Dimitrij Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Toy Story går her i London og, trodde først det var treeren Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor Toy Story er på Tops at the Box Office? Toy Story 1 & 2 går på kino i Nord-Amerika i 3D i 2 uker nå. Skal se den på onsdag. EDIT: Noe jeg gleder meg som et lite barn til. Barndommen! Bor du i Nord-Amerika eller ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 The Mist var fryktelig dårlig. Jeg sliter med å se noe positivt i den filmen. Slutten var positiv. Skjønner ikke hvordan du kan si noe sånt Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvilken film Wall-e ser på i Wall-e? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Les bøkene til King! Jeg har lest de fleste, men jeg driver faktisk og leser en av de få jeg ikke har lest enda as we speak; IT Selv om jeg elsker The Shining som film (og til og med liker miniserien), så er fortsatt boka min beste opplevelse der...! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvilken film Wall-e ser på i Wall-e? Har du tatt en titt på filmens trivia på IMDb? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvilken film Wall-e ser på i Wall-e? Hello, Dolly! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Les bøkene til King! Jeg har lest de fleste, men jeg driver faktisk og leser en av de få jeg ikke har lest enda as we speak; IT Selv om jeg elsker The Shining som film (og til og med liker miniserien), så er fortsatt boka min beste opplevelse der...! Leste en del Stephen King-bøker da jeg var yngre. Misery, Christine, The Shining og Carrie av de jeg kommer på i farten. Helt klart fine opplevelser. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bor du i Nord-Amerika eller ? Koffeinkanin bur i Montreal. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er jeg den eneste som får lyst til å slå knyttneven i skjermen når hu kristne jæveln The Mist prater? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er jeg den eneste som får lyst til å slå knyttneven i skjermen når hu kristne jæveln The Mist prater? En av de mest effektive karakterene jeg har sett i en film. Og JA, jeg hatet henne. Det som faktisk er nesten skummelt å tenke på er at religiøse mennesker godt kan mene at det er hun som har rett hele tiden. Jeg elsker når hun dør på, blir plaffet ned, men likevell så faller hun i en jesusaktig stilling og blodet flommer rundt hodet hennes som en glorie. Digga den detaljen. Endret 5. oktober 2009 av Compsognathus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) En glimrende karakter rett og slett som fungere akkurat som hun skal... så den på kino og da klappet faktisk folket når hun ble drept. Tror det må være første gang jeg har hørt applaus for at noen ble drept slik Endret 5. oktober 2009 av Cuneax La spoiler i spoilertag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, hva skjer med at folk plutselig skriker ut om viktige detaljer i filmen? Hadde blitt snurt hvis jeg ikke hadde sett The Mist nå. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 aj, shit, tenkte ikke over det. Har ikke sovet i natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ups, beklager folks :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Ser jo faktisk ut som en grei popkornfilm. http://www.dagbladet.no/2009/10/05/kultur/...ieland/8427859/ Endret 5. oktober 2009 av b-real Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, Bay har visst lagt arthouseambisjonene på hylla. Ble du glad nå, Dotten? Jeg visste ikke du var så opptatt av mannen at du besøkte hjemmesiden av han. Fikk det med meg ja, men er litt tvilsom til manusforfatterne. Forrige film bar preg av at det var streik, men Bay klarte allikevel å få noe ut av slurvete manus til Orzi og Kurtzman (som slurver selv når de har god tid). Nå spørs det om de er med i det hele tatt. Ellers så så jeg nylig G.I Joe. Må si den overrasket veldig og selv om den manglet gåsehud-øyeblikk som Transformers ROTF har (Prime-time) vil jeg si den var ørlite bedre. Tempo og historie var bedre gjennomført, samt at den heldigvis overhodet ikke tok seg selv seriøs. Den mest fjollete filmen jeg har sett på lenge. Uten tvil Sommers beste film (som vel ikke sier mye med hans CV). Men seriøst, fin film som bare blir ødelagt litt av at den som slike filmer normalt gjør tar litt for mye av i siste akt. Men så har den jo ninjaer. Det skal mye til for å trå galt hvis man har ninjaer med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Zombieland ser krem ut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Og den har premiere i Norge 23. oktober for de som måtte lure på det http://www.filmweb.no/kino/article221530.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå