Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

En glimrende karakter rett og slett som fungere akkurat som hun skal...

så den på kino og da klappet faktisk folket når hun ble drept. Tror det må være første gang jeg har hørt applaus for at noen ble drept slik :wee:

Skulle gitt mye for å oppleve det der :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ett bitte lite off topic innlegg. Men hvor gammel er CypheroN ? altid lurt pa det :p

Ikke gammel nok til å se de filmene han ser. Håper mamma holder han i hånden når han skrur på film.

Mamma blir nok mer skremt av filmer enn det jeg blir.. er det noe spesielt du refferer til forresten?

hehe det jeg lurte pA. Siden han virker sA voksen :) og sa leste jeg i ett innlegg at han akkurat hat tatt lapen pA moped.

Da begynte jeg og lure :hmm: man er vel ikke 20 Ar og tar lappen pA moped.

Takk takk.

16 år. Blir 17 i november hvis jeg ikke tar helt feil.

Det er riktig. Født i '92.

Lenke til kommentar
Må si Matt Damon når nye høyder etter å ha spilt seg selv i Entourage. Trodde ikke det var mulig etter de fantastiske Kimmel-stuntene :wee:

Regner med du så han etter rulleteksten på dagens Entourage episode også?

Etter ett raskt søk med google ser det ut som de hadde det mer morro enn kun det vi så i sesongfinalen av Entourage :D

Er selvsagt bare kødde for de som ikke måtte skjønne det

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Hehe, må si jeg likte svaret til Orci (manusforfatter til Star Trek, Transformers-filmene, Mission Impossible III, Fringe m.m)

Forumbruker: Hello Mr. Orci. Congratulations on your recent successes with TF2 and Star Trek. Now on to the question.

How does it make you feel when you come to these boards are read statements such as 'The writers are hacks', 'I could write a better script in my sleep' or my favorite little nugget 'ROTF has absolutely zero plot, whatsoever' ? Does is make you think we are all a bunch of ungrateful little bastards? Or do you simply just shrug it off and laugh?

Orci: Making a movie like this is so complicated, that it doesn't really bother me. When you are negotiating a story/script with a media conglomerate (VIACOM), Michael Bay, the US car industry, Hasbro, and no less than the Pentagon... it's not like anything most people can really imagine. It is certainly not like sitting in a New York cabin like Steven King and just typing away at your novel.

Noe sier meg at Michael Bay var den vanskeligste, med rasisme-anklagene og det hele :wee:

Lenke til kommentar
Noe sier meg at Michael Bay var den vanskeligste, med rasisme-anklagene og det hele :wee:

Jeg synes alltid det er morsomt når hvite mennesker lager filmer og forsøker å kødde med svarte. Noen ganger går det veldig bra ("Shit nigger, you least 30"), noen ganger går det veldig dårlig (eksempelet ditt) og noen ganger er det vanskelig å si, og det er gjerne det man er ute etter? ("Dead Nigger Storage, inc").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...