andre ridder-greier... Man kan ikke nevne Gary Oldman og badguy i samme setning uten å innlemme Stansfield. Ellers er kanskje rollen i The Contender som republikansk kjiping en av beste, det tok meg 1 1/2 time før jeg kjente igjen fyren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Donnie Darko finnes da ikke bra, uansett hvor mange ganger du måtte ha sett den Hey, på det verste ga den oss ihvertfall en av de bedre coversangene her i verden. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vil vel også trekke frem Léon når vi snakker om Gary Oldman og badguy roller. Og, selv om det ikke akkurat er noen badguy rolle, så imponerte han meg som Ludwig van Beethoven i Immortal Beloved! Uansett en meget dyktig skuespiller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) *The Book of Eli trailer* Ser ut som en fin kino-opplevelse. Post-apocalypse-feber for tiden. Endret 7. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gary Oldman som badguy er verdt å stå i kø for.Enig. Husker for øyeblikket bare bad-guy rollene hans i True Romance og The Fifth Element, er det ikke en veldig kjent film jeg glemmer? Leon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da var The Green Mile sett. Går over til Death Proof nå. Får se om jeg rekker Mile's Crossing om det ikke blir altfor sent. Fargo var noe for seg selv, dødsbra film! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan var The Green Mile? Tror nok det er en av de må se filmene som jeg ikke har fått sett enda^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Green Mile ble for meg en utvanna utgave av Shawshank Redemption. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da var The Green Mile sett. Går over til Death Proof nå. Får se om jeg rekker Mile's Crossing om det ikke blir altfor sent. Fargo var noe for seg selv, dødsbra film! Death Proof kan du bare droppe, crapfest. Gå heller til Miller's Crossing med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da var The Green Mile sett. Går over til Death Proof nå. Får se om jeg rekker Mile's Crossing om det ikke blir altfor sent. Fargo var noe for seg selv, dødsbra film! Death Proof kan du bare droppe, crapfest. Gå heller til Miller's Crossing med en gang. Får vel gjøre det da Hvordan var The Green Mile? Tror nok det er en av de må se filmene som jeg ikke har fått sett enda^^ Jeg syntes den var genial, det var noe med John (hovedpersonen) som fikk meg til å føle så lei meg på hans vegne, ordentlig omsorg eller noe sånt. Endret 7. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan godt se Death Proof. Jeg fikk meg i alle fall en god latter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg anbefaler ikke den lange utgaven av Death Proof, men jeg ser for meg at Grindhouse-versjonen med trailere og kortere spilletid kan være en god løsning. edit: Jeg ser at Grindhouse består av en Planet Terror som er 10 minutter kortere og en Death Proof som er 25 minutter kortere. Det høres riktig ut. Endret 7. oktober 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå