Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Har nen sett filmer av Coen Brothers? Kjøpte en pakke med 3 filmer (Fargo, Miller's Crossing og Raising Arizona) fra Platekompaniet ista sammen med Duplicity. Har bare sett Duplicity sålangt, som var ganske så kul.

Prøvde meg på Raizing Arizona her om dagen, men hillbilly-Cage og skrikeunger fant jeg fort ut at jeg ikke orket. Hvis ingen her klarer å overbevise meg om at den er verdt et forsøk?

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nen sett filmer av Coen Brothers? Kjøpte en pakke med 3 filmer (Fargo, Miller's Crossing og Raising Arizona) fra Platekompaniet ista sammen med Duplicity. Har bare sett Duplicity sålangt, som var ganske så kul.

Prøvde meg på Raizing Arizona her om dagen, men hillbilly-Cage og skrikeunger fant jeg fort ut at jeg ikke orket. Hvis ingen her klarer å overbevise meg om at den er verdt et forsøk?

Nei, bare dropp den. Ikke like dårlig som The Ladykillers, men likevel ganske svak.

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt hypingen av The Big Lebowski. Har sett den to ganger, men jeg syns ikke den er noe spesielt. Langt under Fargo og NCFOM.

Du har ikke sett den nok ganger. Bare fortsett å se den til du forstår det, om det så tar hele livet. Det kan også hjelpe å se den med folk som liker den. Det tok meg ihvertfall tre forsøk.

Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen.

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt hypingen av The Big Lebowski. Har sett den to ganger, men jeg syns ikke den er noe spesielt. Langt under Fargo og NCFOM.

Du har ikke sett den nok ganger. Bare fortsett å se den til du forstår det, om det så tar hele livet. Det kan også hjelpe å se den med folk som liker den. Det tok meg ihvertfall tre forsøk.

Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen.

Jeg hatet Fear & Loathing. Fikk feber av å se den.

Lenke til kommentar
Av disse tre er garantert Fargo den beste, etterfulgt av Miller's Crossing.

Jeg syntes heller ikke The Big Lebowski var så innmari bra, helt ok film, jeg liker den, men ikke noe spesielt liksom. Får jævlig lyst på white russain når jeg ser den da :p

Og Fear And Loathing In Las Vegas er jo bare helt sinnsykt rå! :D

Lenke til kommentar

The Big Lebowski tar noen forsøk, men til slutt må man jo bare elske den. Jeg var heldig, og slapp unna med bare ett gjensyn.

Edit: Nei, jeg dropper Raising Arizona og Ladykillers og sier meg tilfreds med å ha fått meg det beste Coen har å by på.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Donnie Darko finnes da ikke bra, uansett hvor mange ganger du måtte ha sett den :)

Hva kan man si? Syns den har vært bra begge gangene jeg har sett den ^_^

The Big Lebowski er også bra. Hysterisk morsom den scenen der sheriffen kaster en kaffekopp på The Dude.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Fear and Loathing veldig mange ganger og ler så jeg skriker hver eneste gang. Du ser humoren, men du skjønner ikke hvorfor det er morsomt? Ellers ser du ikke hva som er morsomt med den? Man kan vel uansett ikke regne med at alle ler av de samme tingene. Filmer som inneholder dop, finner jeg ofte hysterisk morsomme. Jeg digger faktisk Harold and Kumar selv om de ligner på andre drittkomedier jeg absolutt ikke synes er morsomme.

Jeg hatet Fear & Loathing. Fikk feber av å se den.

Det hadde vel ikke sammenheng med filmen? :p

Lenke til kommentar

Jeg er litt vinglepetter i dag, så trenger litt hjelp til hvilken film jeg skal se. (en gang må jo være den første...)

Oldboy

The Return (den russiske alle er så begeistrert for)

Talvisota

Jeg tenker egentlig å se flere filmer, men det er typisk meg å "droppe ut" etter en.

What say you, forumfolk? Og ja, jeg har faktisk ikke sett Oldboy.

Lenke til kommentar
Jeg har sett Fear and Loathing veldig mange ganger og ler så jeg skriker hver eneste gang. Du ser humoren, men du skjønner ikke hvorfor det er morsomt? Ellers ser du ikke hva som er morsomt med den?

Det er vel litt av begge deler. Enkelte ganger kan jeg forstå hvorfor folk skal le, men jeg gjør det ikke. Likevel er ikke disse gangene nok til at det vil rettferdiggjøre hvor morsom folk synes det er. Hver gang jeg skriver noe lignende dette kommer en eller annen og quoter "We can't stop here, this is bat country" og ler av seg selv, og det forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...