co2 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har aldri skjønt hypingen av The Big Lebowski. Har sett den to ganger, men jeg syns ikke den er noe spesielt. Langt under Fargo og NCFOM. Du har ikke sett den nok ganger. Bare fortsett å se den til du forstår det, om det så tar hele livet. Det kan også hjelpe å se den med folk som liker den. Det tok meg ihvertfall tre forsøk. Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen. Lebowski er en film som blir mye bedre sett i felleskap. Først når jeg så den med kompiser at den virkelig kom til rette. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Se Oldboy. Edit: til Xtra Endret 6. oktober 2009 av Write Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå venter jeg egentlig bare på at Bytex skal informere oss om The Big Lebowski-drikkeleken Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da satser vi på Oldboy.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er litt vinglepetter i dag, så trenger litt hjelp til hvilken film jeg skal se. (en gang må jo være den første...) Oldboy The Return (den russiske alle er så begeistrert for) Talvisota Jeg tenker egentlig å se flere filmer, men det er typisk meg å "droppe ut" etter en. What say you, forumfolk? Og ja, jeg har faktisk ikke sett Oldboy. Oldboy +1. Har du sett noe annet av samme regissør? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å sjekke ut de to andre filmene hans i vengeance-trilogien, Sympathy for Mr Vengeance, Lady Vengeance pluss den nye filmen hans som kommer på kino nå straks, Thirst. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er litt vinglepetter i dag, så trenger litt hjelp til hvilken film jeg skal se. (en gang må jo være den første...) Oldboy The Return (den russiske alle er så begeistrert for) Talvisota Jeg tenker egentlig å se flere filmer, men det er typisk meg å "droppe ut" etter en. What say you, forumfolk? Og ja, jeg har faktisk ikke sett Oldboy. Oldboy. Den er fantastisk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har aldri skjønt hypingen av The Big Lebowski. Har sett den to ganger, men jeg syns ikke den er noe spesielt. Langt under Fargo og NCFOM. Du har ikke sett den nok ganger. Bare fortsett å se den til du forstår det, om det så tar hele livet. Det kan også hjelpe å se den med folk som liker den. Det tok meg ihvertfall tre forsøk. Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen. Lebowski er en film som blir mye bedre sett i felleskap. Først når jeg så den med kompiser at den virkelig kom til rette. Mener du at The Big Lebowski er en bedre film å se i fellesskap enn Fear and Loathing? Eller misforstår jeg nå? Sistnevnte er jo en slager på en guttekveld med masse digg og noe godt å røyke på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heisann.. Jeg hadde tenkt å se en film eller to på sengen i kveld, men jeg vet ikke hva jeg skal se så jeg tenkte jeg kunne la dere velge for meg. - Catch An Release - Donnie Darko - Knowing - Mammoth - The Brave One - The Lucky Ones - The Royal Tenebaums - Two Lovers - Zodiac - Dear Zachary - A Letter To A Son About His Father La oss i utgangspunktet si at jeg skal se to av disse i kveld. Hvilke vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eg hadde satt ein knapp på Darko. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 The Brave One er iaf ikkje verdt å sjå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Donnie Darko og The Royal Tenebaums. Da får du to vidt forskjellige filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for hjelpen folkens, Donnie Darko og The Royal Tenebaums it is.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det var en Big Lebowski dri---nei forresten. Endret 6. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://www.uniquescoop.com/2009/07/rare-st...ars-photos.html Noen stilige bilder fra de gamle Star Wars filmene som dere kanskje ikke har sett. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for hjelpen folkens, Donnie Darko og The Royal Tenebaums it is.. Sikkert for sent nå, men neste gang du skal se film burde du velge Mammoth og Dear Zachary Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Teorien var enkel, men å se Dr. Caligaris Kabinett og Panserkrysseren Potemkin så tidlig på dagen river godt. For min egen del er teori mye enklere enn det å faktisk se eksempelfilmer. Jeg tenker på teori som i filmteori à la Eisenstein, Arnheim, Münsterberg, Bazin og de gromkara der. Det lærer dere vel ikke om før til våren? Joda, vi har startet med gromkara. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da vart Oldboy sett. Visuelt meget pen og forseggjort, men ellers så vet jeg ikke helt. Var jo en interessant historie, men det er vel kanskje meningen at man ikke skal henge med i svingene på historien? Jeg må innrømme at jeg absolutt ikke fikk med meg alt og var litt forvirret i blant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da er det bare å se den igjen eller lese litt på wiki. Man skal forstå historien. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Wiki for the win! Nå er jeg med, var egentlig bare litt sånne småting jeg ikke fikk med meg, men det ødelagte for helheten. Spesiell historie.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Holy shit, ser jævlig lovende ut! Men kan også bli en fiasko, må se an anmeldelsene når det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå